"Èeská posádka sa zasekla v prieplave ®drelac"

Jak jsem vyrobil/a průšvih na lodi , jak jsme se dostali do velkých potíží.
Prostě příběhy, události a zažitky pro ponaučení,

Moderátoři: vilma, Pepa

PerlaNegra
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Reputace: 2

"Èeská posádka sa zasekla v prieplave ®drelac"

Příspěvekod PerlaNegra » pát črc 01, 2011 2:44 pm

Celkom by ma zaujimalo ako sa mohlo sta» toto:

"Èesi s»a¾òom jachty narazil do mosta"

"Asi 12 metrov dlhá jachta uviazla s»a¾òom pod mostom medzi ostrovmi Ugljan a Pa¹man, a bola znièená, oznámilo ministerstva námorných zále¾itostí.
Na jachte Valentina III bolo devä» èeských obèanov, ktorí boli na palube lode. Nikto sa nezranil.
Jachta je v zátoke Lamjana, kde zistili, po¹kodenie kormidla a vrtule. Proti veliteµovi jachty, 53-roènému J.H. sa zaèalo konania pre poru¹enie práva..."

dovolil som si to amatérsky prelo¾i» v spolupráci s GoogleTranslator: (zaujimavé je ¾e podµa googleTranslator je "èe¹kih dr¾avljana" - "slováci" :)
originál správy
alebo: www.ijedrenje.com
david
moderátor
Reputace: 234

Re: "Česká posádka sa zasekla v prieplave Ždrelac"

Příspěvekod david » pát črc 01, 2011 5:45 pm

měli nahoru poslat tohodle šoumena a naklonit loď

http://www.ijedrenje.com/novost/penjanj ... lleu/1864/
Bilardos
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Reputace: 4

Příspěvekod Bilardos » pát črc 01, 2011 6:00 pm

Nejsou první, ani poslední.
Jen mě to hlava nebere, že tam někdo s takovou lodí...
dan
s/y Hannah

Příspěvekod dan » sob črc 02, 2011 12:44 am

Zajimave. A coz teprve diskuse pod originalnim clankem,tam se teprve clovek docte co si ti mili Chorvati o Cesich mysli a jak je maji radi... :) :mad:
mysacek
s/y Kirké
Reputace: 1
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod mysacek » sob črc 02, 2011 3:03 am