
Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
Moderátoři: vilma, windward, Pepa
- Petan
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 82
- Registrován: úte bře 13, 2012 1:00 am
- Reputace: 3
- Bydliště: Město na Vltavě se 4 komorami
Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
Ahoj, tak se nám konečně splavnila Vltava až do Čes. Budějovic, je vyřízeno územní rozhodnutí na zdvihadlo na Slapech a "za chvíli" začne dostavba zdvihadla na Orlíku pro velké lodě a tím nám pomalu vzniká díra na trhu pro alespoň jednu rychloloď na trase z Prahy. Zajímá mě váš názor a případné tipy na vhodnou loď. A samozřejmě i na ostatní aspekty tohoto záměru. 

- Lachtan
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 448
- Registrován: úte bře 25, 2008 1:00 am
- Reputace: 22
- Bydliště: Praha
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
Toho se asi nedožiju.
- geus
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2098
- Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
- Reputace: 40
- Bydliště: Ústí-Brná
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
To s ni chces plout denne jako do prace misto vlakem?? Jinao nechapu proc rychlo lod. Na lodi si kazdy chce uzit a kochat.
-
- moderátor
- Příspěvky: 5886
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 234
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
Jo, rychloloď mi opravdu chybí, hlavně na štěchovickej přehradě
Tobě nestačí skůtry? Taky asi nepamatuješ Delfína na Slapech.

Tobě nestačí skůtry? Taky asi nepamatuješ Delfína na Slapech.
- Petan
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 82
- Registrován: úte bře 13, 2012 1:00 am
- Reputace: 3
- Bydliště: Město na Vltavě se 4 komorami
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
Skůtr není pro hromadnou dopravu, kterou jsem myslel tím slovem "veřejná". 
A proti skůtrům náhodou nic nemám, je to normální dopravní prostředek, záleží na tom, jak ho používáš, dokonce jsem o něm uvažoval, ráno vyjedu z Prahy a večer jsem v Budějkách.. Nakonec ale převážily nevýhody, jako - neschováš se tam, nevyspíš se v něm, traktor na Slapy ho nepřepraví a do báglu by se mi vešel kanďák max 5l. Navíc vzhledem k jeho velikosti je výtlačná plavba hrozně pomalá a s vodometem se výtlačně pluje strašně. A sedět na něm, jako vosa na bonbónu dejme tomu 15 hodin s minimálně 15 kily na zádech, to nee..
Právě, že Delfína na Slapech pamatuju a dost mi chybí. Tak si myslím, že by se to ujalo. S tím souvisí i rychlost. A jeho by stačila. Praha - Budějky za 1 den, druhý zpátky.
A ti, co si chtějí užít čas na pomalých parníčcích si užívají dosyta. A je to dobře. Ti ostatní však nemají možnost..
Na cestování ráno do práce jsem nemyslel, ale proč ne? Není pro vodáka potupa jezdit vlakem nebo dokonce autem?
Jeden čas se tak jezdilo ze Štěchovic, když zavřeli a opravovali silnici na Prahu. Myslím, že vozil lidi do Davle na vlak a bus nebo jen ke Kiliánovi, už nevím, bude to tak 10 let?
Tady to ale bude narážet na cenu a tím pádem vytíženost. Ale kdyby se našly dotace..
Na lodi se můžu kochat, až budu v důchodu. A rád, to už nebude kam spěchat a bude čas i na plachetničku. Ale když mám čas max víkend, tak bych někam ani nedojel..

A proti skůtrům náhodou nic nemám, je to normální dopravní prostředek, záleží na tom, jak ho používáš, dokonce jsem o něm uvažoval, ráno vyjedu z Prahy a večer jsem v Budějkách.. Nakonec ale převážily nevýhody, jako - neschováš se tam, nevyspíš se v něm, traktor na Slapy ho nepřepraví a do báglu by se mi vešel kanďák max 5l. Navíc vzhledem k jeho velikosti je výtlačná plavba hrozně pomalá a s vodometem se výtlačně pluje strašně. A sedět na něm, jako vosa na bonbónu dejme tomu 15 hodin s minimálně 15 kily na zádech, to nee..
Právě, že Delfína na Slapech pamatuju a dost mi chybí. Tak si myslím, že by se to ujalo. S tím souvisí i rychlost. A jeho by stačila. Praha - Budějky za 1 den, druhý zpátky.
A ti, co si chtějí užít čas na pomalých parníčcích si užívají dosyta. A je to dobře. Ti ostatní však nemají možnost..
Na cestování ráno do práce jsem nemyslel, ale proč ne? Není pro vodáka potupa jezdit vlakem nebo dokonce autem?

Jeden čas se tak jezdilo ze Štěchovic, když zavřeli a opravovali silnici na Prahu. Myslím, že vozil lidi do Davle na vlak a bus nebo jen ke Kiliánovi, už nevím, bude to tak 10 let?
Tady to ale bude narážet na cenu a tím pádem vytíženost. Ale kdyby se našly dotace..
Na lodi se můžu kochat, až budu v důchodu. A rád, to už nebude kam spěchat a bude čas i na plachetničku. Ale když mám čas max víkend, tak bych někam ani nedojel..
- copy
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1391
- Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
- Reputace: 28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
aké sú na trase hĺbky, podjazdné výšky pod mostami a aká široká je najužšia komora resp. rozmery na zdvíhadle? Asi by to mal byť katamaran s 2x zabudovaným dieslom
- Petan
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 82
- Registrován: úte bře 13, 2012 1:00 am
- Reputace: 3
- Bydliště: Město na Vltavě se 4 komorami
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
No, to nevím, co by se tam vešlo. Cucám si z prstu podle údajů z různých zdrojů - délka 44, šířka 5,6m, ponor max cca 2,2m, max výšku musím zjistit, hmotnost 300 tun..
- geus
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2098
- Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
- Reputace: 40
- Bydliště: Ústí-Brná
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
S ponorem 2,2m Vltavu neproplujes
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1812
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
Ale to nejdřív musí udělat zdvihadla na orlíku, slapech a vyřešit lávku v Týně nad Vltavou. Jinak jsi pořád omezenej šířkou do 3m, váhou do 3.5t a výškou do 3m. Pak hloubka u Kořenska je i jen 2m, když klesne orlík víc tak ani to ne. Zdvihadla snad časem budou, ale kdy to bude hotové ti nikdo neřekne.
Odesláno z mého D6503 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého D6503 pomocí Tapatalk
- Petan
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 82
- Registrován: úte bře 13, 2012 1:00 am
- Reputace: 3
- Bydliště: Město na Vltavě se 4 komorami
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
Pak budu vycházet ze zaručené hloubky 1,3m a to není nic moc.
Podle všeho jsou to řádově roky, kdy to postaví. Když vidím, co se všechno postavilo a letos otevřelo, už tomu věřím. Až to bude, pak výška bude omezena jen mostem ve Skochovicích 4,95m. Před tím nemá cenu o tom uvažovat a kromě toho to vypadá, že zdvihadlo na Orlíku pro velké lodě dostaví Povodí Vltavy před dokončením zdvihadla na Slapech od ŘVC.
Nevím, jestli se dá udělat loď, kterou přepraví i vlek na Slapy a kvůli množství přepravovaných osob není malým plavidlem, ale to by se provoz stejně asi neufinancoval.
Podle všeho jsou to řádově roky, kdy to postaví. Když vidím, co se všechno postavilo a letos otevřelo, už tomu věřím. Až to bude, pak výška bude omezena jen mostem ve Skochovicích 4,95m. Před tím nemá cenu o tom uvažovat a kromě toho to vypadá, že zdvihadlo na Orlíku pro velké lodě dostaví Povodí Vltavy před dokončením zdvihadla na Slapech od ŘVC.
Nevím, jestli se dá udělat loď, kterou přepraví i vlek na Slapy a kvůli množství přepravovaných osob není malým plavidlem, ale to by se provoz stejně asi neufinancoval.
- copy
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1391
- Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
- Reputace: 28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
asi potom takéto niečo
18-22 pasažierov, diesel 240HP, Z-noha
len pasažieri budú musieť pred zdvíhadlom vystúpiť a obísť to peši
18-22 pasažierov, diesel 240HP, Z-noha
len pasažieri budú musieť pred zdvíhadlom vystúpiť a obísť to peši
- copy
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1391
- Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
- Reputace: 28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
na toto som dostal ponuku, a nie je to ani drahé, robia to thajci
11 x 3,3 metra
32 pasažierov
max. ponor 75 cm (pri plnom zaťažení) resp. 47 cm prázdna loď
dva prívesné motory
a má to CE
11 x 3,3 metra
32 pasažierov
max. ponor 75 cm (pri plnom zaťažení) resp. 47 cm prázdna loď
dva prívesné motory
a má to CE
- mozeg
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 312
- Registrován: pon led 12, 2009 1:00 am
- Reputace: 9
- Bydliště: Bratislava
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
copy píše:na toto som dostal ponuku, a nie je to ani drahé, robia to thajci
11 x 3,3 metra
32 pasažierov
max. ponor 75 cm (pri plnom zaťažení) resp. 47 cm prázdna loď
dva prívesné motory
a má to CE
Kolko to stoji?
- copy
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1391
- Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
- Reputace: 28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
200 aj s 2x 150 hp
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
200 kilo slamy? Kč, EUR, USD?
- ixxo
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 417
- Registrován: sob led 14, 2012 1:00 am
- Reputace: 32
- Bydliště: Gútor
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
Skús to ponúknuť budúcemu prevádzkovateľovi spojenia Šamorín - Hamuliakovo Čuňovo- Bratislava - Devín, ale prachy sa už na toto spojenie asi minuli aj keď prístavy s veľkou pompou uvedli do prevádzky. Funguje akurát v Hamuliakove, robia tam dobrú kávu 

- copy
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1391
- Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
- Reputace: 28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
200.000 €
Akurát 2x150 HP bude tomu asi málo.
Akurát 2x150 HP bude tomu asi málo.
- copy
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1391
- Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
- Reputace: 28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
ixxo: ja nikomu nič ponúkať nebudem..
a hlavne - čo ich snáď zaujímajú nejaké lode? Oni radšej za EU peniaze budú tvoriť takéto videá
https://www.youtube.com/watch?v=a8mWQAeNH6k
a hlavne - čo ich snáď zaujímajú nejaké lode? Oni radšej za EU peniaze budú tvoriť takéto videá
https://www.youtube.com/watch?v=a8mWQAeNH6k
- ixxo
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 417
- Registrován: sob led 14, 2012 1:00 am
- Reputace: 32
- Bydliště: Gútor
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
Žiaľ máš pravdu
- Petan
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 82
- Registrován: úte bře 13, 2012 1:00 am
- Reputace: 3
- Bydliště: Město na Vltavě se 4 komorami
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
Každopádně tahat osobní "velké" plavidlo traktorem si nedovedu představit. Stejně tak, jako chtít po cestujících nějakou fyzičku, aby překonali hráz Slapy po svých. A nějaká jiná přeprava nahoru by vše jen prodražila. A teď ještě ty potíže s Orlíkem, jak je málo vody, zdvihadlo nahoře se nedokáže ponořit dostatečně hluboko. A to velké, projektované, to má stejně, ne? Navíc je pod Kořenskem sucho, začíná se to nějak hroutit, doprava Praha - Č. Budějovice.
- copy
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1391
- Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
- Reputace: 28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Osobní rychloloď pro veřejnou dopravu
veď by sa nemusela jazdiť hneď celá trasa
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti