BOMBARD TYPHOON 420 ALU versus ADVENTURE MASTER 2 M-400
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- pepabagi
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv kvě 02, 2013 2:00 am
- Reputace: 14
- Bydliště: zámek Sychrov
BOMBARD TYPHOON 420 ALU versus ADVENTURE MASTER 2 M-400
Zdravím kapitány gumových člunů, vlastníte někdo člun BOMBARD TYPHOON 420 ALU http://www.marine-life.cz/marine-life/e ... on-420-ALU nebo ADVENTURE MASTER 2 M-400 http://nafukovaci-cluny.cmpboats.cz/adv ... -master-2/ , přečetl jsem si o nich co se dalo, takže parametry znám, ale zajímaly by mně vaše osobní zkušenosti, popřípadě v čem vidíte výhody či nevýhody??? Motor mám Honda 15, (člun byl doposud Zoom 360, ale už se do něj nevejdem a správně na něm nesmí ani 15ka být!)
- pepabagi
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv kvě 02, 2013 2:00 am
- Reputace: 14
- Bydliště: zámek Sychrov
Re: BOMBARD TYPHOON 420 ALU versus ADVENTURE MASTER 2 M-400
pepabagi píše:Zdravím kapitány gumových člunů, vlastníte někdo člun BOMBARD TYPHOON 420 ALU http://www.marine-life.cz/marine-life/e ... on-420-ALU nebo ADVENTURE MASTER 2 M-400 http://nafukovaci-cluny.cmpboats.cz/adv ... -master-2/ , přečetl jsem si o nich co se dalo, takže parametry znám, ale zajímaly by mně vaše osobní zkušenosti, popřípadě v čem vidíte výhody či nevýhody??? Motor mám Honda 15, (člun byl doposud Zoom 360, ale už se do něj nevejdem a správně na něm nesmí ani 15ka být!)
Nikdo nevlastnil některý z těchto člunů, aby mě poradil z osobní zkušenosti a pomohl s rozhodováním???
- tkruska
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 558
- Registrován: ned kvě 28, 2006 11:00 am
- Reputace: 20
- Bydliště: Phobos 21 - Sole Mio
Mel jsem Adventure Master M299 a ted mam funglovku M330. Podle me nejlepsi gumaky. Predchozi M299 jsem koupil z druhe ruky z roku 2006 a byl jen na slane vode. Furt byl v peknym stavu a zadne rozlepeni svu atp. Prodal jsem tu M299, pac to nebyla kategorie C.
Relativne trvanliva konstrukce svarovanych spoju a dobry material za pekny peniz.
Relativne trvanliva konstrukce svarovanych spoju a dobry material za pekny peniz.
- pupi
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 191
- Registrován: čtv zář 08, 2011 2:00 am
- Reputace: 9
- Bydliště: Bratislava
Tak sa tiež pridám. Mám už druhý čln značky Adventure a to Master 2 M-360.
Takže z môjho pohľadu vysoká kvalita spracovania, hlavne čo sa týka zváraných spojov, kvalitný materiál valmex , kýl po celej dĺžke, čím ma dobré jazdné vlastnosti, dosky lepšie tlmia nárazy ako hliník a nie sú také studené za chladnejšieho počasia. Kupoval som bledý aj keď na tom vidieť každú špinu, ale na slnku k nezaplateniu (nerozpína sa tak a nepáli).
Ale tak ako všetko ma aj svoje zápory. Prijal by som väčšie tuby kôli pohodlnejšiemu posedu, 42 je na väčší čln málo. Dosky ktoré dáva adventúre sú až nepríjemne drsné, ja som ich natrel lodným lakom a sú ok. Veslá by sa mohli sklápať na bok ako u iných značiek a nezavadzali by tak keď sú na pozícii (tam sú málokedy). To Adventure z môjích skúseností. S týchto dvoch čo vyberáš bude Bombard kôli tubám a 20-tim cm na dĺžku a šírku podstatne väčší. Ostatné...???
Takže z môjho pohľadu vysoká kvalita spracovania, hlavne čo sa týka zváraných spojov, kvalitný materiál valmex , kýl po celej dĺžke, čím ma dobré jazdné vlastnosti, dosky lepšie tlmia nárazy ako hliník a nie sú také studené za chladnejšieho počasia. Kupoval som bledý aj keď na tom vidieť každú špinu, ale na slnku k nezaplateniu (nerozpína sa tak a nepáli).
Ale tak ako všetko ma aj svoje zápory. Prijal by som väčšie tuby kôli pohodlnejšiemu posedu, 42 je na väčší čln málo. Dosky ktoré dáva adventúre sú až nepríjemne drsné, ja som ich natrel lodným lakom a sú ok. Veslá by sa mohli sklápať na bok ako u iných značiek a nezavadzali by tak keď sú na pozícii (tam sú málokedy). To Adventure z môjích skúseností. S týchto dvoch čo vyberáš bude Bombard kôli tubám a 20-tim cm na dĺžku a šírku podstatne väčší. Ostatné...???
- pepabagi
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv kvě 02, 2013 2:00 am
- Reputace: 14
- Bydliště: zámek Sychrov
Dík za informace pupi a tkrusko, dilema mám stálé, ale začínám uvažovat o dřevěné podlaze, je pravda že hliníkovou mám a buď je fakt ledová (ráno a večer), nebo rozpálená (odpoledne). Jak to je s životností tý dřevěný, pozorujete někdo nějaký změny (velký opotřebení, rozlepování)? S tím průměrem válců vede Bombard, to je jistý.
Je tu někdo kdo vlastní Většího Bombarda???
Je tu někdo kdo vlastní Většího Bombarda???
- Ozzie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1983
- Registrován: stř pro 23, 2009 1:00 am
- Reputace: 42
- Bydliště: pri Malom Dunaji
Člny s rozmermi nad 4 metre už majú skoro všetky hliníkovú podlahu. Sprav si tabuľku s rozmermi, cenami a hmotnosťami aby si mohol lepšie porovnávať.
Ten Bombard Typhon 420 je dobrá volba. Pomer cena-kvalita je v poriadku. Wohler ho teraz predáva za 1500 euro.
Dobré sú aj Bombard Comandá, alebo Quicksilver HD, ale už za iný peniaz. Comando má drevený kýl a blbo sa skladá, ale perfektne reže vodu. Je to asi najlepší gumák na trhu. Šťastnú volbu.
Ten Bombard Typhon 420 je dobrá volba. Pomer cena-kvalita je v poriadku. Wohler ho teraz predáva za 1500 euro.
Dobré sú aj Bombard Comandá, alebo Quicksilver HD, ale už za iný peniaz. Comando má drevený kýl a blbo sa skladá, ale perfektne reže vodu. Je to asi najlepší gumák na trhu. Šťastnú volbu.
- dracik
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 128
- Registrován: pát zář 07, 2007 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Zemplínska Šírava
Preco si myslite, ze mohutnejsie tuby su v niecom lepsie (okrem vysky posedu)? Je to marketingovy tah mnohych vyrobcov, aby cln posobil na pohlad lepsie, ale plavebne vlastnosti to prave nezlepsuje. Adventure ma prave tuby mensie, ale dostatocne na to, aby plnili svoju funkciu viac ako dobre a plavebne vlastnosti clnov Adventure su vynikajuce. Co sa tyka podlahy mam jeden cln, ktory ma asi 9 rokov a nevidim ziaden problem. Podlaha je (pri spravnom nafuknuti) pevna ako z betonu v akychkolvek podmienkach a na druhej strane prijemne "dreveno" tepla.
Jazdil som na Adventure 290 a 330cm dlhom a nechcem to porovnavat s Bombard Typhoon nakolko s tym ziadne skusenosti nemam urcite by som si vsak (vzhladom na rozmer tub, umiestnenie zrkadla a pod.) porovnal vnutorne rozmery oboch clnov, vonkajsie vobec nemusia vypovedat o vnutornom priestore.
Pre priklad medzi Adventure 290 a 330cm je z vonkajsieho pohladu cln dlhsi o cca 10%, ale vnutorny priestor je dlhsi o cca 25%.
Jazdil som na Adventure 290 a 330cm dlhom a nechcem to porovnavat s Bombard Typhoon nakolko s tym ziadne skusenosti nemam urcite by som si vsak (vzhladom na rozmer tub, umiestnenie zrkadla a pod.) porovnal vnutorne rozmery oboch clnov, vonkajsie vobec nemusia vypovedat o vnutornom priestore.
Pre priklad medzi Adventure 290 a 330cm je z vonkajsieho pohladu cln dlhsi o cca 10%, ale vnutorny priestor je dlhsi o cca 25%.
- pepabagi
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv kvě 02, 2013 2:00 am
- Reputace: 14
- Bydliště: zámek Sychrov
Ozzie píše:Člny s rozmermi nad 4 metre už majú skoro všetky hliníkovú podlahu. Sprav si tabuľku s rozmermi, cenami a hmotnosťami aby si mohol lepšie porovnávať.
Ten Bombard Typhon 420 je dobrá volba. Pomer cena-kvalita je v poriadku. Wohler ho teraz predáva za 1500 euro.
Dobré sú aj Bombard Comandá, alebo Quicksilver HD, ale už za iný peniaz. Comando má drevený kýl a blbo sa skladá, ale perfektne reže vodu. Je to asi najlepší gumák na trhu. Šťastnú volbu.
Ozzie díky za příspěvek, Comando je určitě výbornej člun, ale já jsem holt už takovej že kromě účelnosti chci, aby se na ten člun taky pěkně koukalo, a člun v červený barvě se mi prostě nelíbí. Quicksilver jsou vyhozený peníze, neříkám že je špatnej, ale hlavně člověk platí za značku. Dík za ten typ na Wohlera, 1500 Euro je super cena (39000,-) ,to je o pět tisíc míň než nejlevnější internetová nabídka v čechách! Nejvíc se mi teď líbí Bombard Typhoon 420 Solid, má mnohem hezčí barvy než 420 Alu a líbí se mi i tvarově a vyhovuje mi že má pádla z venku na tubusech a né vevnitř.
.
- pepabagi
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv kvě 02, 2013 2:00 am
- Reputace: 14
- Bydliště: zámek Sychrov
dracik píše:Preco si myslite, ze mohutnejsie tuby su v niecom lepsie (okrem vysky posedu)? Je to marketingovy tah mnohych vyrobcov, aby cln posobil na pohlad lepsie, ale plavebne vlastnosti to prave nezlepsuje. Adventure ma prave tuby mensie, ale dostatocne na to, aby plnili svoju funkciu viac ako dobre a plavebne vlastnosti clnov Adventure su vynikajuce. Co sa tyka podlahy mam jeden cln, ktory ma asi 9 rokov a nevidim ziaden problem. Podlaha je (pri spravnom nafuknuti) pevna ako z betonu v akychkolvek podmienkach a na druhej strane prijemne "dreveno" tepla.
Jazdil som na Adventure 290 a 330cm dlhom a nechcem to porovnavat s Bombard Typhoon nakolko s tym ziadne skusenosti nemam urcite by som si vsak (vzhladom na rozmer tub, umiestnenie zrkadla a pod.) porovnal vnutorne rozmery oboch clnov, vonkajsie vobec nemusia vypovedat o vnutornom priestore.
Pre priklad medzi Adventure 290 a 330cm je z vonkajsieho pohladu cln dlhsi o cca 10%, ale vnutorny priestor je dlhsi o cca 25%.
Dracik dík za osobní zkušenost s tou podlahou, asi půjdu do dřevěný! Vnitřní prostor porovnávám, i když někdy je to umění takovou informaci sehnat (nikde se moc neuváděj).
- dracik
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 128
- Registrován: pát zář 07, 2007 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Zemplínska Šírava
To je podla mna len pocit, ci maju valce 42cm, alebo 50cm vztlak sa radikalne nezmeni a pri standardnom zatazeni clnu bude ten narast vztlaku zbytocny (da sa to vypocitat o kolko viac sa to zanori), ze bude vztlak vacsi o neviem kolko kg je nepodstatne, ked je raz cln pre x osob a celkova hmotnost je teda nejako obmedzena. Pri tejto hmotnosti, to proste nebude v praxi badatelny rozdiel. Ak by tam sedelo 2x viac ludi ako ma, bral by som priemer valcov ako prioritu
Samozrejme ano suhlasim clovek bude sediet o 10cm vyssie, ale to ci ho ostrieka voda zavisi od tolkych dalsich veci v konstrukcii clnu, ze vyska valcov je len jeden z mnohych parametrov.
No a v sklze to nepomoze uz vobec a prave tam sa predpokladam bude tento typ clnu vacsinovo vyuzivat...
Ja tvrdim len to, ze Adventure velmi dobre vie, preco ma valce tensie (je to ich vyrobna taktika - smerom k lepsim plavebnym vlastnostiam) a preco maju ini hrubsie (marketingova taktika, cln na ludi posobi mohutnejsie a maju k nemu vacsiu, doveru = skor kupia).
Nechcem sa ani natahovat, ani nejako vychvalovat Adventure. Vychadzam z toho, ze Adventure mam a v lepsom (co sa tyka plavebnych vlastnosti, lebo ine vytky by sa nasli) som nesedel, zazil som s nim pocasie, ked uz normalny clovek vonku nechodi a nebol som ani mokry, ani som nemal strach, alebo pocit nebezpecia. Zaroven mam k clnom Adventure trochu blizsie ako standardny uzivatel, takze viem o nich trosku viac veci aj zo zakulisia. Realne porovnanie v roznych podmienkach si uz kazdy musi urobit sam.

No a v sklze to nepomoze uz vobec a prave tam sa predpokladam bude tento typ clnu vacsinovo vyuzivat...
Ja tvrdim len to, ze Adventure velmi dobre vie, preco ma valce tensie (je to ich vyrobna taktika - smerom k lepsim plavebnym vlastnostiam) a preco maju ini hrubsie (marketingova taktika, cln na ludi posobi mohutnejsie a maju k nemu vacsiu, doveru = skor kupia).
Nechcem sa ani natahovat, ani nejako vychvalovat Adventure. Vychadzam z toho, ze Adventure mam a v lepsom (co sa tyka plavebnych vlastnosti, lebo ine vytky by sa nasli) som nesedel, zazil som s nim pocasie, ked uz normalny clovek vonku nechodi a nebol som ani mokry, ani som nemal strach, alebo pocit nebezpecia. Zaroven mam k clnom Adventure trochu blizsie ako standardny uzivatel, takze viem o nich trosku viac veci aj zo zakulisia. Realne porovnanie v roznych podmienkach si uz kazdy musi urobit sam.
- Ozzie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1983
- Registrován: stř pro 23, 2009 1:00 am
- Reputace: 42
- Bydliště: pri Malom Dunaji
Presne tak. Od začiatku som tušil, že Ti tie Adventure člny asi predávaš. Tvoja argumentácia je čisto marketingová
Žiadný výrobca by asi nezapracoval do šlauchov o 25% viac materiálu len preto aby sa páčili. Boli by to vyhodené peniaze. Zákazník sa chytá predovšetkým na "akcie", "superzáruku", farbu, pestrosť, maskáčové prevedenie
Poďme trošku k cenám: Adventure M 330 sa predáva na Slovensku za 1160.- EURO, má drevenú podlahu a priemer valcov 38 cm
Zodiac Cadet Solid 340 v Nemecku dostaneš za 1159.- EURO, má tiež drevenú podlahu a priemer valcov 50 cm!
Ktorý by si bral Ty Dráčik, ale úprimne?
Cenová tvorba vôbec nezávisí od prevedenia či kvality produktov, ale skôr od konkurencii a o tom aký majú zákazníci rozhľad a možnosti-schopnosti zakúpiť si tovar v inej zemi. Mnoho obchodníkov funguje takým spôsobom, že si nakúpí tovar v Metre a doma na dedine to predá dôchodcom a ľuďom ktorí nemajú možnosti vyberať z obchodov. A nakoniec pochodia dobre, lebo dostanú "akciu".

Žiadný výrobca by asi nezapracoval do šlauchov o 25% viac materiálu len preto aby sa páčili. Boli by to vyhodené peniaze. Zákazník sa chytá predovšetkým na "akcie", "superzáruku", farbu, pestrosť, maskáčové prevedenie

Poďme trošku k cenám: Adventure M 330 sa predáva na Slovensku za 1160.- EURO, má drevenú podlahu a priemer valcov 38 cm
Zodiac Cadet Solid 340 v Nemecku dostaneš za 1159.- EURO, má tiež drevenú podlahu a priemer valcov 50 cm!
Ktorý by si bral Ty Dráčik, ale úprimne?
Cenová tvorba vôbec nezávisí od prevedenia či kvality produktov, ale skôr od konkurencii a o tom aký majú zákazníci rozhľad a možnosti-schopnosti zakúpiť si tovar v inej zemi. Mnoho obchodníkov funguje takým spôsobom, že si nakúpí tovar v Metre a doma na dedine to predá dôchodcom a ľuďom ktorí nemajú možnosti vyberať z obchodov. A nakoniec pochodia dobre, lebo dostanú "akciu".

- pupi
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 191
- Registrován: čtv zář 08, 2011 2:00 am
- Reputace: 9
- Bydliště: Bratislava
Adventure M 330 má tuby 42cm, s 5hp a dvoma osobami dokáže jazdiť v sklze(dokáže to Zodiac?
). Takže v tomto prípade určite Adventure. Ale ak by tam mal byť silnejší motor tak môže byť aj Zodiac. Vyššie som písal že by som bral väčší priemer túb kvôli posedu a tam to aj končí, lepšie to určite jazdiť nebude a je to už len o výtlaku a počtu osôb. Dosť veľa robí tvar dna viď foto. Podľa mňa ideál túb do 4m by bol 46cm. Snažím sa byť nestranný ale je jasné že si tu každý budeme hájiť to svoje. Veď keď sme si to kupovali, tak každý mal svoje priority.
M-360



M-360

- pupi
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 191
- Registrován: čtv zář 08, 2011 2:00 am
- Reputace: 9
- Bydliště: Bratislava
Monty odporúčam prečítať si názov vlákna! Dotyčný ma jasnú predstavu z čoho vyberá a každý pochopil že to chce skladať na prepravu. Nepotrebujem sa tu predvádzať a radiť aby si kúpil napr. 6m Bayliner lebo to je už iná loď a urážať tých čo majú malé člny a stačí im to. Ak nemáš čo k veci, tak si založ téma s tým slovom čo máš tak rád a tam sa odbavuj.
howk
PS: Všetkému ostatnému mimo téma, sa nevyjadrujem.
howk
PS: Všetkému ostatnému mimo téma, sa nevyjadrujem.
- LiborJ
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 16
- Registrován: stř lis 21, 2012 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem ADVENTURE MASTER M400 3 sezóny. Motor byl 20 HP HONDA s volantem a el. trimem. 2 dospělí a 3 děti (15,13,3 roky) - bez problémů šel do skluzu. Materiál OK, nikde neucházel. Trochu potíž byla s vypouštěcím otvorem, pokud se tam dostala nečistota, nebo se rozpadl O kroužek, tak tam teklo. Výměna O kroužku nebyla nic složitého, jen se musela rozebrat podlaha. Dokonce do něj ani moc necákala voda, protože ten člun má po obvodu takový otočený "okap" a to tu vodu vyhánělo mimo člun. Na klidnou vodu byl v pohodě. Problém nastal, když přišly vlny. Foukal jsem to el. pumpou s nastavitelným tlakem, tak jak bylo předepsáno, ale na vlnách jsem musel jezdit na 1/2 plynu, jinak by se to asi roztrhlo. Ta podlaha pružila, kroutila se,.......ale to je asi obecný problém skládacích člunů. Podlaha z překližky byla velmi odolná proti vodě (nijak nebobtnala, nerozlepovala se), a nikdy jsem se o ni nespálil.
Nicméně jsem ten člun prodal a koupil RIB ADVENTURE VESTA PRO 500 (laminátové dno), a toš to je jiné kafe.....
Jestli to chceš na klidné vody, tak je MASTER 400 OK, jestli si ten člun chceš užívat na moři, tak kup člun s laminátovým dnem.
Nicméně jsem ten člun prodal a koupil RIB ADVENTURE VESTA PRO 500 (laminátové dno), a toš to je jiné kafe.....
Jestli to chceš na klidné vody, tak je MASTER 400 OK, jestli si ten člun chceš užívat na moři, tak kup člun s laminátovým dnem.
Zdárec kapitáni gumáčků.
Taky jsem si jednoho pořídil a v sobotu jedeme na první plavbu s dětmi.
Je to BUSH F470 a tlačit ho bude Honda 20HP a to jen proto, že se dá ještě v klidu přenášet a nasadit ve dvou lidech - uvidím, třeba na podzim budu měnit za silnější.
Vše nové a teď mi ještě Boat007 šije tohle abychom se chránili před deštěm, větrem a v noci tam mohli přespávat aniž bychom zmokli
těch fotek mám víc kdyby to někoho zajímalo. Záda se ještě dodělávají pak když tak ukážu celé v plné kráse.
Budeme s tím jezdit o víkendech (PÁTEK PO PRÁCI NEŽ ZAVŘOU KOMORY A DO NEDĚLE DO VEČERA po řekách,jezerech a přehradách) na různé EXPEDICE a to jen tatínkové s dětmi a pěkně v KLIDU bez MAMINEK.
Mám v plánu založit webovky a nebo facebook kde se budeme dělit o navštívená místa a zážitky z expedic.
Je to hlavně pro děti a tak jsem hledal něco kvalitního v rámci možností s dobrými jízdními vlastnostmi viz odkaz:
http://www.itest.cz/lode/test-clunu.htm kde to Bush K 300 R vyhrál
s přijatelnou nosností a možností obsaditelnosti 1021 kg/12 osob
vše koupeno jako nové a v setu kde se dala vyjednat malinka sleva, ale sleva nebylo to o co mi šlo, hlavně že mi vše v klidu vysvětlil a doporučil a přeskočil jsem cestu většiny začínajících od nějaké 260tky s 5Hp a
postupnému prodávání a nakupování větších lodí a silnějších motorů a začal rovnou na 470tce s 20HP.
Pánové z Boat007 mi vše podrobně vysvetlili a ikdyž jsem u nich původně chtěl koupit
http://www.boat007.cz/lode-cluny/lamina ... 50-hp.html
řekli mi, i když sámi proti sobě a po důkladném vyslechnutí mých představ a co chci s lodí dělat a co zamýšlím, že vlastně chci a potřebuji BUSH F470+HONDA 20HP což by pro naše plánované EXPEDICE mělo být
nejideálnější řešení .
Jelikož mne nebaví stavět stan budeme spát s dětmi v lodi . Jinak člun se jmenuje FERDÍK a tlačit ho bude HONDÍK.
, takhle to vymysleli děti že jim dáme jména jelikož jsou platnými členy našich EXPEDIC
Gumáč proto, že je skladný lehký, mohu ho převážet na obyčejném malinko upraveném přívěsu (foto mohu také zobrazit pokud by měl někdo zájem) mohu ho hodit a vyndat na vícero místech než člun s RIB a 3 a 7 letý
dítě zatím asi nebude mít zájem se za ním tahat na lyžích takže budeme spíš bublat ve výtlaku a kochat se krajinou. Spíš oceníme bezpečnost 5+1 komory a gramáž látky 1450 g/m2, je dělaný pro záchranáře a hasiče.
Na dřevěné podlaze se dá dobře spát když na ní dáme nafouklou madračku a přes den se nerozpaluje, Motor nám po cestě dobije baterku na večerní svícení a dobíjení mobilu a vysílačky takže zatím vše podle našich
představ a potřeb , ale čas ukáže
, hlavně ho na zimu vyfouknu a dám na půdu a nemusím shánět zimoviště a parkování. přes léto asi zůstane nafouklý na přívěsu když přívěs zrovna nebude potřeba na něco jiného.
už se mooooc na sobotu s tatínky těšíme. A maminky jak by smet , že si od nás a od dětí odpočinou a dokonce se jali nám vařit a konzervovat jídlo na celý víkend abychom jen ohřáli na vařiči a v ešusu.
PS: proto mne napadlo, jestli pepabagi nechce místo 400 jít rovnou do 470, místa na lodi není nikdy dost
a změnit své rozhodnutí.
Ten Bush je i širší oproti tebou zamýšlené značce a kombinaci, má dřevěnou podlahu a posuvné lavičky, že si je nastavíš jak zrovna potřebuješ, mohl jsem si poručit jakou barvu chci ze dvou a jestli chci mít provazy na
boku a nebo nahoře. Bylo mi doporučeno na boku, aby posádku při jízdě netlačili do zadku.
Myslím si , že je to i logické
Ale každý svého štěstí strůjce a nechci někoho přemlouvat, já už mám pořízeno a vybráno alespoň na tento rok
a jsem za to velmi rád , že je konec dilema
Boat007
Hezký den
Mirek 470 a jeho expedice AQUALUCHA
Taky jsem si jednoho pořídil a v sobotu jedeme na první plavbu s dětmi.
Je to BUSH F470 a tlačit ho bude Honda 20HP a to jen proto, že se dá ještě v klidu přenášet a nasadit ve dvou lidech - uvidím, třeba na podzim budu měnit za silnější.
Vše nové a teď mi ještě Boat007 šije tohle abychom se chránili před deštěm, větrem a v noci tam mohli přespávat aniž bychom zmokli

těch fotek mám víc kdyby to někoho zajímalo. Záda se ještě dodělávají pak když tak ukážu celé v plné kráse.
Budeme s tím jezdit o víkendech (PÁTEK PO PRÁCI NEŽ ZAVŘOU KOMORY A DO NEDĚLE DO VEČERA po řekách,jezerech a přehradách) na různé EXPEDICE a to jen tatínkové s dětmi a pěkně v KLIDU bez MAMINEK.
Mám v plánu založit webovky a nebo facebook kde se budeme dělit o navštívená místa a zážitky z expedic.
Je to hlavně pro děti a tak jsem hledal něco kvalitního v rámci možností s dobrými jízdními vlastnostmi viz odkaz:
http://www.itest.cz/lode/test-clunu.htm kde to Bush K 300 R vyhrál
s přijatelnou nosností a možností obsaditelnosti 1021 kg/12 osob

vše koupeno jako nové a v setu kde se dala vyjednat malinka sleva, ale sleva nebylo to o co mi šlo, hlavně že mi vše v klidu vysvětlil a doporučil a přeskočil jsem cestu většiny začínajících od nějaké 260tky s 5Hp a
postupnému prodávání a nakupování větších lodí a silnějších motorů a začal rovnou na 470tce s 20HP.
Pánové z Boat007 mi vše podrobně vysvetlili a ikdyž jsem u nich původně chtěl koupit
http://www.boat007.cz/lode-cluny/lamina ... 50-hp.html
řekli mi, i když sámi proti sobě a po důkladném vyslechnutí mých představ a co chci s lodí dělat a co zamýšlím, že vlastně chci a potřebuji BUSH F470+HONDA 20HP což by pro naše plánované EXPEDICE mělo být
nejideálnější řešení .
Jelikož mne nebaví stavět stan budeme spát s dětmi v lodi . Jinak člun se jmenuje FERDÍK a tlačit ho bude HONDÍK.


Gumáč proto, že je skladný lehký, mohu ho převážet na obyčejném malinko upraveném přívěsu (foto mohu také zobrazit pokud by měl někdo zájem) mohu ho hodit a vyndat na vícero místech než člun s RIB a 3 a 7 letý
dítě zatím asi nebude mít zájem se za ním tahat na lyžích takže budeme spíš bublat ve výtlaku a kochat se krajinou. Spíš oceníme bezpečnost 5+1 komory a gramáž látky 1450 g/m2, je dělaný pro záchranáře a hasiče.
Na dřevěné podlaze se dá dobře spát když na ní dáme nafouklou madračku a přes den se nerozpaluje, Motor nám po cestě dobije baterku na večerní svícení a dobíjení mobilu a vysílačky takže zatím vše podle našich
představ a potřeb , ale čas ukáže

už se mooooc na sobotu s tatínky těšíme. A maminky jak by smet , že si od nás a od dětí odpočinou a dokonce se jali nám vařit a konzervovat jídlo na celý víkend abychom jen ohřáli na vařiči a v ešusu.
PS: proto mne napadlo, jestli pepabagi nechce místo 400 jít rovnou do 470, místa na lodi není nikdy dost


Ten Bush je i širší oproti tebou zamýšlené značce a kombinaci, má dřevěnou podlahu a posuvné lavičky, že si je nastavíš jak zrovna potřebuješ, mohl jsem si poručit jakou barvu chci ze dvou a jestli chci mít provazy na
boku a nebo nahoře. Bylo mi doporučeno na boku, aby posádku při jízdě netlačili do zadku.


Ale každý svého štěstí strůjce a nechci někoho přemlouvat, já už mám pořízeno a vybráno alespoň na tento rok




Hezký den
Mirek 470 a jeho expedice AQUALUCHA

- pepabagi
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv kvě 02, 2013 2:00 am
- Reputace: 14
- Bydliště: zámek Sychrov
MIREK470 píše:Zdárec kapitáni gumáčků.
Taky jsem si jednoho pořídil a v sobotu jedeme na první plavbu s dětmi.
Je to BUSH F470 a tlačit ho bude Honda 20HP a to jen proto, že se dá ještě v klidu přenášet a nasadit ve dvou lidech - uvidím, třeba na podzim budu měnit za silnější.
Vše nové a teď mi ještě Boat007 šije tohle abychom se chránili před deštěm, větrem a v noci tam mohli přespávat aniž bychom zmokli
těch fotek mám víc kdyby to někoho zajímalo. Záda se ještě dodělávají pak když tak ukážu celé v plné kráse.
Budeme s tím jezdit o víkendech (PÁTEK PO PRÁCI NEŽ ZAVŘOU KOMORY A DO NEDĚLE DO VEČERA po řekách,jezerech a přehradách) na různé EXPEDICE a to jen tatínkové s dětmi a pěkně v KLIDU bez MAMINEK.
Mám v plánu založit webovky a nebo facebook kde se budeme dělit o navštívená místa a zážitky z expedic.
Je to hlavně pro děti a tak jsem hledal něco kvalitního v rámci možností s dobrými jízdními vlastnostmi viz odkaz:
http://www.itest.cz/lode/test-clunu.htm kde to Bush K 300 R vyhrál
s přijatelnou nosností a možností obsaditelnosti 1021 kg/12 osob
vše koupeno jako nové a v setu kde se dala vyjednat malinka sleva, ale sleva nebylo to o co mi šlo, hlavně že mi vše v klidu vysvětlil a doporučil a přeskočil jsem cestu většiny začínajících od nějaké 260tky s 5Hp a
postupnému prodávání a nakupování větších lodí a silnějších motorů a začal rovnou na 470tce s 20HP.
Pánové z Boat007 mi vše podrobně vysvetlili a ikdyž jsem u nich původně chtěl koupit
http://www.boat007.cz/lode-cluny/lamina ... 50-hp.html
řekli mi, i když sámi proti sobě a po důkladném vyslechnutí mých představ a co chci s lodí dělat a co zamýšlím, že vlastně chci a potřebuji BUSH F470+HONDA 20HP což by pro naše plánované EXPEDICE mělo být
nejideálnější řešení .
Jelikož mne nebaví stavět stan budeme spát s dětmi v lodi . Jinak člun se jmenuje FERDÍK a tlačit ho bude HONDÍK., takhle to vymysleli děti že jim dáme jména jelikož jsou platnými členy našich EXPEDIC
Gumáč proto, že je skladný lehký, mohu ho převážet na obyčejném malinko upraveném přívěsu (foto mohu také zobrazit pokud by měl někdo zájem) mohu ho hodit a vyndat na vícero místech než člun s RIB a 3 a 7 letý
dítě zatím asi nebude mít zájem se za ním tahat na lyžích takže budeme spíš bublat ve výtlaku a kochat se krajinou. Spíš oceníme bezpečnost 5+1 komory a gramáž látky 1450 g/m2, je dělaný pro záchranáře a hasiče.
Na dřevěné podlaze se dá dobře spát když na ní dáme nafouklou madračku a přes den se nerozpaluje, Motor nám po cestě dobije baterku na večerní svícení a dobíjení mobilu a vysílačky takže zatím vše podle našich
představ a potřeb , ale čas ukáže, hlavně ho na zimu vyfouknu a dám na půdu a nemusím shánět zimoviště a parkování. přes léto asi zůstane nafouklý na přívěsu když přívěs zrovna nebude potřeba na něco jiného.
už se mooooc na sobotu s tatínky těšíme. A maminky jak by smet , že si od nás a od dětí odpočinou a dokonce se jali nám vařit a konzervovat jídlo na celý víkend abychom jen ohřáli na vařiči a v ešusu.
PS: proto mne napadlo, jestli pepabagi nechce místo 400 jít rovnou do 470, místa na lodi není nikdy dost![]()
a změnit své rozhodnutí.
Ten Bush je i širší oproti tebou zamýšlené značce a kombinaci, má dřevěnou podlahu a posuvné lavičky, že si je nastavíš jak zrovna potřebuješ, mohl jsem si poručit jakou barvu chci ze dvou a jestli chci mít provazy na
boku a nebo nahoře. Bylo mi doporučeno na boku, aby posádku při jízdě netlačili do zadku.Myslím si , že je to i logické
![]()
Ale každý svého štěstí strůjce a nechci někoho přemlouvat, já už mám pořízeno a vybráno alespoň na tento roka jsem za to velmi rád , že je konec dilema
![]()
![]()
Boat007
Hezký den
Mirek 470 a jeho expedice AQUALUCHA
Ahoj Mirku, moc pěknej počin

Blahopřeju a přeju šťastnou plavbu.
- pepabagi
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv kvě 02, 2013 2:00 am
- Reputace: 14
- Bydliště: zámek Sychrov
Tak jsem se nechal ještě trochu inspirovat, a zaujal mě BUSH SKATE 410 viz: http://www.boat007.cz/lode-cluny/nafuko ... -clun.html
Nevlastní někdo tento člun a mohl by ho zhodnotit z osobní zkušenosti???
Nevlastní někdo tento člun a mohl by ho zhodnotit z osobní zkušenosti???
Mám bush skate 410, jezdil jsem na něm loni v chorvatsku i na našich nádržích, pohon tohatsu 20 hp,
člun je docela macek, váha 86 kg, plavební vlastnosti odpovídajíci velikosti, na klidnou vodu vynikající, vlny zvláda tak jako většina ostatních gumáků, výhoda širší než adventure, levnější, nevýhoda šedá barva na sluníčku se rozpaluje, max rychlost s dvacítkou cca 38-40 km/h, pohodový skluz kolem 15 km/h, je veliký pro čtyři osoby vyhovuje , při hmotnosti posádky cca 350 kg v pohodě do skluzu max rychlost cca 35 km/h. materiál nic moc, třeba allroundmarin nebo suzumar mi přijde okem pevnější, ale vzhledem k použití ho jen tak neprodřeš, chytnul jsem kámen do dna a rýhu jsem pro jistotu zalil lepidlem, vypouštěcí ventil na h.o.v.n.o., nebo s ním neumím zacházet. Celkově hodnotím kladně, životnost vidím při velmi častém používání, skladování složený a vůbec neberu moc ohledy cca 5-7 let. Za tu cenu dobrý, stejně po pěti letech je gumák této kategorie takřka neprodejný. dřevěná podlážka bez problémů holt to trochu pruží, ale možná pro člun lepší, nerozpaluje se, a případný vryp, nebo deformaci ji nezhodnotí tak jako hliník
člun je docela macek, váha 86 kg, plavební vlastnosti odpovídajíci velikosti, na klidnou vodu vynikající, vlny zvláda tak jako většina ostatních gumáků, výhoda širší než adventure, levnější, nevýhoda šedá barva na sluníčku se rozpaluje, max rychlost s dvacítkou cca 38-40 km/h, pohodový skluz kolem 15 km/h, je veliký pro čtyři osoby vyhovuje , při hmotnosti posádky cca 350 kg v pohodě do skluzu max rychlost cca 35 km/h. materiál nic moc, třeba allroundmarin nebo suzumar mi přijde okem pevnější, ale vzhledem k použití ho jen tak neprodřeš, chytnul jsem kámen do dna a rýhu jsem pro jistotu zalil lepidlem, vypouštěcí ventil na h.o.v.n.o., nebo s ním neumím zacházet. Celkově hodnotím kladně, životnost vidím při velmi častém používání, skladování složený a vůbec neberu moc ohledy cca 5-7 let. Za tu cenu dobrý, stejně po pěti letech je gumák této kategorie takřka neprodejný. dřevěná podlážka bez problémů holt to trochu pruží, ale možná pro člun lepší, nerozpaluje se, a případný vryp, nebo deformaci ji nezhodnotí tak jako hliník
Já mám taky bushe skate 380 s hondou 20 hp a můžu říct, že jsem zatím nenašel rychlejší člun v mé velikosti, kámoš má Hondu a druhej allroundmarina samba 380 ty jsou na tom rychlostí dost podobně, ale já s bushem je dám na 1.000 metrech cca o 80 až 100 metrů i když si vyměníme motory (máme všichni 20 hp hondy) a to mám navíc o 10 kg víc jak kluci. Nedalo nám to dost jsme to zkoumali a když se podíváte zespodu na Bushe a na ty ostatní, tak Bush má dno do jakéhosi trimaránu a dotýká se při skluzu pouze 3 kouskama látky, kdyžto u těch ostatních se tře o vodu více materiálu, hlavně v zadní části člunu. Když už jsme u materiálu tak můžu jenom potvrdit o šutry ten bush nejde jen tak prodřít, materiál je u Bushe takovej ohebnější, ale to nemá vliv na pevnost, mám ho prodřený na boku na něklika místech, až na látku a pořád neuchází ani po několika dnech. Nemyslím si, že by ten materiál více vydržel na allroundu, nebo suzumaru, ba naopak se podle mě bude po častym balení více lámat u těchto člunů jak je materiál málo ohebnej. No nevim Bushíka mám 4 roky a jsem strašně spokojenej, před tím jsem měl yam (od yamahy) a po 4 letech jsem už člun opravoval, jelikož se mi rozlepoval, ty yamy vůbec nedoporučuju všichni karavanisti co znám si na ně stěžujou, že se to pořád lepí. S bushem tento problém zatím vůbec nemám, i když ho na ty naše závody
přefukuju o 100 mb za ty prachy prostě super. Ty ventily jak popisuješ jsou na Bushi jako na každym jinym člunu musíš zatlačit a pootočit, nic na tom není, nevim co s tim máš za problém.. jinak moc hezkej stan Mirku. 


Díky vodáku za pochvalu,
založil jsem nové vláknokde si my BUSHáci můžeme vyměňovat zkušenosti.
tady je link:
modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7938
založil jsem nové vláknokde si my BUSHáci můžeme vyměňovat zkušenosti.
tady je link:
modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7938
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host