Chystám sa na svoj prvý gumák :)

Nejen na "velkých" lodích se plavíme ...

Moderátoři: vilma, Pepa, david

Uživatelský avatar
StepanK
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 46
Registrován: pát kvě 07, 2010 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod StepanK » stř říj 10, 2012 12:38 am

To Denisovo shrnuti je velmi pekne, ale nabidnu i jiny pohled. Mam vyzkouseno, ze unesu max 40kg (nemam, kdo by mne pomohl). A od toho se odvinula ma sestava. Clun 40kg, motor 40kg a jsem rad, kdyz slozeny clun dam do boxu na strechu, motor kdyz zasunu dozadu v kufru, aby se vesla bagaz na vikend. K tomu velka kolecka na clunu, abych jej sam dokazal i s motorem dat na vodu. Sice s plnym nalozenim ve skluzu nejedu, ale na pekne vylety to staci, male deti mam na dosah ruky (i hlasu). Na more bych se s tim nevypravil, ale na cesty po rekach a prehradach je to bezva. Prozatim bych nemenil (5HP motor jsem vymenil za silnejsi jen kvuli hluku a vykon. rezerve, kdyz foukne vitr).
Uživatelský avatar
tataS
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2380
Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
Reputace: 5
Bydliště: Praha

Příspěvekod tataS » stř říj 10, 2012 8:03 am

Ono se to dá s tím člunem udělat i obráceně. Člun dát do auta kam se nemusí zvedat tak vysoko a do bedny na střechu dát podlahu a ostatní lehké věci okolo
člunu a věcí na víkend. Pokud vezu vnuky, tak motor vozím na držáku na kouli. Tím se získá spousta místa v autě.
Uživatelský avatar
StepanK
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 46
Registrován: pát kvě 07, 2010 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod StepanK » stř říj 10, 2012 10:11 am

Ten drzak na kouli jsem hledal po celem netu, ale nic moc jsem nenasel. Mohl bys prosim poslat obrazek, popripade, kdo/kde ho vyrobi a do kolika kg to unese? To bych byl velmi vdecnej. Ja bych klidne koupil vlek, ale vjezd do zahrady nemam uplne snadny. Navic ta mista, kam zatim jezdim, jsou dostupnejsi bez privesu. A take s detmi je vylet po vode jen cast vyletu, na vode vydrzi spojene tak 2 - 3 hodky. Proto pak ocenim, kdyz vsechno sfouknu a zamknu do auta a muzu v klidu vyrazit do lesa. Z techto duvodu resim prepravu uvnitr auta. A tim se take porad musim drzet max 40kg/kus, vic nezvladnu. Ten drzak na kouli by mi nesmirne usetril praci, ze bych nemusel soukat ten motor v kufru. Predem diky.
Uživatelský avatar
tataS
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2380
Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
Reputace: 5
Bydliště: Praha

Příspěvekod tataS » stř říj 10, 2012 11:51 am

Je tady o tom vlákno, kde to popisuji, myslím i s foto. A také tam jsou uvedeny ty na trhu. Jsou podobné jako ty na kola ale mají jenom plošinu.
Já mám nějaký již z 90tých let, který někdo dovezl z USA. Nosnost je odvozena od max. zatížení koule - váha držáku. Ty na kola mívají okolo 40 kg zatížení.
Je třeba si na to nechat udělat SPZ. To tam také píšu kde. je to již doba co se to řešilo a možná je toho na trhu již více: modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=441&postdays=0&postorder=asc&start=50
Uživatelský avatar
StepanK
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 46
Registrován: pát kvě 07, 2010 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod StepanK » stř říj 10, 2012 9:34 pm

Dekuji za ten link na diskusi o nosici na privesne zarizeni. Procetl jsem si, ale toto nejsem schopny vyrobit. Premyslel jsem o tom THULE EASY BASE a na nem vozit motor na lezato(clovek se ho chce zbavit z auta, preci jen je po jizde ten benzin citit) . Jenze zas ten motor je tezkej na jedny strane, nevim, jak by to ten nosic zvladal. S upravou pro motor na stojato bych do toho sel jen kdyby nekdo zrucny a sikovny to zvladl prede mnou. Jinak mam obavy.

Ja jsem pri hledani nasel toto www.bootsmotorentraeger.de - prislo mi to velmi chytre, rudl a nosic v jednom. Ale nikde nic moc jsem o tom nenasel (asi to nejde ani uz koupit), spise negativni nazory, ze je to bez schvaleni. Ale nevim, byla to nemecka fora a nemel jsem silu ty tuny textu louskat. A taky zajimavy reseni je toto slipneasy, ale zas nemam na kombiku, kam to pridelat. 5hp motor jsem do boxu na strechu dokazal dat, ale ted tech 40kg jsem rad kdyz dam do toho kufru a posunu k sedackam.

Nemate nekdo zkusenost s timto prepravnim vozikem Yamaha prepravni vozik?
Uživatelský avatar
tataS
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2380
Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
Reputace: 5
Bydliště: Praha

Příspěvekod tataS » stř říj 10, 2012 10:36 pm

Tady máš ten držák na kouli se systémem co používám já. Dokonce má nosnost 45kg, což je víc než mají ty značkové na kola (30kg). Stačí na něj nahoře přidělat
šrouby napříč cca 15cm široký pruh z třeba 22mm vodovzdorné překližky (nebo zdvojený pás aby šly utáhnout šrouby od motoru) a máš to hotové. Číslo si necháš namalovat a světla bývají namontovaná a na zástrčku u koule. Jenom pohlídat typ vidlice (7 nebo 13 kolíků). Cena je myslím dobrá. http://www.nosic-kol.com/?1,tmk-11-pro-3-kola
Uživatelský avatar
kaptn
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 261
Registrován: sob led 07, 2012 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: OLOMOUC,BRNO,MURTER
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kaptn » stř říj 10, 2012 11:29 pm

tataS píše:Tady máš ten držák na kouli se systémem co používám já. Dokonce má nosnost 45kg, což je víc než mají ty značkové na kola (30kg). Stačí na něj nahoře přidělat
šrouby napříč cca 15cm široký pruh z třeba 22mm vodovzdorné překližky (nebo zdvojený pás aby šly utáhnout šrouby od motoru) a máš to hotové. Číslo si necháš namalovat a světla bývají namontovaná a na zástrčku u koule. Jenom pohlídat typ vidlice (7 nebo 13 kolíků). Cena je myslím dobrá. http://www.nosic-kol.com/?1,tmk-11-pro-3-kola


Tento nosič mám taky a dlouho byl to nejlepší,co šlo.Tahal jsem na tom komplet složený gumák v tašce,včetně podlážek a pod.Dnes preferuji nosič kol s "plošinou".Uveze i 4 kola a motor se dá na to položit i postavit. Jeví se mi univerzálnější.Na střechu jsem nikdy nic nepotřeboval dávat.A to jsem měl i krátkou Feldu. :roll: :crazy: Jen neměla takové povolené zatížení na kouli.Octavie úpně v poho.Nazpátek jsem vozil gumáka i vevnitř kufru,plato jsem nevozil a bylo to po střechu,ale ubyly měsíční zásoby. :crazy:
StepanK:myslím,že už moc kombinuješ.Jestli jsi trochu chlap,tak pytel cementu musíš zvednout sám.Tatas ti posl.radou poradil velmi dobře. :crazy:
Naposledy upravil(a) kaptn dne čtv říj 11, 2012 12:15 am, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
StepanK
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 46
Registrován: pát kvě 07, 2010 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod StepanK » stř říj 10, 2012 11:56 pm

Ano, tak tohle si uz dovedu predstavit, ze na motor dokazu upravit (pridelat zminovany pas) . A cena je taky prizniva, zvlaste ve srovnani s temi ruznymi (a jiste ucelne vymyslenymi) nosici kol od thule a jinych. Opet dekuji.

Kdyz tady rozebirame prepravu motoru - nedelal jste si nekdo nejaky podobny skladaci vozik na motor, jak dela Yamaha (odkaz vyse)? Ja ho bohuzel nazivo nikdy nevidel. Jen na par mistech ho lide chvalili. Ale stejne mi v hlave vrta jiny napad. Tim, ze mam na clunu takova ty nafukovaci kolecka (a ty mam vzdy sebou), tak mam sebou vlastne 1/2 rudliku. Tak premyslim o nejakem chytrem ramu, ke kteremu bych nasadil tyhle kolecka a mohl prevazet sbalenej clun a motor na delsi vzdalenost od auta (pred dvemi tydny bych to ocenil na Orliku). Normalni rudl se mi do auta samo uz nevejde. Kdybyste nekdo o necem takovem vedel, budu rad za odkaz. Jinak tohle snad dokazu vymyslet. A tim, ze zas to ma byt do 40kg, tak to zkusim ze dreva.
Uživatelský avatar
StepanK
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 46
Registrován: pát kvě 07, 2010 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod StepanK » čtv říj 11, 2012 12:13 am

kaptn: Diky za reakci. Ani nekombinuju, jen hledam jak nevozit motor v kufru a na strechu ho nezvednu. To, co radi Tatas, se mi libi, urcite. Zeptam se - ty vozis motor (tu 15ku, co mas v popisku) nalezato na platu (napr. Thule Easy Base) pridelanym na kouli?
Uživatelský avatar
kaptn
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 261
Registrován: sob led 07, 2012 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: OLOMOUC,BRNO,MURTER
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kaptn » čtv říj 11, 2012 12:33 am

StepanK píše:kaptn: Diky za reakci. Ani nekombinuju, jen hledam jak nevozit motor v kufru a na strechu ho nezvednu. To, co radi Tatas, se mi libi, urcite. Zeptam se - ty vozis motor (tu 15ku, co mas v popisku) nalezato na platu (napr. Thule Easy Base) pridelanym na kouli?

Je to 2 takt,takže jsem to vozil do HR v kufru.TataSův nosič mám a vozil jsem na něm tašku.Platový nosič kol(dělají ho i v Přerově) jsem chtěl koupit,ale cenově to bylo jinde,ale hodil by se mi více.Univerzálnější,jak pro motor,tak pro člun apod.Změnil jsem ale Octavii za Superba.Tak jsem ho měl alespoň půjčený,vezli jsme 3týdenní zásoby a výbavu pro 4 lidi na plachetnici a super.Mohu vézt takto 75kg.(ten Tatas jednodušší levnější jen 45kg,byť Octovka snese víc než 50) Pokud přejdeš na vyšší gumový a motorový level,bude se víc hodit to plato.
Uživatelský avatar
StepanK
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 46
Registrován: pát kvě 07, 2010 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod StepanK » čtv říj 11, 2012 10:18 am

Ano, souhlasim, ze je to na prevoz veci prakticky to plato. Ono lze na ebay sehnat starsi verzi thule na kola cca okolo 90eur. Ty jeste nebyly do oblouku jako ty moderni - lze tedy vyzuzit na kolo i slozeny clun. Ale me jde predevsim o motor. Jestli toto nejak upravit, abych mohl vozit motor na stojaka nebo lze-li na tom ten motor vozit na lezato (vzhledem k tomu, ze rozlozeni vahy motoru je dosti asymetricke). Zatim jsem takovou upravu (na stojaka) nebo prevoz motoru na lezaka nikde nevidel. Krome propagacnich materialu thule jak do toho boxu na platu manik strka 2.5Hp moturek.

Proto jsem vdecny za Tatasovo doporuceni- jednak to ma odzkousene a druhak mam sanci, ze to zvladnu upravit.
Uživatelský avatar
packa
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1362
Registrován: úte črc 06, 2010 2:00 am
Reputace: 12
Bydliště: Velký Osek

Příspěvekod packa » čtv říj 11, 2012 12:00 pm

podobnou vec-plato na kouli-pouzivaji lovci na prevoz ulovene zvere aby si nezasr... vnitrek auta od barvy(krve)ale jestli se s tim muze na silnici?-ja to videl na vystave v Lyse nad Labem
Uživatelský avatar
kaptn
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 261
Registrován: sob led 07, 2012 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: OLOMOUC,BRNO,MURTER
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kaptn » čtv říj 11, 2012 2:42 pm

packa píše:podobnou vec-plato na kouli-pouzivaji lovci na prevoz ulovene zvere aby si nezasr... vnitrek auta od barvy(krve)ale jestli se s tim muze na silnici?-ja to videl na vystave v Lyse nad Labem

Na silnici se s tím v pohodě může,...má to homologaci :roll: :mad: 8)
Uživatelský avatar
Libor360
nováček na fóru
nováček na fóru
Příspěvky: 9
Registrován: pon bře 05, 2012 1:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod Libor360 » čtv lis 08, 2012 3:23 pm

Ten nosič na kola je bezesporu zajímavý. Jen se rozhodnout pro správnou variantu. Ten na stojato je cenově dobrý a vozit motor v této poloze je vždy jistější než na ležato. Na druhou stranu, když vidím na fotkách to uchycení, ruku do ohně bych za to nedal. Přeci jenom ve 100 km rychlosti a nějaké muldě na dálnici se auto pěkne zhoupne. Z fotek není patrné jesti to je nahoře nějak uchyceno proti pohybu ve směru od auta či do stran. Toť asi otázka pro tatase, který to má vyzkoušené.

Ten druhý nosič s rovnou podlahou je bezesporu praktičtější, ale správně tady zazněla otázka nerovnoměrného rozložení váhy, která bude na jedné straně výrazně větší. Samozřejmě by se to dalo vyřešit umístěním nějakého dalšího zavazadla na stranu druhou, ale přeci jenom, nemá někdo praktickou zkušenost s tímto druhem nosičů? V DE případně na ebay sa dají koupit od 50 do 150 €.

Zatím se přikláním k tomuto druhému řešení, protože zde budu moci využít ještě využít prostor pro nějaká lehčí zavazadla. Auto bude s rakví na střeše, plným kufrem věcí, proviantu a piva + ještě nosič na na kouli se zatížením cca 17 kg nosiš + min. 30 kg motor asi pěkně sedět a dvěma dětmi vzadu asi pěkně sedět.
Uživatelský avatar
Ozzie
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1983
Registrován: stř pro 23, 2009 1:00 am
Reputace: 42
Bydliště: pri Malom Dunaji

Příspěvekod Ozzie » čtv lis 08, 2012 3:48 pm

To pivo by som neťahal so sebou. Neviem aké máš auto, ale budeš naložený až po strechu a na váhu to bude tiež až až. Ja osobne nevozím malinovky, pivo a minerálku, lebo je to sakramentsky ťažké a rozdiel v cene doma či v Chorvatsku je zanedbatelný.
Uživatelský avatar
tataS
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2380
Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
Reputace: 5
Bydliště: Praha

Příspěvekod tataS » čtv lis 08, 2012 4:23 pm

Ten nosič do vé používám již cca 16 let a vozím na něm motor 2 i 4takt cca 26kg. Jelikož jezdím v noci, tak přez A upaluji co to dá cca do 170km/hod.
Uchycení na kouli neumožňuje moc velké výkyvy do stran ani k víku kufru. Proti kmitání do stran to sichruji gumou k vlečnému oku. Pozor se musí dát
aby noha motoru nesahala moc nad zem. Potom je nebezpečí, že při přejezdu většího hrbolu, plně naložené auto s kufrem na zemi propéruje až na dorazy
vzadu a noha motoru chytne o hrbol. Výše v mém příspěvku je odkaz na vlákno, kde se o tom píše. Tak si to laskavě přečti a nebudeš muset to tady znova
rozebírat. Jinak nedávno měli v Lídlu v akci držák na dvě kola dosti levně.

To pivo v HR za 15-16Kn vychází o hodně dráže než to co si vozím sebou. Jelikož si vozím i lednici, tak jej mám kdykoliv vychlazené k dispozici za cca méně
než polovinu. Jelikož tam bývám cca 20 dní, tak je to dost velký rozdíl. Přesto si občas na točené taky zajdu. Karton 24 piv je pouze 12kg.
Uživatelský avatar
brano_co
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 21
Registrován: čtv úno 24, 2011 1:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod brano_co » čtv lis 08, 2012 11:53 pm

tak som tu zas už aj s komplet papiermi, predstavou o gumaku, len mi chýba možno nejaký lepší nápad kam s gumákom, teda chorvátsko v lete je automatika, ale v lete možno len na weeknd niekam bližšie, než som začal čítať toto fórum a chodiť na teóriu VMP mal som predstavu že sa dá ísť asi všade naokolo,chyba, ale zistil som že na balatone ani na neusidli sa na gumaku nepovozim, tak isto ako asi nikde v rakusku na jazerach z toho co som sa docital.

na weeknd som chcel na batov kanal, dunaj smerom do viedne/budapeste (nie cez komoru samozrejme) liptovska mara a podobne, tak isto sa mi paci orlik, presiel som aj ine vlakna ale zial viac som toho nenasiel viete poradit co by na "okoli" par stovak km stalo za to a je tam co robit ?
Uživatelský avatar
Ozzie
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1983
Registrován: stř pro 23, 2009 1:00 am
Reputace: 42
Bydliště: pri Malom Dunaji

Příspěvekod Ozzie » pát lis 09, 2012 7:12 am

Gratulujem k papierom! Keď Ti Dunaj nestačí tak neviem čo doporučiť. Ja som veľmi šťastný že ho máme za humnami. Skús Tisza tó v Maďarsku. Je to nádherný vodný svet. Aký máš čln?
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7510
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 153
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » pát lis 09, 2012 8:19 am

Na výkend toho nie je tak moc, ale na predĺžený výkend sa dá Dunaj pod Budapešťou, Rakúsky Dunaj, Namecký Dunaj. Do regensburgu po dialnici to máš na pol dňa.
Inak jednodňovka je Králová pri Seredi.
Uživatelský avatar
brano_co
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 21
Registrován: čtv úno 24, 2011 1:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod brano_co » pát lis 09, 2012 9:49 am

Ozzie píše:Gratulujem k papierom! Keď Ti Dunaj nestačí tak neviem čo doporučiť. Ja som veľmi šťastný že ho máme za humnami. Skús Tisza tó v Maďarsku. Je to nádherný vodný svet. Aký máš čln?


Ďakujem, ja som zaň tiež rád, len ja som z TN, takže či už pojdem na Dunaj alebo niekam inam je mi viac menej jedno, snažím sa tu stále hľadať nové informácie kde sa čo dá, ale aj tak mám stále dosť čo čítať. ono práve pýtam sa aj preto aby som si sám pred sebou obhájil kúpu, aby som potom nemal pocit že čln mám len nieje kam chodiť, - v HR by som si možno keď tak požičal nejaký malý kajuťák 7-9m na začiatok, len predsa cena na deň cca 200-300 eur + palivo tak za chvíľku mám gumák zaplatený, sice sa tieto dve veci nedajú porovnať, ale prenájom je prenájom a vlastné je vlastné nehovoriac o tom že s gumákom človek može zaparkovať skoro na hociktorom (v rámci predpisov) mieste v HR - čo beriem ako super vec, čo sa člna týka som za funkčnosť, ale čln sa mi musí aspoň trocha aj páčiť teda zatiaľ vyhráva Bombard Typhoon 310 Solid s lodním motorom Tohatsu 9,8, v ČR sa to predáva v pár firmách ako set za pre mňa cenu bez DPH @ 2,700 EUR čo by bolo fajn na začiatkom si myslím, keď chodím zatiaľ len s priateľkou :) tak isto doma sú dve autá, ale ani jeden kombik, takže aby to bolo aspoň trocha spratné do kufra :) každopádne ďakujem za rady :)
Naposledy upravil(a) brano_co dne pát lis 09, 2012 10:01 am, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
brano_co
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 21
Registrován: čtv úno 24, 2011 1:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod brano_co » pát lis 09, 2012 9:57 am

Denis píše:Na výkend toho nie je tak moc, ale na predĺžený výkend sa dá Dunaj pod Budapešťou, Rakúsky Dunaj, Namecký Dunaj. Do regensburgu po dialnici to máš na pol dňa.
Inak jednodňovka je Králová pri Seredi.


jj predĺžený weeknd nieje problém, ja som mal na mysli takú pohodu, že človel sa celý deň motá na gumáku, na večer niekde zakotví rozloží stan (som zvedavý ako to tam všetko natrepem :D ) dá večeru pivo, prespí a ide ďalej :)

každopádne ďakej za nápady :)

ja len či niekto nevie poradiť či sú nejaké jazerá v Rakúsku (alebo niekde inde) splavné inač ako s plachtou alebo na elektriku ?
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7510
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 153
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » pát lis 09, 2012 10:04 am

Nie sú.
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7510
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 153
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » pát lis 09, 2012 10:16 am

Braňo a aký gumák si sa teda rozhodol kúpiť? Na takú pohodovú jazdu s postavením stanu je u nás a v Maďarsku kopa miest a je to na celý život, Ale ak chceš ísť s priatelkou a zatáboriť, tak 360 cm je minimum, 400 cm je prijatelné. Nechce sa mi, nemám čas listovať speť, preto to píšem.
Uživatelský avatar
brano_co
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 21
Registrován: čtv úno 24, 2011 1:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod brano_co » pát lis 09, 2012 11:08 am

Denis píše:Braňo a aký gumák si sa teda rozhodol kúpiť? Na takú pohodovú jazdu s postavením stanu je u nás a v Maďarsku kopa miest a je to na celý život, Ale ak chceš ísť s priatelkou a zatáboriť, tak 360 cm je minimum, 400 cm je prijatelné. Nechce sa mi, nemám čas listovať speť, preto to píšem.


zatial to vyzera na Bombard Typhoon 310 Solid s lodním motorom Tohatsu 9,8; ako som písal vyšišie, z toho čo som prešiel je to niečo čo má pre mňa ideálnu velkosť na transport aj do HR zložené v kufri auta/na streche a je to za cenu, ktorá ma až tak nerozčuluje, tento čln ma písaný max výkon 10 koní ak by som kúpil vačší čln hneď by som tam mohol dať aj vacsi motor a teda som zas cenovo niekde uplne inde... no čo maximalne zo sebou zberiem len malú tašku, karty a vyspim sa niedek v hoteli pri vode :D

dobre vedieť že ja takých miest v HU viac :)
Uživatelský avatar
vovsky
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 689
Registrován: úte bře 18, 2008 1:00 am
Reputace: 15

Příspěvekod vovsky » pát lis 09, 2012 11:42 am

Braňo,pokud to myslíš vážně,dej na Denise,on v tom má pravdu a spoustu zkušeností.310cm a 10k Ti bude za chvíli málo,prodáš to se ztrátou a budeš kupovat nový větší a silnější.Takhle nás dopadla spousta,včetně mě.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host