Nova vyhlaska o zakazu plavby se spalovacim motorem
Moderátoři: vilma, windward, Pepa
- bernau1
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 204
- Registrován: pát dub 07, 2006 2:51 pm
- Reputace: 9
- Bydliště: Most
Tak dnes na Primě ve zprávách -Felixi,opravdu jsi borec,ode mně veliká poklona
snad postupně dojde na zdravý rozum.Asi 16.53 minuta.
http://play.iprima.cz/zpravy-ftv-prima/ ... ima-162015

http://play.iprima.cz/zpravy-ftv-prima/ ... ima-162015
- banjoales
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát dub 23, 2010 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Nupaky City
- Kontaktovat uživatele:
Zdarec!
Nenašli jste někdo ministrem avizovanou mapu povolených stání na 48h? Na PVL není vůbec nic (obecně takto nic neříkající stránky jsem snad ještě neviděl, informací nula, nenajdte ani postup zažádání o bojku). Na SPS sice jakás takás mapa je, ale není z ní patrné, zda se jedná o parkování s povolením správce toku anebo zmíněných 48h. Krom toho je značně nepřesná, v naší oblasti se to liší o cca 100 metrů.
Nenašli jste někdo ministrem avizovanou mapu povolených stání na 48h? Na PVL není vůbec nic (obecně takto nic neříkající stránky jsem snad ještě neviděl, informací nula, nenajdte ani postup zažádání o bojku). Na SPS sice jakás takás mapa je, ale není z ní patrné, zda se jedná o parkování s povolením správce toku anebo zmíněných 48h. Krom toho je značně nepřesná, v naší oblasti se to liší o cca 100 metrů.
http://plavebniurad.cz/dozor-na-vodni-c ... dni-cesty/
Teď je momentálně nefunkční, tak možná že ten žalostný seznam míst aktualizují..
Teď je momentálně nefunkční, tak možná že ten žalostný seznam míst aktualizují..
- RACEK
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1114
- Registrován: pát čer 26, 2009 2:00 am
- Reputace: 100
- Bydliště: Praha
Na stránkách APL je vyjádření tvůrce té nešťastné vyhlášky k okolnostem jejího vzniku . . .
http://www.aplcz.cz/cz/vyjadreni-tomase ... 6-135.html
http://www.aplcz.cz/cz/vyjadreni-tomase ... 6-135.html
-
- moderátor
- Příspěvky: 5887
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 234
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
moc hezký. má to jednu vadu.
cituji: Omezené stání se uplatní pouze na těch povrchových vodách, na kterých jejich správci místa pro stání plavidel vymezí a vyznačí. Správce, který situaci na konkrétní nádrži či úseku vodního toku podrobně zná, má tak možnost, aby kvalifikovaně a odpovědně rozhodl, zda je zde potřebná a nutná regulace stání plavidel.
jenže, tohle vyhláška nijak neřeší a nezmiňuje. to je jen nějaké zbožné přání nebo snad ještě vyjde prováděcí předpis???
cituji: Omezené stání se uplatní pouze na těch povrchových vodách, na kterých jejich správci místa pro stání plavidel vymezí a vyznačí. Správce, který situaci na konkrétní nádrži či úseku vodního toku podrobně zná, má tak možnost, aby kvalifikovaně a odpovědně rozhodl, zda je zde potřebná a nutná regulace stání plavidel.
jenže, tohle vyhláška nijak neřeší a nezmiňuje. to je jen nějaké zbožné přání nebo snad ještě vyjde prováděcí předpis???
Seznam míst určených pro přechodné stání na nádržích vltavské vodní cesty
Stav k 31. 5. 2015
Říční kilometráž Břeh Znak Dodatková tabule Nádrž
92,95-93,15 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Slapy
97,40-97,50 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Slapy
104,70-104,75 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Slapy
115,10-115,2 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Slapy
121,10-121,20 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Slapy
125,40-125,50 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Slapy
133,90-134,00 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Slapy
141,80-141,85 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Kamýk
142,50-142,55 L E.5 Stání povoleno max. 24 hodin Kamýk
145,80-145,85 P E.5 Stání povoleno max. 24 hodin Orlík
149,60-149,65 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
158,0-158,05 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
159,90-160,00 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
163,55-163,60 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
171,80-171,90 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
177,30-177,35 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
182,85-182,90 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
185,10-185,20 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
190,95-191,10 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
194,10-194,15 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
1,20-1,25 P E.5 Stání povoleno max. 24 hodin Otava
4,40-4,45 P E.5 stání povoleno max. 24 hodin Otava
zdroj: SPS odkaz
Stav k 31. 5. 2015
Říční kilometráž Břeh Znak Dodatková tabule Nádrž
92,95-93,15 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Slapy
97,40-97,50 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Slapy
104,70-104,75 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Slapy
115,10-115,2 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Slapy
121,10-121,20 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Slapy
125,40-125,50 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Slapy
133,90-134,00 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Slapy
141,80-141,85 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Kamýk
142,50-142,55 L E.5 Stání povoleno max. 24 hodin Kamýk
145,80-145,85 P E.5 Stání povoleno max. 24 hodin Orlík
149,60-149,65 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
158,0-158,05 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
159,90-160,00 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
163,55-163,60 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
171,80-171,90 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
177,30-177,35 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
182,85-182,90 L E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
185,10-185,20 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
190,95-191,10 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
194,10-194,15 P E.5 Stání povoleno max. 48 hodin Orlík
1,20-1,25 P E.5 Stání povoleno max. 24 hodin Otava
4,40-4,45 P E.5 stání povoleno max. 24 hodin Otava
zdroj: SPS odkaz
- tkruska
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 558
- Registrován: ned kvě 28, 2006 11:00 am
- Reputace: 20
- Bydliště: Phobos 21 - Sole Mio
Ustredni otazka meho dotazu na MZE:
"Chtěl jsem se Vás tedy zeptat, zda-li vám (či správci toku) tento odstavec 5 v § 2 reálně pomůže při manipulaci s vodní hladinou v době letní sezóny, nebo zda-li by vám teoreticky postačovala „mírnější“ formulace?"
odpoved;
"Chtěl jsem se Vás tedy zeptat, zda-li vám (či správci toku) tento odstavec 5 v § 2 reálně pomůže při manipulaci s vodní hladinou v době letní sezóny, nebo zda-li by vám teoreticky postačovala „mírnější“ formulace?"
odpoved;
k Vašemu dotazu na novou úpravu omezující stání plavidel, Vám mohu sdělit, že předešlá právní úprava stanovená vyhláškou č. 241/2002 Sb., tzn. možnost stání mimo schválená kotviště po dobu 24 hodin pod trvalým dohledem, nezpůsobovala MZe ani správcům povodí významnější potíže.
Původní záměr Ministerstva dopravy vypustit při tvorbě nové vyhlášky jakákoliv omezení kotvení evidovaných malých plavidel, a to především z důvodu praktické nemožnosti jeho kontroly dle předchozí právní úpravy, byl však, zejména s ohledem na rozvoj rekreační plavby a zvýšenou koncentraci plavidel na některých intenzivně rekreačně využívaných vodních plochách, pro MZe i správce vodních toků neakceptovatelný.
Nebezpečí je spatřováno v souvislosti s náhlými změnami počasí, vydanými výstrahami k možnosti výskytu intenzivních dešťových srážek, i mimořádnými manipulacemi na vodních dílech, které mohou být vzhledem k nárůstu extrémních klimatických jevů i zkvalitnění jejich předpovědi a varovného systému častější.
Proto bylo Ministerstvem dopravy navrženo a v dohodě s Ministerstvem životního prostředí, Ministerstvem zemědělství i správci vodních cest následně přijato kompromisní řešení, kterým je současné znění § 2, odstavce 5 vyhlášky č. 46/2015 Sb.
S pozdravem a přáním hezkých dní
Ing. Alena Binhacková
ředitelka odboru vodohospodářské politiky a protipovodňových opatření
Ahoj,
To je pořád dokola a dokolečka. Oni se prostě budou všemi prostředky současný stav zakonzervovat a vyhlášku prostě a jednoduše neměnit. Stále a stále budou svalovat důvody a původy změn na někoho druhého a ohánět se rádoby inteligentně znějícími zdůvodněními. Tady píšou, že bude prostě víc pršet a s vodou se bude víc manipulovat a pro více lodí na vodě to bude nebezpečnější?????. To je prostě chujovina. Zase jim z tohodle rádoby zdůvodnění vypadly neregistrované lodě. Na vyhrazených místech pod cedulemi to bude při odpouštění bezpečnější??? Lodím se slabším motorem pokles hladiny nebude vadit ????
Tuhle hru otázek a odpovědí můžeme hrát donekonečna.
Tu vyhlášku je třeba právní cestou rozcupovat a poslat tam kam patří .............. I s geniálními mozky, které ji vytvořily.
I.
z důvodu praktické nemožnosti jeho kontroly dle předchozí právní úpravy, byl však, zejména s ohledem na rozvoj rekreační plavby a zvýšenou koncentraci plavidel na některých intenzivně rekreačně využívaných vodních plochách, pro MZe i správce vodních toků neakceptovatelný.
Nebezpečí je spatřováno v souvislosti s náhlými změnami počasí, vydanými výstrahami k možnosti výskytu intenzivních dešťových srážek, i mimořádnými manipulacemi na vodních dílech, které mohou být vzhledem k nárůstu extrémních klimatických jevů i zkvalitnění jejich předpovědi a varovného systému častější.
To je pořád dokola a dokolečka. Oni se prostě budou všemi prostředky současný stav zakonzervovat a vyhlášku prostě a jednoduše neměnit. Stále a stále budou svalovat důvody a původy změn na někoho druhého a ohánět se rádoby inteligentně znějícími zdůvodněními. Tady píšou, že bude prostě víc pršet a s vodou se bude víc manipulovat a pro více lodí na vodě to bude nebezpečnější?????. To je prostě chujovina. Zase jim z tohodle rádoby zdůvodnění vypadly neregistrované lodě. Na vyhrazených místech pod cedulemi to bude při odpouštění bezpečnější??? Lodím se slabším motorem pokles hladiny nebude vadit ????
Tuhle hru otázek a odpovědí můžeme hrát donekonečna.
Tu vyhlášku je třeba právní cestou rozcupovat a poslat tam kam patří .............. I s geniálními mozky, které ji vytvořily.
I.
- MartinB
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1114
- Registrován: čtv led 19, 2006 8:02 pm
- Reputace: 106
- Bydliště: Praha
Čím dál ve mě sílí dojem,
že kotvení není až tak důležité,
že by bylo lepší napřít síly a tyhle "radobyodborníky" zahnizděné za naše prachy ve všech možných a nemožných úřadech zkusit vyhnat do skutečné práce.
Kamkoliv člověk vleze, je to obdobné.
Jinak opravdu za chvíli budeme mít v zadku čip a když si ho budeme chtít utřít bude třeba mít certifikaci.
Fakt je mi z toho už na

že kotvení není až tak důležité,
že by bylo lepší napřít síly a tyhle "radobyodborníky" zahnizděné za naše prachy ve všech možných a nemožných úřadech zkusit vyhnat do skutečné práce.
Kamkoliv člověk vleze, je to obdobné.
Jinak opravdu za chvíli budeme mít v zadku čip a když si ho budeme chtít utřít bude třeba mít certifikaci.
Fakt je mi z toho už na



MartinB píše:1000001 1011111 1000010 1010101 1000100 1000101 1011111 1001000 1010101 1010010 1011111 0111010 0101101 0101000
01010011 01001011 01001111 01000100 01000001 00101100 00100000 01011010 01000101 00100000 01001100 01001111 01000111 01001001 01001011 01010101 00100000 01001110 01000101 01001101 01000001 00100000 01001001 00100000 01010000 01010010 01001111 01000010 01001001 01010010 01000001 01001110 01000101 00100000 01010100 01000101 01001101 01000001
- Viky_CZ
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2304
- Registrován: ned led 02, 2011 1:00 am
- Reputace: 43
- Bydliště: Tynec n/L
- Kontaktovat uživatele:
http://www.roubaixinteractive.com/PlayG ... o_Text.asp
Hosi si hrajou ze.... to nevite ze prdel musí komunikovat přes RFID?
Hosi si hrajou ze.... to nevite ze prdel musí komunikovat přes RFID?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti