Pratele jachtingu.Rad bych vam predstavil svoji novou lod. Jedna se o privatni verzi zname Bavarie 36 z roku 2000 s teakovou palubou a prodlouzenym kylem. Lod ma oproti klasicke verzi zname s chartrovek jen 2 kajuty,vetsi koupelnu a za ni jeste tzv. wet locker na suseni mokrych veci. Zadni kajuta zasahuje az za motor a je take prostornejsi,dohromady Kitmar umoznuje spani az 5 osob.
Motorizaci zajistuje diesel Volvo Penta 29HP. In mast reefing hlavni plachty a kvalitni furling predni usnadnuje plavbu a ovladani jedne osobe. Elektricky motor kotvy je mozne ovladat primo z kokpitu.Navigaci usnadnuje velky chartplotter,autopilot,radar a VHF spojena se system AIS. Lod je schopna prijimat zpravy o pocasi a ruzna varovani kdekoli v oceanu diky systemu Navtex.Na lodi se naslo dostatek mista pro dingy s motorem 2.5HP a liferaft pro 6 osob. Pred neprizni pocasi chrani posadku zanovni sprayhood a pred sluncem biminy.
Kitmar je doma ve Spanelsku na Costa Brava,kde si ho jeho predchozi majitele,starsi anglicky par, uzivali poslednich 10 let. Lod nebyla nikdy chartrovana,majitele se o ni vzorne starali a tak je to i po letech krasavice.
Pristi mesic bych rad zasvetil blizsimu seznameni s lodi i spanelskym pobrezim a zacatkem kvetna ceka Kitmara prvni daleka cesta z Barcelony do Ardrossanu ve Skotsku,kde stravi letni sezonu.
Dobry vitr vsem Ales
KITMAR 36
Moderátoři: vilma, Pepa, smike
- DannyD
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 29
- Registrován: ned zář 30, 2012 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: RYA/MCA Yachtmaster Instructor & SRC Assessor
Hodne stesti, Alo .
Ja bych k tomu jenom dopsal, ze Ala neni zadny greenhorn ale RYA/MCA Yachtmaster Offshore a velmi slusny namornik a lod neni bezna produkcni
Bavarka , ale takzvana owners version.
Ja bych k tomu jenom dopsal, ze Ala neni zadny greenhorn ale RYA/MCA Yachtmaster Offshore a velmi slusny namornik a lod neni bezna produkcni
Bavarka , ale takzvana owners version.
Naposledy upravil(a) DannyD dne pon dub 01, 2013 6:14 pm, celkem upraveno 1 x.
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9349
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 191
- Kontaktovat uživatele:
Pěkný popis.
Mohl bys prosím ještě uvést alespoň zásadní rozdíly proti běžné charter verzi.
Četl jsem kdysi o dvou výrobních verzích, nevím zda se dodnes dělá. Bylo tam uvedeno něco o tom jak je dimenzována takeláž, uchycení, vanty atd. Např. vanty snad byly téměř dvojnásobné pevnější, lana většího průměru, a některé zdvojené...bylo toho víc.
Dispozice vnitřního uspořádání je samozřejmě jiná, ale to nemá na plavební vlastnosti a bezpečnost plavby vliv a to je co mě zajímá.
Mohl bys prosím ještě uvést alespoň zásadní rozdíly proti běžné charter verzi.
Četl jsem kdysi o dvou výrobních verzích, nevím zda se dodnes dělá. Bylo tam uvedeno něco o tom jak je dimenzována takeláž, uchycení, vanty atd. Např. vanty snad byly téměř dvojnásobné pevnější, lana většího průměru, a některé zdvojené...bylo toho víc.
Dispozice vnitřního uspořádání je samozřejmě jiná, ale to nemá na plavební vlastnosti a bezpečnost plavby vliv a to je co mě zajímá.
Vždy, pokud člověk nebere již hotovou loď třeba z výstavy, je základem laminátový skelet a vše ostatní je věcí objednávky. Co si člověk zaplatí, to má.
Jak jeden z typů vnitřního uspořádání, materiálové provedení, tak tekeláž, výška stěžně, způsob oplachtění, kýl, elektronika, zabudované přístroje a zařízení. Jako základ možností "vyšperkování" lodě oproti standardům které berou charterovky, může být tento odkaz.
Jinak Kitmar36, vítej na fóru
Jak jeden z typů vnitřního uspořádání, materiálové provedení, tak tekeláž, výška stěžně, způsob oplachtění, kýl, elektronika, zabudované přístroje a zařízení. Jako základ možností "vyšperkování" lodě oproti standardům které berou charterovky, může být tento odkaz.
Jinak Kitmar36, vítej na fóru

- DannyD
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 29
- Registrován: ned zář 30, 2012 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: RYA/MCA Yachtmaster Instructor & SRC Assessor
Ona vlastne je seriova . ted jsem na to koukal na yachtsnet . Pouze se jich udelalo tak malo [ v pomeru k charterove verzi ] a pusobi o tolik rozdilnym dojmem , ze jsme se [ a nejenom ja ] domnivaly , ze je postavena na zakazku . Nazev "Owners version " je offic, nazev tehle verze.
Je to o neco vysi spec. nez standard " Charter version " a jiny layout uvnitr. Jeste jsem ji nevidel na vlastni oci a nemam info o rigging etc.
na to by musel odpovedet Ales sam. Jinak Baharisi vsechny standardni 36 tky se kterymi jsem se setkal byli " Charter version " z fabriky vylezli jedna jako druha . Rozdil byl pouze v salonu a umisteni heads[ pouze dve verze ] a na palube in mast nebo slab main, pod vodou shalow , wing nebo deep kyl a cena nove byla tusim 100 000 liber [ 2000 - 2003 ] ale to se muzu mylit. Myslim , ze u 36 tky a dalsich "mass production" typu Bavarek existovali jen dva zakladni typy a to "Owners version " a " Charter version". Jiny plotter etc . nepokladam za rozdilnou verzi , bavarka se proste standardne v zakladu prodavala bez plotru , s manualnim windlassem etc a kazdy si tam dokoupil nebo nedokoupil co potreboval.
Jinak zpatky k Alesove , co vim tak jeho lod mela pouze jednoho majitele od noveho , ma pouze 900 hodin na motoru , dve sady plachet, celoteakovou palubu ,videl jsem fotky z letosniho servisu vcetne vymeny tesneni saildrive, noveho propeleru etc. top of the range electronics a mela by byt ve velmi dobrem stavu . Ales me pozadal abych ji s nim v kvetnu preplavil za Spanelska do Skotska , tusim , ze hleda nekolik dalsich lidi do posadky na preplavbu za nejaky maly prispevek na naklady. Skvela prilezitost jak si do Logbook nalogovat slusne mile a na CV napsat Biscay a Irske more a hodne se toho naucit , ale tohle uz asi patri do uplne jineho vlakna.
Tak zdar
Je to o neco vysi spec. nez standard " Charter version " a jiny layout uvnitr. Jeste jsem ji nevidel na vlastni oci a nemam info o rigging etc.
na to by musel odpovedet Ales sam. Jinak Baharisi vsechny standardni 36 tky se kterymi jsem se setkal byli " Charter version " z fabriky vylezli jedna jako druha . Rozdil byl pouze v salonu a umisteni heads[ pouze dve verze ] a na palube in mast nebo slab main, pod vodou shalow , wing nebo deep kyl a cena nove byla tusim 100 000 liber [ 2000 - 2003 ] ale to se muzu mylit. Myslim , ze u 36 tky a dalsich "mass production" typu Bavarek existovali jen dva zakladni typy a to "Owners version " a " Charter version". Jiny plotter etc . nepokladam za rozdilnou verzi , bavarka se proste standardne v zakladu prodavala bez plotru , s manualnim windlassem etc a kazdy si tam dokoupil nebo nedokoupil co potreboval.
Jinak zpatky k Alesove , co vim tak jeho lod mela pouze jednoho majitele od noveho , ma pouze 900 hodin na motoru , dve sady plachet, celoteakovou palubu ,videl jsem fotky z letosniho servisu vcetne vymeny tesneni saildrive, noveho propeleru etc. top of the range electronics a mela by byt ve velmi dobrem stavu . Ales me pozadal abych ji s nim v kvetnu preplavil za Spanelska do Skotska , tusim , ze hleda nekolik dalsich lidi do posadky na preplavbu za nejaky maly prispevek na naklady. Skvela prilezitost jak si do Logbook nalogovat slusne mile a na CV napsat Biscay a Irske more a hodne se toho naucit , ale tohle uz asi patri do uplne jineho vlakna.
Tak zdar
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti