Advanture charter/Pitter Yachring
Moderátoři: vilma, Pepa, david
Advanture charter/Pitter Yachring
Jen malé upozornění na loď Hanse 385 2016 jménem Abraze a Pitter Yachting a jeho zástupce v Pirovači Advanture Charter.
Abrazo jsme měli potřetí s výjimko loňska. V roce 2016 jsme b yly její první klienti, o to hůř se nám na ni letos koukalo.
Na lodi od 2017 neopravili ani jednu z věcí, na které jsme je upozornili při check-out proceduře, mnoho drobných škod přibylo.
Do lodi poměrně intenzivně někudy teče - kudy jsme za 5 dní nenašli, takže konečně jsem pochopil, k čemu je ruční pumpa na zádi (má sací koš níže jak ta elektrická, tak jsme s ní dovybírali zbytky).
Další finta - nádrž na začátku svítila jako full, ale po 23,5 hodinách motorového provozu se do ni vešlo 79,4 litrů nafty, zjevně někdo načerpal jen tolk, aby se ručička zvedla na full a neřešil plnou nádrž.
Posledním a mým největším překvapením byla skutečnost, že nám Adventure Chartrer naúčtoval 1000 KN za opotřebování UV filtru nma hlavní plachtě (ten poslední cípek hlavasky, který se nevejde do stěžně. Opotřebování odpovídalo 3 seznam bez údržby, ale nebylo nám to nic platné, tak jsme zaplatili, nebylo jak dokázat, že UV filtr byl v takto desolátním stavu již při našem nástupu na loď.
Klasicky jsme jsme kontrolovali poškození plachet, lan, záchod, sloupků zábradlí, vnitřního vybavení, ale abychom si vyfotili zadní lem hlavní plachty nás nenapadlo, a těch fotek z přebírání jsme měli asi 30 :-/
Takže bych doplnil pro klienty malou radu, vyfoťte si UV ochranu zadního trojúhelníku hlavní plachty a může vám to u pofidérních charterových společností ušetřit až 1000 KN.
Abrazo jsme měli potřetí s výjimko loňska. V roce 2016 jsme b yly její první klienti, o to hůř se nám na ni letos koukalo.
Na lodi od 2017 neopravili ani jednu z věcí, na které jsme je upozornili při check-out proceduře, mnoho drobných škod přibylo.
Do lodi poměrně intenzivně někudy teče - kudy jsme za 5 dní nenašli, takže konečně jsem pochopil, k čemu je ruční pumpa na zádi (má sací koš níže jak ta elektrická, tak jsme s ní dovybírali zbytky).
Další finta - nádrž na začátku svítila jako full, ale po 23,5 hodinách motorového provozu se do ni vešlo 79,4 litrů nafty, zjevně někdo načerpal jen tolk, aby se ručička zvedla na full a neřešil plnou nádrž.
Posledním a mým největším překvapením byla skutečnost, že nám Adventure Chartrer naúčtoval 1000 KN za opotřebování UV filtru nma hlavní plachtě (ten poslední cípek hlavasky, který se nevejde do stěžně. Opotřebování odpovídalo 3 seznam bez údržby, ale nebylo nám to nic platné, tak jsme zaplatili, nebylo jak dokázat, že UV filtr byl v takto desolátním stavu již při našem nástupu na loď.
Klasicky jsme jsme kontrolovali poškození plachet, lan, záchod, sloupků zábradlí, vnitřního vybavení, ale abychom si vyfotili zadní lem hlavní plachty nás nenapadlo, a těch fotek z přebírání jsme měli asi 30 :-/
Takže bych doplnil pro klienty malou radu, vyfoťte si UV ochranu zadního trojúhelníku hlavní plachty a může vám to u pofidérních charterových společností ušetřit až 1000 KN.
- Jarda885
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1725
- Registrován: pon lis 26, 2012 1:00 am
- Reputace: 102
- Bydliště: Ostrava
Re: Advanture charter/Pitter Yachring
Můj přístup k přebírání lodí.
Normálně s předávajícím skipperem komunikuji. Poškozené věci si odsouhlasíme pouze ústně. Nic nefotím. Na drobné opravy netlačím. Přece umím ovládat loď i s některými nefunkčními přístroji; umím odjezdit týden na lodi s drobnými závadami.
Při zpětném předávání probíhá krátká konverzace. "Co jsi udělal? Neudělal jsem nic, zjistil jsem tyto závady o kterých jsme se nebavili před týdnem."
Neplatím žádné zhovadilosti. Za víc než 60 plaveb jsem možná třikrát cítil podraz při zpětném předávání.
Umím si představit, že když předávající skipper vidí, že pořizuješ třicet fotek, tak se nasere. Za týden Ti ukáže, že jsi fotil málo. A co nemáš nafoceno zaplatíš. Třeba opotřebovaný UV filtr na hlavní plachtě (ten poslední cípek hlavasky, který se nevejde do stěžně). Řekl bych, žes jej před týdnem dost vytočil drobnostma. Takové klienty chorvati nemají rádi a vždy dokáží je pos.at.
Chorvatsko je balkán. Je tam jiná mentalita. U Avanture charter/Pitter Yachting v Biogradu jsme v květnu měli třináct lodí. Nevím o tom, že by se někdo cítil napálen.
Vymezuji se proti označení Pitter Yachting jako pofiderní charterové společnosti. Je to jedna z velkých slušných firem, udržující mnoho lodí ve velmi slušném stavu.
Normálně s předávajícím skipperem komunikuji. Poškozené věci si odsouhlasíme pouze ústně. Nic nefotím. Na drobné opravy netlačím. Přece umím ovládat loď i s některými nefunkčními přístroji; umím odjezdit týden na lodi s drobnými závadami.
Při zpětném předávání probíhá krátká konverzace. "Co jsi udělal? Neudělal jsem nic, zjistil jsem tyto závady o kterých jsme se nebavili před týdnem."
Neplatím žádné zhovadilosti. Za víc než 60 plaveb jsem možná třikrát cítil podraz při zpětném předávání.
Umím si představit, že když předávající skipper vidí, že pořizuješ třicet fotek, tak se nasere. Za týden Ti ukáže, že jsi fotil málo. A co nemáš nafoceno zaplatíš. Třeba opotřebovaný UV filtr na hlavní plachtě (ten poslední cípek hlavasky, který se nevejde do stěžně). Řekl bych, žes jej před týdnem dost vytočil drobnostma. Takové klienty chorvati nemají rádi a vždy dokáží je pos.at.
Chorvatsko je balkán. Je tam jiná mentalita. U Avanture charter/Pitter Yachting v Biogradu jsme v květnu měli třináct lodí. Nevím o tom, že by se někdo cítil napálen.
Vymezuji se proti označení Pitter Yachting jako pofiderní charterové společnosti. Je to jedna z velkých slušných firem, udržující mnoho lodí ve velmi slušném stavu.
Re: Advanture charter/Pitter Yachring
AD Pitter:
na stejné lodi jsme byli potřetí, takže jsme s ni byli spokojeni i přes drobné nedostatky.
Pitter dnes tuto loď pronajímá přes Advanture Yachting, on si tuto společnost vybral, on si kazí své jméno.
Chování lidi přímo od Pitteru na předchozí základně jsem v příspěvku nijak nekomentoval.
AD fotky:
Byly dělaný po dohodě s předávajícím technikem. Při předávání lodi nebyly žádné spory ani diskuze a proběhla korektně.
AD Advanture Yachting
Nejsem klient, který si půjčuje během měsíce 13 lodí, ale i přesto si myslím, že účtovat poškozeny UV filtru je věc, která není obvyklá a za upozornění ostatním stojí.
na stejné lodi jsme byli potřetí, takže jsme s ni byli spokojeni i přes drobné nedostatky.
Pitter dnes tuto loď pronajímá přes Advanture Yachting, on si tuto společnost vybral, on si kazí své jméno.
Chování lidi přímo od Pitteru na předchozí základně jsem v příspěvku nijak nekomentoval.
AD fotky:
Byly dělaný po dohodě s předávajícím technikem. Při předávání lodi nebyly žádné spory ani diskuze a proběhla korektně.
AD Advanture Yachting
Nejsem klient, který si půjčuje během měsíce 13 lodí, ale i přesto si myslím, že účtovat poškozeny UV filtru je věc, která není obvyklá a za upozornění ostatním stojí.
- Jarda885
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1725
- Registrován: pon lis 26, 2012 1:00 am
- Reputace: 102
- Bydliště: Ostrava
Re: Advanture charter/Pitter Yachring
Ještě jednou. Více polopatě.
Jsme v Chorvatsku. Mentalita tamějších lidí je odlišná od našeho standardu. Kontakty jsou hodně o osobních vztazích. Při přebírání lodi o nalezených závadách mluvím, skipper je odsouhlašuje, výjimečně si něco napíše (předpokládám, že jde o věc novou). Zásadně tyto věci nefotím, jsou na důvěru. Výjimečně něco napíšeme do protokolu, většinou nic.
Fotím všechny závady. které jsem našel až po podepsání protokolu. Fotky závad na plachtách odesílám přes SMS první den po vyplutí.
Zpětné předání probíhá většinou tak, že oznámím, co jsme poškodili, rozbili, ztratili dřív než začne prohlídka. Mnohdy je prohlídka omezena pouze na funkčnost WC.
Pitter je rakouská společnost, zaměstnanci jsou školeni na západoevropskou asertivitu při jednání s klientem. Technik je profesionál. Ví, že máš právo fotit při předávání vše. Jako chorvat focení považuje za vyslovení nedůvěry. Normálně přece stačí, že mi řekne, že jde o starou závadu o níž ví.
Máš stoprocentní pravdu.
Na rozdíl od Tebe si já myslí, že sis to zavinil sám, svým přístupem k jednání s technikem. Musel jsi ho vnitřně hodně vytočit. Jako profik to přijal s kamennou tváří nebo úsměvem, ale stálo tě to spoustu peněz. Udělal to tak, že máš minimální prostor pro obranu. Nafotil sis přece třicet fotek (tedy kdejakou drobnost). Závadu na plachtě nafocenou nemáš. Závady na plachtách nejsou drobné závady.
Tento problém podle mého názoru není problém Pitter, ale problém FraZi. Promiň ostrost výroku.
Pitter patří dlouhodobě k dobrým společnostem. Advanture charter se objevuje u Pittra nově. Některé lodě nabízí Pitter a provozuje Advanture. Je tam nějaká úzká vazba.
V Chorvatsku se naučíme pracovat s chorvatskou mentalitou a nemáme problém. Šetříme peníze. Jezdíme tam mnoho let, přestože u piva nadáváme na chorvaty. Jiní kolegové do Chorvatska přestali jezdit.
Je to volba každého.
Jsme v Chorvatsku. Mentalita tamějších lidí je odlišná od našeho standardu. Kontakty jsou hodně o osobních vztazích. Při přebírání lodi o nalezených závadách mluvím, skipper je odsouhlašuje, výjimečně si něco napíše (předpokládám, že jde o věc novou). Zásadně tyto věci nefotím, jsou na důvěru. Výjimečně něco napíšeme do protokolu, většinou nic.
Fotím všechny závady. které jsem našel až po podepsání protokolu. Fotky závad na plachtách odesílám přes SMS první den po vyplutí.
Zpětné předání probíhá většinou tak, že oznámím, co jsme poškodili, rozbili, ztratili dřív než začne prohlídka. Mnohdy je prohlídka omezena pouze na funkčnost WC.
FraZi píše:.........
AD fotky:
Byly dělaný po dohodě s předávajícím technikem. Při předávání lodi nebyly žádné spory ani diskuze a proběhla korektně.
.....
Pitter je rakouská společnost, zaměstnanci jsou školeni na západoevropskou asertivitu při jednání s klientem. Technik je profesionál. Ví, že máš právo fotit při předávání vše. Jako chorvat focení považuje za vyslovení nedůvěry. Normálně přece stačí, že mi řekne, že jde o starou závadu o níž ví.
FraZi píše:....... i přesto si myslím, že účtovat poškozeny UV filtru je věc, která není obvyklá .......
Máš stoprocentní pravdu.
Na rozdíl od Tebe si já myslí, že sis to zavinil sám, svým přístupem k jednání s technikem. Musel jsi ho vnitřně hodně vytočit. Jako profik to přijal s kamennou tváří nebo úsměvem, ale stálo tě to spoustu peněz. Udělal to tak, že máš minimální prostor pro obranu. Nafotil sis přece třicet fotek (tedy kdejakou drobnost). Závadu na plachtě nafocenou nemáš. Závady na plachtách nejsou drobné závady.
Tento problém podle mého názoru není problém Pitter, ale problém FraZi. Promiň ostrost výroku.
Pitter patří dlouhodobě k dobrým společnostem. Advanture charter se objevuje u Pittra nově. Některé lodě nabízí Pitter a provozuje Advanture. Je tam nějaká úzká vazba.
V Chorvatsku se naučíme pracovat s chorvatskou mentalitou a nemáme problém. Šetříme peníze. Jezdíme tam mnoho let, přestože u piva nadáváme na chorvaty. Jiní kolegové do Chorvatska přestali jezdit.
Je to volba každého.
- mipe
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 101
- Registrován: čtv lis 26, 2009 1:00 am
- Reputace: 12
- Bydliště: Bratislava
Re: Advanture charter/Pitter Yachring
Potvrdzujem názor Jarda885. Sekírovať skippera, ktorý od rána preberá a odovzdáva lode je samovražda a v začiatkoch sa mi to nikdy, nikdy neoplatilo. Po 22 rokoch čártrovania vítam skippera s pohárom whisky, pozdravom a otázkou Kako ste? Väčšinou sú vďační, vidno ako z nich spadne stres a tak si viac - menej len pokecáme. Opýtam sa na to, čo každému zdvihne obočie - kde sú hasiace prístroje, koľko je harnesov a záchranných viest, v akom stave sú svetlice, olej v motore... Kontrolujem pozorne kotvu - šekle, uchytenie reťaze a pár iných dôležitých vecí. S ostatným je škoda strácať čas. Na plachty sa len opýtam. Dôverujem mu a on mi to vráti. Lepšie je mať so sebou vercajg, ako ti má hroziť - opravíme zajtra.
Trochu som to zjednodušil, ale funguje to, check in/out za pár minút. Katastrofy žiadne.
P.S.: Všetko vo vesmíre má výnimky.
Trochu som to zjednodušil, ale funguje to, check in/out za pár minút. Katastrofy žiadne.
P.S.: Všetko vo vesmíre má výnimky.
- Martin88
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 726
- Registrován: úte zář 16, 2008 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Praha
Re: Advanture charter/Pitter Yachring
Chlapi vy asi jezdíte do jiného Chorvatska než já, stejnému člověku, který mi předával loď jsem snad v životě loď nevracel, vždy to byl někdo úplně jiný a většinou nepříjemně komisní. I těch slibů při předávání už jsem slyšel, " jo, to je poškozený, poškrábaný, ulomený, utržený, o tom vím, budeš to stejně předávat mě, tak to bude ok" a pak přijdou 3 dvoumetrový opice a fńukaj, cos tam všechno rozbil.
Většinou máš 3-5 hodin na kontrolu lodě /svátek, když Ti předají loď dřív/, takže můžeš fotit cokoli, aniž bys nějakého skipera "urazil".
A to také doporučuji, ikdyž některé věci stejně nevyfotíš.
Většinou máš 3-5 hodin na kontrolu lodě /svátek, když Ti předají loď dřív/, takže můžeš fotit cokoli, aniž bys nějakého skipera "urazil".
A to také doporučuji, ikdyž některé věci stejně nevyfotíš.
Re: Advanture charter/Pitter Yachring
Než jsem si pořídil vlastní, chartroval jsem vždy u Pittera, solidní firma a za mě naprostá spokojenost 

- Jarda885
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1725
- Registrován: pon lis 26, 2012 1:00 am
- Reputace: 102
- Bydliště: Ostrava
Re: Advanture charter/Pitter Yachring
Martin88 píše:Chlapi vy asi jezdíte do jiného Chorvatska než já, stejnému člověku, který mi předával loď jsem snad v životě loď nevracel, vždy to byl někdo úplně jiný a většinou nepříjemně komisní. .......
Myslím, že to je charakteristika solidní čártrovky. Konkrétní loď má na starosti konkrétní člověk. S tím se bavím při přebírání a tomu loď odevzdávám. I když se vidíme poprvé a za týden podruhé, je tam oboustranná vůle po dobrém vztahu. Pokud tomu tak není, už příště od této čártrovky loď nevezmu.
Takže Martine jezdíme do "jiného" Chorvatska. Jsem přesvědčen, že to "naše" je lepší.
Následující věty "mipe" podepisuji.
Sekírovať skippera, ktorý od rána preberá a odovzdáva lode je samovražda a v začiatkoch sa mi to nikdy, nikdy neoplatilo. Po 22 rokoch čártrovania vítam skippera s pohárom whisky, pozdravom a otázkou Kako ste? Väčšinou sú vďační, vidno ako z nich spadne stres a tak si viac - menej len pokecáme
Re: Advanture charter/Pitter Yachring
Mám od nich nyni lod, kterou zitra vracime, Bavaria 46, r.v.2018. Lod je fajn, predani bylo v pohode, par zavad jsne si s predavajicim odsouhlasili.
Napisu schvalne v sobotu, jak probehne checkout.
Jinak az doposud na me tato firma udelala normalni neutralni, trochu chorvatsky dojem. V kanystru na vodu byl drive zrejme benzin, resili hodinu hledani jineho, tak jsme si radsi koupili barely s codou a odjeli, to bych v marine stravil mládí cekanim.
Napisu schvalne v sobotu, jak probehne checkout.
Jinak az doposud na me tato firma udelala normalni neutralni, trochu chorvatsky dojem. V kanystru na vodu byl drive zrejme benzin, resili hodinu hledani jineho, tak jsme si radsi koupili barely s codou a odjeli, to bych v marine stravil mládí cekanim.
Re: Advanture charter/Pitter Yachring
Tak se pripominam, lod mame predanou.
Trochu se priklonim k zakladateli vlakna. Na jedne lukne z predni kajuty byla upadla koncovka vzpery uz na zacatku. Vcera mi pri checkoutu na tomto miste mistr z charterovky ukazal, ze od provrtaneho otvoru pro vzperu se tahne prasklina a ta ram pry nebyla pri check-inu. Se slovy "i remember it" Docela me zarazil, tak jsem nasel fotky, ktere jsem poridil, uakzal mu, ze prasklina uz tam byla a ze kecá, zkousi to na me.
Mozna uz bych byl nekolikata kavka, kterou by za to zkasirovali.
Tak me nasral, ukazal jsem mu, ze jsme na lodi opravili spojení hadice k venkovni sprse, musel jsem se protahnout dirou z kajuty v podstate nad kormidlo. A do lodi nekudy tece voda, zadni leve kastliky pod podlahou jsme nekolikrat vylevali. Dale netesnici WC a par dalsich veci. Nakonec jsme se rozesli v dobrem, ze je vse OK.
Bylo to nic v kontextu s lodemi, které předávali obrali Rusáci s rozbitym badeplatem, narazenym kylem.
a dalsimi skodami. Navic ty burani delali celou noc kraval, ze se ani spat nedalo.
Takze Pitter, Adventure charter je solidni, ale plati to, ze je potreba dbat o svou kauci
Trochu se priklonim k zakladateli vlakna. Na jedne lukne z predni kajuty byla upadla koncovka vzpery uz na zacatku. Vcera mi pri checkoutu na tomto miste mistr z charterovky ukazal, ze od provrtaneho otvoru pro vzperu se tahne prasklina a ta ram pry nebyla pri check-inu. Se slovy "i remember it" Docela me zarazil, tak jsem nasel fotky, ktere jsem poridil, uakzal mu, ze prasklina uz tam byla a ze kecá, zkousi to na me.
Mozna uz bych byl nekolikata kavka, kterou by za to zkasirovali.
Tak me nasral, ukazal jsem mu, ze jsme na lodi opravili spojení hadice k venkovni sprse, musel jsem se protahnout dirou z kajuty v podstate nad kormidlo. A do lodi nekudy tece voda, zadni leve kastliky pod podlahou jsme nekolikrat vylevali. Dale netesnici WC a par dalsich veci. Nakonec jsme se rozesli v dobrem, ze je vse OK.
Bylo to nic v kontextu s lodemi, které předávali obrali Rusáci s rozbitym badeplatem, narazenym kylem.
a dalsimi skodami. Navic ty burani delali celou noc kraval, ze se ani spat nedalo.
Takze Pitter, Adventure charter je solidni, ale plati to, ze je potreba dbat o svou kauci

- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9346
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 191
- Kontaktovat uživatele:
Re: Advanture charter/Pitter Yachring
Sorry No to tedy neni solidni firma kdyz se te snazi obrat.
S Pittrem ja bych teda nikdy nejel.
Toto bylo zvykem v davnych zacatcich snad.Pred 20 lety...
Dnes je trend presne opacny.Drobnosti neresit nebo i zaplatit za zakaznika.Vetsi skody uhradi pojistovna.
Velci hraci na trhu uz na to prisli a vrati se jim to - spokojeny zakaznik se vraci

S Pittrem ja bych teda nikdy nejel.
Toto bylo zvykem v davnych zacatcich snad.Pred 20 lety...
Dnes je trend presne opacny.Drobnosti neresit nebo i zaplatit za zakaznika.Vetsi skody uhradi pojistovna.
Velci hraci na trhu uz na to prisli a vrati se jim to - spokojeny zakaznik se vraci
Re: Advanture charter/Pitter Yachring
Ještě musím upřesnit, že loď byla pronajata od Adventure Charter, kteří pronajímají Pitter lodě. Netvrdím, že jsou dobří nebo špatní, jen je prostě potřeba myslet na svou kapsu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host