Tak jsem to zkusil, dnes mi přivezli z Finska loď Nauticat minicat 25,
cena dopravy 1400EUR, pokud by měl někdo zájem, předám kontakt na dopravce.
http://www.nettivene.com/moottoripursi/nauticat/456914
Dovoz lodě z Finska
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- elan3
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv lis 02, 2006 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Vlašim
- Kontaktovat uživatele:
Je to klasický motorsailer, délka 25 stop, šířka 2,5 M, váha 2600Kg. Tyto lodě se stavěli přímo v továrně Nauticat ve Finsku , nebo se prodávali jako stavebnice.
Trup lodě a paluba jsou z laminátu, nástavba je mahagon.Taková lod´se nechá sehnat od 10000 EUR. Většinou jsou plně vybavené, do těžkých podmínek. GPS, autopilot, topeni...Tahle bude v Marině Orlík.
Trup lodě a paluba jsou z laminátu, nástavba je mahagon.Taková lod´se nechá sehnat od 10000 EUR. Většinou jsou plně vybavené, do těžkých podmínek. GPS, autopilot, topeni...Tahle bude v Marině Orlík.
- Jozef.
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 170
- Registrován: pát zář 11, 2009 2:00 am
- Reputace: 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Tá cena za prepravu je skutočne nízka.
Pred 5 rokmi som doviezol svojho Flippera 630 HT z Fínska. 1700 km-ová, 7-dňová cesta tam a naspäť ma vyšla na 2000 €. Je zase pravda, že tam som viezol Bayliner Cuddy 192, tým pádom jedna cesta asi 1000 €.
Niekedy sa ale takáto transakcia nezaobíde bez osobnej účasti budúceho majiteľa. Tak to bolo aj v mojom prípade, dobré dve hodiny som sa dojednával s majiteľom predávajúcej firmy cez telefón ohľadom DPH. Neprišiel do Helsiniek osobne, poslal len šoféra a sám zostal v Tampere.
Neskôr som sa bál, že budem mať problémy s prihlásením na ŠPS, keďže som mal certifikát vo fínštine. Predajca na moju výzvu neragoval, tak som napísal výrobcovi (Bella), kde som po odoslaní výrobného čísla, anglický certfifikát obratom obdržal.
Aj napriek tomu to bol pekný výlet.
Pred 5 rokmi som doviezol svojho Flippera 630 HT z Fínska. 1700 km-ová, 7-dňová cesta tam a naspäť ma vyšla na 2000 €. Je zase pravda, že tam som viezol Bayliner Cuddy 192, tým pádom jedna cesta asi 1000 €.
Niekedy sa ale takáto transakcia nezaobíde bez osobnej účasti budúceho majiteľa. Tak to bolo aj v mojom prípade, dobré dve hodiny som sa dojednával s majiteľom predávajúcej firmy cez telefón ohľadom DPH. Neprišiel do Helsiniek osobne, poslal len šoféra a sám zostal v Tampere.
Neskôr som sa bál, že budem mať problémy s prihlásením na ŠPS, keďže som mal certifikát vo fínštine. Predajca na moju výzvu neragoval, tak som napísal výrobcovi (Bella), kde som po odoslaní výrobného čísla, anglický certfifikát obratom obdržal.
Aj napriek tomu to bol pekný výlet.
- pavlii
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 276
- Registrován: čtv čer 05, 2014 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Hostivice
- Kontaktovat uživatele:
2elan3: Když jsi vybíral, spoléhal ses jen na fotky, nebo jsi měl možnost nějak zařídit "inspekci" (i přes někoho), která by ti potvrdila stav lodi? Našel jsem si pár tipů, jeden vypadá (možná) nadějně, ale samozřejmě tu je pořád spousta připomínek na téma riziko, nevíš, jak to vypadá atdatdatd.
Dík za info, Pavel
Dík za info, Pavel
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host