Bush K300-R nebo Allroundmarine As-Samba 300
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- petrnosekk
- nováček na fóru
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř dub 13, 2011 2:00 am
- Reputace: 0
Bush K300-R nebo Allroundmarine As-Samba 300
Uvažují o koupi nafukovacího člunu a rozhodují se mezi Bush K300-R nebo Allroundmarine As-Samba 300. Potřeboval bych poradit a posoudit kvalitu zpracovaní atd.. Člun mám v plánu použivát jen na rybaření a pohon bude elektromotor.
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
Na to rybaření ti stačí i ten od Czech marine. Většina člunů se stejně dělá v Číně ze stejného materiálu a stejným postupem. Případná vyšší cena nic nezaručuje.
Po cca 12-15ti letech které bez problémů vydrží v podstatě všechny čluny (pokud jej nemáš celé léto na slunci) bývají stejně "morálně" zastaralé. Většina majitelů
jej mění dříve, jelikož chce větší. Ten el. motor je ale dobrý tak na stojatou vodu a provoz na hodně drahý akum. dříve nebo později většinu majitelů přestane
bavit a vymění jej za menší benzínový 4T přívěsák.
Po cca 12-15ti letech které bez problémů vydrží v podstatě všechny čluny (pokud jej nemáš celé léto na slunci) bývají stejně "morálně" zastaralé. Většina majitelů
jej mění dříve, jelikož chce větší. Ten el. motor je ale dobrý tak na stojatou vodu a provoz na hodně drahý akum. dříve nebo později většinu majitelů přestane
bavit a vymění jej za menší benzínový 4T přívěsák.
- petrnosekk
- nováček na fóru
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř dub 13, 2011 2:00 am
- Reputace: 0
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7510
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 153
- Bydliště: Bratislava
[quote="petrnosekk"]Díky za Odpověď.Ale když si tak obvolavám prodejce tak mi už dva řekli že ten bush je shit :-([/quote]
Tak to sa mi nechce veriť, že nejaký prodejce busha ti povedal, že ten čln je shit. Dve veci sú dôležité, či ten pytlík predajca niekedy vôbec plával na gumáku a kolko toho najazdil a dôvody pre ktoré je nejaký čln shit? Tak to som na ne naozaj zvedavý.
Tak to sa mi nechce veriť, že nejaký prodejce busha ti povedal, že ten čln je shit. Dve veci sú dôležité, či ten pytlík predajca niekedy vôbec plával na gumáku a kolko toho najazdil a dôvody pre ktoré je nejaký čln shit? Tak to som na ne naozaj zvedavý.
- Gargi
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 199
- Registrován: pon bře 08, 2010 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
Přesně jak říká kkruska. Co poslední dobou sleduju gumáky na výstavách internetu i zkušenosti okolí, tak jsou všechny čluny čím dál tím stejný!
A značka už neříká témeř nic. Jeden kamarád má číňana a naprostá pohoda, druhý během půl roku už 2x reklamoval "značkový" Zodiac apod......
Původní dotaz mi tak přijde jako ptát se, jestli koupit rychlovarnou konvici v Lidlu nebo Tescu.
Bohužel.
Protože když se rozbije konvice, tak si nedám kafe, pokud se rozpadne člun dál od břehu, tak umřu
A značka už neříká témeř nic. Jeden kamarád má číňana a naprostá pohoda, druhý během půl roku už 2x reklamoval "značkový" Zodiac apod......
Původní dotaz mi tak přijde jako ptát se, jestli koupit rychlovarnou konvici v Lidlu nebo Tescu.
Bohužel.
Protože když se rozbije konvice, tak si nedám kafe, pokud se rozpadne člun dál od břehu, tak umřu

- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
Jo ale v té neznámé čínské dílně třeba zrovna dělají ty značkové čluny. To člověk z ničeho nevyčte ani nezjistí. Každá "lepší" značka má vždy levnější provedení,
které je ošizené prakticky na všem (na materiálu, výbavě - lavička, obal, mat. podlahy apod. a také na kvalitě zpracování- nestejně dlouhé díly podlahy, zvlněné
spoje apod., mat. zrcadla) Pokud s tím člověk nejezdí denně a je na tom třeba existenčně závislý, tak dražší člun jsou pouze vyhozené peníze.
Z místa na místo mě odveze zrovna tak levný, jako drahý člun. O těch strašných závadách některých značek se více mluví, než skutečně existují. Stejně jako auto
za 200 000, nebo 2mil. A silnější motor, jehož výkon nevyužiji je taky zbytečný přepych a pouze snaha se předvést, že na to mám. Důkazem toho je, že firmy,
které ke svému provozu potřebují auta, fungují a prosperují i s těmi většinou nejlevnějšími auty všech možných značek u jejichž výběru je hlavním kriteriem cena.
Zrovna tak třeba rybáři v HR používají čluny a motory, které mají své nejlepší období dávno za sebou. Tady se často ozývají lidé s čluny a motory takřka historickými,
kterým jde o to jezdit a ne se předvádět. Pokud člověk má možnost porovnání levnějších člunů např.: Suzumar, Yam, Honda apod., tak zjistí, že většinou používají stejný, nebo vlastnostmi silně podobný materiál, kování, gumové úchyty, D kroužky, podložky pod motor na zrcadle a hlavně podlahy ať již laťové, Al, nebo z překližky,
obvodové gum. lišty a často i lavičky. Je to stejné jako u el. výrobků, když identickou vrtačku, mixer, přehrávač a spoustu jiných věcí prodávají pod řadou značek a liší
se mimo nalepené značky max. barvou výlisku. Prostě čínská globalizace pro celý svět.
které je ošizené prakticky na všem (na materiálu, výbavě - lavička, obal, mat. podlahy apod. a také na kvalitě zpracování- nestejně dlouhé díly podlahy, zvlněné
spoje apod., mat. zrcadla) Pokud s tím člověk nejezdí denně a je na tom třeba existenčně závislý, tak dražší člun jsou pouze vyhozené peníze.
Z místa na místo mě odveze zrovna tak levný, jako drahý člun. O těch strašných závadách některých značek se více mluví, než skutečně existují. Stejně jako auto
za 200 000, nebo 2mil. A silnější motor, jehož výkon nevyužiji je taky zbytečný přepych a pouze snaha se předvést, že na to mám. Důkazem toho je, že firmy,
které ke svému provozu potřebují auta, fungují a prosperují i s těmi většinou nejlevnějšími auty všech možných značek u jejichž výběru je hlavním kriteriem cena.
Zrovna tak třeba rybáři v HR používají čluny a motory, které mají své nejlepší období dávno za sebou. Tady se často ozývají lidé s čluny a motory takřka historickými,
kterým jde o to jezdit a ne se předvádět. Pokud člověk má možnost porovnání levnějších člunů např.: Suzumar, Yam, Honda apod., tak zjistí, že většinou používají stejný, nebo vlastnostmi silně podobný materiál, kování, gumové úchyty, D kroužky, podložky pod motor na zrcadle a hlavně podlahy ať již laťové, Al, nebo z překližky,
obvodové gum. lišty a často i lavičky. Je to stejné jako u el. výrobků, když identickou vrtačku, mixer, přehrávač a spoustu jiných věcí prodávají pod řadou značek a liší
se mimo nalepené značky max. barvou výlisku. Prostě čínská globalizace pro celý svět.
- Gargi
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 199
- Registrován: pon bře 08, 2010 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
Obávám se, že dnešní "byznys" funguje tak, že si prodejce vybere něco na:
http://www.made-in-china.com/products-s ... _Boat.html
a jen si na to nechá napsat SOPERBOAT, Bush, nebo třeba Gargi , Denis.
Min. množství je už od 10ks a to mne přivádí na nápad. Vzhledem k obrovskému množství lidí na jachting.info by se mohlo najít cca 10-20 lidí, necháme si udělat svoje lodě, ušetříme obrovské peníze a na trup si necháme udělat vlaječku jachting.info

http://www.made-in-china.com/products-s ... _Boat.html
a jen si na to nechá napsat SOPERBOAT, Bush, nebo třeba Gargi , Denis.
Min. množství je už od 10ks a to mne přivádí na nápad. Vzhledem k obrovskému množství lidí na jachting.info by se mohlo najít cca 10-20 lidí, necháme si udělat svoje lodě, ušetříme obrovské peníze a na trup si necháme udělat vlaječku jachting.info



- Gargi
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 199
- Registrován: pon bře 08, 2010 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
Ozzie píše:Pôvod gumáku sa dá zistiť jedine z CE certifikátu. Môj prvý gumák bol Honda a na CE dokladu stála adresa čínského výrobcu a všetky údaje o člne. Viem ale že niektorí dovozcovia si vybavujú CE dokumenty u nás. Som zvedavý aký pôvod sa tam uvádza?
Na čínském člunu ULYZ je také adresa čínského výrobce a ta adresa je uplně stejná jako u Hondy, kterou sem viděl na výstavě...
Jen bych chtel upresnit, ze Bush se vyrabi svarovanim, nikoliv lepenim. A to v Lotyssku, nikoliv v Cine dle nejake "sablony" jak tu nekdo naznacoval.
http://www.bushboats.com/en/information ... ology.html
Chtel bych slyset argumenty tech dvou prodejcu. Jen tak prevzit cizi nazor prece neni mozne.
Taky me k tomuhle napada: Myslim, ze jediny, kdo cluny Bush v CR prodava je boat007.cz (jsou i autorizovane zastoupeni dle stranek vyrobce). Vubec bych se nedivil, kdyby ti "dva prodejci" byli nasrani z toho, ze jim zrovna Boat007 s Bushem, ktery je bezesporu levnejsi nez zavedene znacky kazi ksefty. A ze je ten nas Cesky rybnicek dost maly na to, aby tem prodejcum stalo za to kydat na nekoho jineho spinu, tak o tom bych vubec nepochyboval.
http://www.bushboats.com/en/information ... ology.html
Chtel bych slyset argumenty tech dvou prodejcu. Jen tak prevzit cizi nazor prece neni mozne.
Taky me k tomuhle napada: Myslim, ze jediny, kdo cluny Bush v CR prodava je boat007.cz (jsou i autorizovane zastoupeni dle stranek vyrobce). Vubec bych se nedivil, kdyby ti "dva prodejci" byli nasrani z toho, ze jim zrovna Boat007 s Bushem, ktery je bezesporu levnejsi nez zavedene znacky kazi ksefty. A ze je ten nas Cesky rybnicek dost maly na to, aby tem prodejcum stalo za to kydat na nekoho jineho spinu, tak o tom bych vubec nepochyboval.
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
Abych trochu podpořil tvůj chvalozpěv na čluny Busch, tak pouze uvedu, že je používá i ruská armáda a nedávno byl na netu snímek, jak na něm jede Putin na ryby.
Prodávají se i v němcích a jinde. To s tou nízkou cenou to ovšem není moc pravda. Osobně mě na nich nejvíce vadí ta odporná khaki barva, která mě silně připomíná
armádu. Ovšem lovcům čudel se třeba líbí. Jinak s tím různým svařováním, to tak moc super není. Hlavně to je v domácích podmínkách, na rozdíl od klasického
lepení, prakticky neopravitelné. Myslím, že se s tím dělá z důvodu reklamy, větší humbuk než co to má za efekt. Měl by sis ten technologický postup více objasnit.
Vždy se při tom používá lepidlo prakticky stejné jako u normálního lepení. To svařování (za studena, za tepla nebo vysokofrekvenční) se provádí pro hlubší a
rychlejší spojení v místě spoje. U všech tepelných svařování ovšem zákonitě dochází k zeslabení materiálu v místě tepelného efektu, což se ovšem nedá zkontrolovat.
Pokud dojde k většímu ohřátí, nebo delšímu působení tepla, tak může být takový spoj méně pevný než u normálního lepení. K žádnému skutečnému spojení
materiálů (jako třeba u igelitové pláštěnky) pouze teplem a tavením tam, již z prostého důvodu že není možné aby se prohřáli pouze dvě plátna na sobě ale vždy
tam "překáží" i protilehlá strana válce, nelze provést. Je třeba používat i svůj mozek a nenechat se oblbovat reklamou, kde jsou schopni uvést jakoukoliv blbost.
Prodávají se i v němcích a jinde. To s tou nízkou cenou to ovšem není moc pravda. Osobně mě na nich nejvíce vadí ta odporná khaki barva, která mě silně připomíná
armádu. Ovšem lovcům čudel se třeba líbí. Jinak s tím různým svařováním, to tak moc super není. Hlavně to je v domácích podmínkách, na rozdíl od klasického
lepení, prakticky neopravitelné. Myslím, že se s tím dělá z důvodu reklamy, větší humbuk než co to má za efekt. Měl by sis ten technologický postup více objasnit.
Vždy se při tom používá lepidlo prakticky stejné jako u normálního lepení. To svařování (za studena, za tepla nebo vysokofrekvenční) se provádí pro hlubší a
rychlejší spojení v místě spoje. U všech tepelných svařování ovšem zákonitě dochází k zeslabení materiálu v místě tepelného efektu, což se ovšem nedá zkontrolovat.
Pokud dojde k většímu ohřátí, nebo delšímu působení tepla, tak může být takový spoj méně pevný než u normálního lepení. K žádnému skutečnému spojení
materiálů (jako třeba u igelitové pláštěnky) pouze teplem a tavením tam, již z prostého důvodu že není možné aby se prohřáli pouze dvě plátna na sobě ale vždy
tam "překáží" i protilehlá strana válce, nelze provést. Je třeba používat i svůj mozek a nenechat se oblbovat reklamou, kde jsou schopni uvést jakoukoliv blbost.
- petrnosekk
- nováček na fóru
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř dub 13, 2011 2:00 am
- Reputace: 0
Mně se osobně ten Bush libí ale nelibí se mi už ta cena protože se v Polsku dá sehnat mnohem levněji než u nás rozdíl cca 5 tisíc.Když jsem chtěl toho prodávajícího chtěl ukecat na lepší cenu a řekl mu že v Polsku jsou mnohem levnější tak spustil že se v Polsku prodává druhá jakost což je podle mně pěkná blbost a to mně od toho člunu odradilo.Takže pokud Bush tak si to objednám z toho Polska..
Naposledy upravil(a) petrnosekk dne ned dub 17, 2011 9:26 pm, celkem upraveno 1 x.
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
Pokud ti jde hlavně o cenu, tak ty nové v Czech marine jsou taky zelené a kontejner s nimi je již v Hamburku a zanedlouho bude v Č.B. jak mě pravil jejich pracovník na výstavě.
Ta cena je ještě lepší. Dle zkušeností většiny lidí zde jej stejně tak do 2let vyměníš a budeš tak mít menší ztrátu.
Ta cena je ještě lepší. Dle zkušeností většiny lidí zde jej stejně tak do 2let vyměníš a budeš tak mít menší ztrátu.
Naposledy upravil(a) tataS dne ned dub 17, 2011 9:31 pm, celkem upraveno 1 x.
- petrnosekk
- nováček na fóru
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř dub 13, 2011 2:00 am
- Reputace: 0
Já ho mám taky z Polska, viz zdejší vlákno "společný nákup ze zahraničí". Druhá jakost je úsměvná. Chápu, že se lidé nějak živit musí, ale vymýšlet k tomu takovýhle 3,14čoviny..
Myslím si, že i při důrazu kladeném na cenu má Bush výhodu proti tomu úplnému nonamu a sice v tom, že při výměně člunu do 2 let lépe podrží cenu.
Myslím si, že i při důrazu kladeném na cenu má Bush výhodu proti tomu úplnému nonamu a sice v tom, že při výměně člunu do 2 let lépe podrží cenu.
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
Nevím z jaké ceny vycházíš ale nyní mají slevy na model 2010: http://www.boat007.cz/lode-cluny/260-30 ... e-dno.html
Udržení vysoké ceny u staršího člunu je pouze zbožné přání prodejce, které kupujícího vůbec ale vůbec nezajímá. Pokud ofic. prodejce sníží u rok starého nepoužitého
člunu o cca 4500Kč (t.j. cca o 15-20%), tak majitel použitého 2-3 roky starého člunu, pokud jej v dnešní chudé době, chce vůbec prodat tak se musí smířit s max.
dosaženou cenou na úrovni 50-60% nákupní a to ještě na jaře a ne na podzim, kdy jsou ceny nejnižší. Tím čekáním se ale stává člun o rok starším. Vše ostatní je pouze v oblasti zbožných přání. Je to silně podobné pádu ceny u auta.
Udržení vysoké ceny u staršího člunu je pouze zbožné přání prodejce, které kupujícího vůbec ale vůbec nezajímá. Pokud ofic. prodejce sníží u rok starého nepoužitého
člunu o cca 4500Kč (t.j. cca o 15-20%), tak majitel použitého 2-3 roky starého člunu, pokud jej v dnešní chudé době, chce vůbec prodat tak se musí smířit s max.
dosaženou cenou na úrovni 50-60% nákupní a to ještě na jaře a ne na podzim, kdy jsou ceny nejnižší. Tím čekáním se ale stává člun o rok starším. Vše ostatní je pouze v oblasti zbožných přání. Je to silně podobné pádu ceny u auta.
- stenly38
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 56
- Registrován: sob pro 31, 2011 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Než nějakej noname čínskej tak radši ten Busch už jsem si ho prohlížel a proti Yuki který jsem měl nesrovnatelná kavalita zpracování,a hlavně u čínskejch nepíšou co je to za materiál jenom že je to PVC u Bushe crab 300 který mám vybraný Velmi kvalitní materiál HEY-TEX 1050g/m2 další tech.date v odkazu což se u čínskýho nikde nedozvíte z čeho je dělanej.
http://heytex.com/HEYTex-technical-data-01.html
http://www.bushboats.com/en/crab.html
z Polska cca 20000?-
http://heytex.com/HEYTex-technical-data-01.html
http://www.bushboats.com/en/crab.html
z Polska cca 20000?-

- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
Ne že bych ti chtěl kazit nadšení pro novou hračku ale také se podívej co je to za korporaci, která vyrábí ten super materiál. Ten PVC dělají všichni stejně a kvalitou se moc
neliší. Vždy je to stejný sendvič. Nahoře a dole tenká vrstva PVC a mezi tím nějaká pytlovina. Ono to prakticky ani jinak dělat nelze. Všichni udávají tlouštku 0,9mm a většinou
hmotnost na M2 okolo 1100-1200gr. (Takže těch 1050gr/M2 je lehce ošizené.) Pokud to není Hypalon, nebo Neopren, tak je to vždy obyčejná spotřebka.
Tato super korporace to vyrábí v Číně, v závodě, který to dělá pod více obchodními názvy pro více výrobců těchto nafukovacích hraček. Na ty lepší čluny Buch používá
silnější materiál jako ostatní známější (dražší) značky.
Celé tvé jásání vypadá jako placená reklama i když proti té značce nic nemám. Každý kupuje dle svých možností, nebo jak moc je zblblý reklamou.
neliší. Vždy je to stejný sendvič. Nahoře a dole tenká vrstva PVC a mezi tím nějaká pytlovina. Ono to prakticky ani jinak dělat nelze. Všichni udávají tlouštku 0,9mm a většinou
hmotnost na M2 okolo 1100-1200gr. (Takže těch 1050gr/M2 je lehce ošizené.) Pokud to není Hypalon, nebo Neopren, tak je to vždy obyčejná spotřebka.
Tato super korporace to vyrábí v Číně, v závodě, který to dělá pod více obchodními názvy pro více výrobců těchto nafukovacích hraček. Na ty lepší čluny Buch používá
silnější materiál jako ostatní známější (dražší) značky.
Celé tvé jásání vypadá jako placená reklama i když proti té značce nic nemám. Každý kupuje dle svých možností, nebo jak moc je zblblý reklamou.
- indianajones
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 207
- Registrován: sob led 12, 2008 1:00 am
- Reputace: 7
- Bydliště: Slovensko
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host