kontroly průkazů
Moderátoři: vilma, windward, Pepa
- Petr Junek
- návštěvník fóra
- Reputace: 1
kontroly průkazů
Zdravím všehny.
Mám blbý dotaz, jak je nutné a případně kontrolované a následně pokutované dodržování a nedodržování vzdálenosti při příbřežní plavbě? Mluvím o "malém" céčku při VMP.
Mám blbý dotaz, jak je nutné a případně kontrolované a následně pokutované dodržování a nedodržování vzdálenosti při příbřežní plavbě? Mluvím o "malém" céčku při VMP.
- Petr Junek
- návštěvník fóra
Re: kontroly průkazů
No čtu to tady chvíli a doufám že nikoho neurážím... jak jsem shlédl v některých fórech.
Ale pro jistotu..jsem Petr, do důchodu tři roky a jsem většinou sólista..tedy i na plachetnici se na to chystám pro větší část plaveb. Jsem úplný začátečník s malou praxí na přehradě a hodlám se velmi rychle naučit co nejvíc a do roka dát první "malé" moře. Tedy proto ta hloupá otázka v minulém příspěvku. Abych se věděl jak moc to hlídAt.
Ale pro jistotu..jsem Petr, do důchodu tři roky a jsem většinou sólista..tedy i na plachetnici se na to chystám pro větší část plaveb. Jsem úplný začátečník s malou praxí na přehradě a hodlám se velmi rychle naučit co nejvíc a do roka dát první "malé" moře. Tedy proto ta hloupá otázka v minulém příspěvku. Abych se věděl jak moc to hlídAt.
Tak co chceš vlastně vědět
Kontrola průkazů
Nebo
Kontrola vzdálenosti
Ale hlavně jako kde, v Karibiku ?
Kontrola průkazů
Nebo
Kontrola vzdálenosti
Ale hlavně jako kde, v Karibiku ?

-
- moderátor
- Reputace: 234
Záleží jak jsi k nim protivnej a jak jsou oni pohodoví. Jak to bude v reálu ti nikdo neřekne. Obvykle to je podle xichtu. Stejně jako na silnici. Někdo tě opepří a někdo jen domluví. Ta vzdálenost se bere od nejbližšího břehu.
- Petr Junek
- návštěvník fóra
stani.. no jestli to často kontrolují, kromě nehod samozřejmě a potom jestli buzerují když se dostaneš na větší vzdálenost než ten průkaz máš. Myslel jsem že otázka je jasná. ;-(