Kdo dáváte loď servisu, pozor na poškození!

Varování před údajně špatnými firmami, špatné zkušenosti atd.

Moderátoři: vilma, Pepa, david

Uživatelský avatar
Sullaco
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 248
Registrován: pon říj 29, 2007 1:00 am
Reputace: 14
Bydliště: Sever Čech

Kdo dáváte loď servisu, pozor na poškození!

Příspěvekod Sullaco » ned pro 20, 2009 6:14 pm

Ahoj lidi,

kdo z Vás dáváte loď do servisu, dejte si prosím pozor při vyzvedávání si lodi zpět ať nedopadnete jako já. Koupil jsem si z lásky k lodím (v mém případě motorové čluny) pro začátek motorák za několik set tisíc, který byl po prvním majiteli, bez jakéhokoliv poškození či škrábance. Protože jsem respektivě byl jsem naprostý laik co se týká servisování lodních motorů a navíc jsem kvůli zaměstnání ani neměl na vlastnoruční servisování (zazimování) čas, využil jsem po dva roky služeb firmy IMRAMOVSKÝ MARINE z Roudnice nad Labem. Nevím jaký kdo máte vztah k vlastní lodi, ale ta má je pro mne velká láska, miláček, opečovávám ji a starám se o ni jako o vlastní dítě. Ačkoliv se jako VMP plavím pouze tři roky a nemám žádné velké zkušenosti kupříkladu s kotvením atd. dávám si opravdu velký pozor, abych loď neodřel či nijak nepoškodil, což se mi doposut vždy podařilo jak u nás tak i na moři. Proto vás také potěší, když vám okolní lidé pochválí, jak pěknou loď máte a hlavně jak pěkně udržovanou (i v samotném servisu). O to víc vás naštve, když ji dáte do autorizovaného servisu, v mém případě Imramovský Marine, zaplatíte to, co si řeknou a oni vám ve finále loď poškodí. Poprvé se tak stalo při zapřahání podvalníku pomocí ještěrky, kdy se řetěz ještěrky zaril do boku lodi a vyrval kus gumy. Naštěstí jsem tomu byl přítomen, a tak mi bylo po několika omluvách přislíbeno, že to dají při další návštěvě dopořádku. Proto jsem zaskřípal zuby a zkousl to. Bohužel, závadu mi i přes několik urgencí neopravily, pouze jen nahrubo zabrousili a o slíbenem dovaření gumy a zacelení atd. ani slovo. No nevadí, dodělal jsem si to sám i když hliníková lišta je poškozena viditelně navždy. Po té proběhl další servis s následnou koupí nového starteru o jehož detailech se raději rozepisovat nebudu, snad jen, že člověka potěší, když necháte vyměnit za těžké peníze starter a servis vám garantuje, že je vše ok a vyzkoušeno, následně dáte loď na vodu a nenastartujete. No nic. Poslední kapkou bylo letošní zazimování. Loď jsem do výše zmiňované firmy odvezl a zhruba po týdnu byly práce hotovy. Měl jsem zrovna cestu do Prahy a tak jsem si loď vyzvedl na zpáteční cestě. K mé škodě byla už bohužel tma a mne nenapadlo si nějakým způsobem zkontrolovat stav lodi. Po příjezdu do garáže a rozsvícení jsem při letmém ohledání shledal, že na zadní části lodí na obvodové gumě, hliníkové liště a laminátu v okolíí, je cca 70cm soustava škrábanců a velmi hlubokých rýh. Upřímě řečeno, myslel jsem v tu chvíli, že pojedu zpět a někoho přizabiji. Koupíte si loď ve stavu 1A, jako naprostý zelenáč si dáváte bacha při dávání a vytahování do vody, kotvíte jako připosraní aby jste něco nepoškodili a pak dáte loď do autorizovaného servisu, kde vám ji již po druhé !!! poškodí. Při následném telefonátu, mi bylo samozřejmě s údivem sděleno, že ONI nic, že samozřejmě JÁ. Jsem vůl, že jsem loď přebíral za tmy a jsem tuplovaný vůl, že jsem si loď neohledal při předávání jak do servisu tak ze servisu. Za týden, když jsem loď šel umýt (kapitola sama o sobě je to, že loď dáte do servisu jako z alabastru a ze servisu si ji přivezete špinavou jako svini, u mě bohužel pokaždé !!!) tak jsem byl opět na mrtvici, když jsem na světle béžovém koberci v kokpitu oběvil černé špinavé stopy od nějakých bagančat a čistil je dobré dvě hodiny. Asi jsem opět vůl, že se do lodi přezouvám a i když chápu, že někdo to tak nedělá, pro autorizovaný servis, navíc za ceny které si účtují (nic proti - rád zaplatím, ale za dobře odvedenou práci) by toto měla být samozřejmost. Navíc u věcí několikaset tisícové hodnoty a věcí, u nichž je patrné, že si jich majitel hledí!!!. Závěrem tohoto elaborátu, bych chtěl ještě podotknout, že jsem firmě IMRAMOVSKÝ MARINE zasílal dopis, kde jsem se dožadoval alespoň nějakého vysvětlení, popřípadně omluvy. NIC. Vůbec NIC, žádná odpověď. Proto píši tento věřte mi, pro mne nechutný dopis, aby si případní zákazníci dali pozor a nedopadli jako já. Lempláctví, flinkové a a hovada bohužel ještě v ČR nevymřeli. :cry: :( :gun:

Zdeněk Jurašík
Teplice
Uživatelský avatar
Charlie
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1814
Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
Reputace: 18
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Charlie » ned pro 20, 2009 7:37 pm

Co k tomu dodat, asi jsi měl smůlu na nešikovného mechanika, snad jen si najít jinou firmu, která o lodě pečuje jako o své.
Uživatelský avatar
tataS
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2380
Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
Reputace: 5
Bydliště: Praha

Příspěvekod tataS » ned pro 20, 2009 8:11 pm

To není smůla na mechanika! Nevím proč se jich zastáváš? Oni to hulvátské chování, vše dosti předražené mají i v Praze. Pouze jednou jsem
tam před léty něco objednal a po několika změnách nedodržených termínů a skoro až sprostých odpovědích se jim obloukem vyhýbám.
Uživatelský avatar
cervik
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 264
Registrován: čtv led 31, 2008 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod cervik » ned pro 20, 2009 8:13 pm

Určite je to o predajcovi a jeho úcte k zákazníkom. Ja som kúpil už druhý čln od toho istého predajcu, kde ho samozrejme aj servisujem ./ Nechcem robiť reklamu, na tieto stránky ajtak nechodí. / . Na prvú servisnú prehliadku 20 hod s člnom -gumák 4m motor 20 HP som ho priviezol zacákaný s ospravedlnením , že idem rovno rovno z výkendovej jazdy na vode. / Stihol som vybrať len nedojedené jedlo a pitie./ Pri preberaní člna zo servisu som myslel , že to nieje môj čln. :shock: Stál už pred hangárom a pri pohlade som ho nevedel medzi ďalšímy dvoma rozoznať. :mad: Krásny bielučký, keďže sa zároveň jednalo o posezónne uskladnenie, tak nakonzervovaná guma, vyčistená podlaha , až mi bolo trápne , pri predstave v akom stave som im ho nechal.../ :whist:
Na záver : pri preberaní z počítača vytlačenej hystorii motora a potvrdení o výmene a zakonzervovaní som čakal príslušný účet , ktorý sa však nekonal. 8) Predajca mi oznámil , že pri prvej , garančnej , prehliadke sú u nich tieto úkony / čistenie člna , nastavenie a diagnostika motora, ,,grátis" , platil som len náplne . / filter , olej / Takže ešte raz , je to o prístupe predajcu k zákazníkovy... :good: Odvtedy už mám druhý čln , a chodím len k nemu. :) :) :)
Uživatelský avatar
bobes
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 998
Registrován: čtv kvě 10, 2007 2:00 am
Reputace: 6
Bydliště: Praha

Příspěvekod bobes » ned pro 20, 2009 8:14 pm

Asi jseš masochista. Už po první zkušenosti by mě tam nikdo víckrát neviděl.
Uživatelský avatar
samoliter
účet uživatele zrušen
Příspěvky: 336
Registrován: stř dub 30, 2008 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Ústí nad labem

Poškození lodi.

Příspěvekod samoliter » ned pro 20, 2009 8:23 pm

Mělo Tě varovat už to, že po prvním poškození lodi s Tebou nejednali fér. Po druhém problému, startér, a jeho neřešení, jsi měl od nich odejít a tvrdě to ventilovat na netu, fóru, a oficiálně reklamaci. Ale po těchto zkušenostech vlízt k nim ještě potřetí? Když Tě v nějakém krámě dvakrát okradli, v restauraci Ti dvakrát přinesli blivajz, šlichtu, pivo jen vyčpělej slejvák bez pěny, tak k nim ještě půjdeš potřetí? Své jednání si pojmenuj sám, nechci dostat BAN. My Ti akorát můžeme poděkovat za VAROVÁNÍ. Takže dík.
Charlie, omlouvat to jen blbým mechanikem? A co jeho nadřízení? Ti co se dnes rádi nazývají MANAŽEŘI? A MAJiTEL?
samoliter.
Uživatelský avatar
Charlie
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1814
Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
Reputace: 18
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Charlie » ned pro 20, 2009 8:45 pm

tataS píše:To není smůla na mechanika! Nevím proč se jich zastáváš?


Já se jich nezastávám, ani s nimi nemám nic společného, servis mají na mě moc drahý, jen jsem u nich párkrát bezproblému nakupoval. Já mám zas podobné zkušenosti se serisy aut - Škoda, Peugeot a další, kde si z aut brali zdravé díly a měnili je za opotřebovanější. Také už mi tam nikdy neviděli. Proto jsem psal, najít si jinou firmu kde o lodě pečují lépe, už první případ měl varovat, a halvně vše kontrolovat a kontrolovat, ono jak někoho nechytneš za ruku, kor u takhle drahých věcí a následně nákladných oprav, tak nikdo nepřizná, že to udělal. A majitel se rešení také vyhne, pokud to nebudeš moc rozmazávat.
Uživatelský avatar
libor.janko
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 526
Registrován: úte dub 11, 2006 12:57 pm
Reputace: 0
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod libor.janko » ned pro 20, 2009 9:10 pm

Já osobně mám s firmou Imramovsky marine zkušenosti dobré - ale týká se to obchodu. Měl jsem tam štěstí, že i poradili, pomohli najít díly atd. Nad cenou se nebudu zaobírat, něco měli levnější než ostatní něco zase dražší, asi záleží kdo a za co nakoupí. To je u všech loďařských firem. I v Německu, kde běžně nakupuji se ceny e-shop od e-shopu dost liší.
Já osobně servisuji loď jinde, mám to blíž a dokážou mi vyhovět i v mých ulítlých nápadech, případně mě najdou odpovídající řešení nebo řeknou, že je to blbost. Nevím, jestli jim můžu udělat pozitivní reklamu?! Jsou to Brňáci.
Uživatelský avatar
Sullaco
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 248
Registrován: pon říj 29, 2007 1:00 am
Reputace: 14
Bydliště: Sever Čech

Příspěvekod Sullaco » ned pro 20, 2009 9:26 pm

Díky za ohlasy, jsem rád, že nejsem sám kdo si opečovává loď a dává si naní pozor. Ano jsem idiot, že po tom prvním poškození atd jsem nepřešel jinam. Jenže abych jen nekritizoval, poradili mi na začátku dobře, pokecal jsem dobře ale to je tak vše. Škoda no. Jinak co se týká nešikovnosti mechanika, to první mi udělal pan majitel osobně, opravu atd mi také slíbil osobně - o to více to člověka mrzí. Už na to kašlu, motor jsem si naučil zazimovávat sám a pokud se něco podělá holt zkusím jinou firmu.
Uživatelský avatar
marianb
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 55
Registrován: čtv zář 06, 2007 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod marianb » ned pro 20, 2009 10:50 pm

Ted muzes jeste cekat, ze na Tebe vystartuji, ze je pomlouvas :roll: bla bla a podobne hlasky, ja absolvoval neco podobneho s autem (lajdacky provedena oprava za 300,- mne vysla v konecnem dusledku na 40000,-) a dokonce mi zacal po dvou letech tvrdit, ze danou opravu nedelali (udelal jsem hloupost a nemel jsem ucet, ale nebylo to z duvodu usetrit par desetikorun dph a na to jsem dojel).
Uživatelský avatar
dracik
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 128
Registrován: pát zář 07, 2007 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Zemplínska Šírava

Příspěvekod dracik » ned pro 20, 2009 10:55 pm

... oni tam mali nejakeho cloveka na rozne opravy a potom ako ten odisiel (a ma teraz vlastny biznis) to islo dost dolu vodou... Na druhu stranu s obchodom mam viac osobnych skusenosti a tiez mozem len pochvalit za pristup a to aj v roznych nestandardnych poziadavkach
Uživatelský avatar
Sullaco
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 248
Registrován: pon říj 29, 2007 1:00 am
Reputace: 14
Bydliště: Sever Čech

Příspěvekod Sullaco » ned pro 20, 2009 11:21 pm

Jo jo ať klidně někdo od nich přijde a napíš třeba sem. Sice to bude trapné se osočovat přes web, ale psal jsem jim soukromě a na to nereagovali.
Uživatelský avatar
bokal
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 528
Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Třinec

Příspěvekod bokal » pon pro 21, 2009 12:16 am

Tyhle způsoby v servisech aut a lodí odráží stav naší republiky. A skoro to platí i o dalších řemeslech.
Nízká odbornost, vysoké ceny a způsoby chování, které se ani nedají pochopit.

Proto někteří majitelé mercedesů z jihu čech jezdí do servisu do německa. Tvrdí, že je tam vyšší odbornost, kvalita práce a dokonce nižší cena. A hlavně chování k zákazníkovi, nedovolí si nějakou levárnu.

U zmíněné firmy jsem nic neservisoval, raději se spoléhám sám na sebe. V obchodě to bylo OK. To u jiné firmy u Berounky jsem nepochodil ani při pokusu koupit příslušenství k lodi. Nechápal jsem tu neznalost, neochotu a aroganci. Jak by to pak asi vypadalo v servise?
Prostě když nechci něco za cenu s 5-6 nulami, tak tam nemám lézt. Takhle jsem to pochopil.

Je mi líto těch, kdo nemají odvahu nebo jiný důvod si poradit sami a jsou pak vydáni na pospas takovým "odborníkům"
S autama a značkovými servisy mám ovšem zkušenost ještě mnohem horší. Totální ztráta důvěry a iluzí.
Ale ta snaha, zvládnout sám co nevíce technických záležitostí na lodi, má pro mne praktický význam.
Když se mi něco přihodí na vodě, nechtěl bych být v situaci, že jediný způsob řešení je mobilní telefon.
Uživatelský avatar
tataS
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2380
Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
Reputace: 5
Bydliště: Praha

Příspěvekod tataS » pon pro 21, 2009 8:14 am

Tímto se ovšem vracíme do stavu před rokem 1989. To bylo také lepší si vše udělat sám. Svobodná ruka trhu u nás vede pouze k bezuzdému
oškubání zákazníka sbírkou drzých podvodníků vydávajících se za odborníky. Je to podobné se situací když začali plastové rozvody vody a kdejaký
holič ze sebe dělal odborníka na vodu a podle toho to potom vypadalo. I dnes je spousta "řemeslníků", kteří si max. prohlídli nějakou servizní
příručka a většinou ani to ne.
Uživatelský avatar
mkovi
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 164
Registrován: úte črc 17, 2007 2:00 am
Reputace: 4
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod mkovi » pon pro 21, 2009 9:33 am

Mám s nima také zkušenost. Nákup přes internet v pohodě. Nákup v prodejně v Praze provázela neochota. Nejhorší zkušenost mám, ale s pražským majitelem, kdy se k nám choval arogantně při zakotvení u jejich mola u obchodu. Už u nich nikdy nic nekoupím.
Uživatelský avatar
Hovez
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 146
Registrován: pát pro 21, 2007 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Hovez » pon pro 21, 2009 11:39 am

libor.janko píše:Já osobně mám s firmou Imramovsky marine zkušenosti dobré - ale týká se to obchodu. Měl jsem tam štěstí, že i poradili, pomohli najít díly atd. Nad cenou se nebudu zaobírat, něco měli levnější než ostatní něco zase dražší, asi záleží kdo a za co nakoupí. To je u všech loďařských firem. I v Německu, kde běžně nakupuji se ceny e-shop od e-shopu dost liší.
Já osobně servisuji loď jinde, mám to blíž a dokážou mi vyhovět i v mých ulítlých nápadech, případně mě najdou odpovídající řešení nebo řeknou, že je to blbost. Nevím, jestli jim můžu udělat pozitivní reklamu?! Jsou to Brňáci.


Libore, mohl by jsi ty Brňáky trochu upřesnit? Aspoň do SZ? Nebo máš na mysli AVAR?
Uživatelský avatar
geronimo
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2519
Registrován: čtv říj 26, 2006 2:00 am
Reputace: 201
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod geronimo » pon pro 21, 2009 11:48 am

Klidně ty Brňáky napiš sem, reklama nereklama, dobrá reference se hodí každému .
Uživatelský avatar
alffa
Site building team
Příspěvky: 3492
Registrován: úte led 16, 2007 1:00 am
Reputace: 2
Bydliště: LOĎ

Příspěvekod alffa » pon pro 21, 2009 1:46 pm

geronimo píše:Klidně ty Brňáky napiš sem, reklama nereklama, dobrá reference se hodí každému .


Pokud má někdo s firmou Imramovský marine, dobrou zkušenost a píše to jako reakci na špatnou zkušenost uživatele ,který toto vlákno založil, pak sem takováto informace dozajista patří.

Jestli chce někdo pochválit jinou firmu než o které je zde řeč, pak je na to prostor v sekci:
Dobré zkušenosti. ;)
alffa
Uživatelský avatar
mirus
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 371
Registrován: pon úno 11, 2008 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Brno

Příspěvekod mirus » pon pro 21, 2009 8:52 pm

Já si po zkušenostech se servisem taky raděj dělám všechno sám.Razil jsem heslo ,že když vydělám já,tak dám vydělat i druhým(těm ,kteří se tou prací živí).Ale když vám vrátí vozík s rozbitým osvětlením a na lodi vám závěšák.motor nepromažou s odůvodněním ,že nemají vazelinu a že až pojedete okolo,tak se máte stavit na promazání ,že to máte předplacený ve vyúčtování,tak o takovém servisu si myslím něco co se sem dá napsat až po 22.00 hod.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti