Mám problém, věc se má tak.
Mám vozík z německa, ovšem, původní majitel ztratil papíry, ale vozík je stále zaregistrován na jeho jméno v německu. A původní majitel tvrdí že už nelze papíry získat, vzal jsem to jako hotovou věc, a tak jsem tedy hledám alternativní způsob přihlášení.
Jelikož byla náprava nějaká sedlá(nepružila a kola byli nízko) rozhodl jsem se, že koupím novou, a udělám si novou stavbu vozíku, tak jsem si koupil ještě novou žehlu. Nicméně na úřadě mě vyhodili s tím že potřebuju typový list na tu žehlu, jenže žehla není výrobkem z čech a podléhá evropské homologaci schválené myslím z německa, a úředník něchtěl vzít ten kus papíru potvrzující tu evropskou homologaci. Ale u toho mě ten namyšlenec vytočil, že sem si řekl že to nemám za potřebí a radši to vyřeším jinak.
Tak hledám nějaký alternativní způsoby jak to vyřešit. Myslím že někdo z vás by mi mohl poradit.
Možná sehnat nějaký starý papíry a nahlásit přestavbu.
Teoreticky by se dalo ještě komunikovat s německejma úřadama, ale jelikož neumim německy, tak vůbec nevím jak bych dopadl.
Vozík je přesně dělaný pod Flying Dutchmana, s kterým jsem ho koupil. V podstatě ten vozík k tomu byl navíc, za cenu šrotu. A loď na něm fakt dobře sedí a ten stav je dobrý, tak by mi přišla škoda ho nevyužít.
parametry:
1 nebržděná náprava na 750kg
délka cca 4,4m
šířka cca 1,65m
rok výroby 1978
děkuji za vaše rady a čas
M.
vozík - přihlášení stavba, přestavba nebo dovoz?
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- karf
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 301
- Registrován: pon říj 26, 2009 1:00 am
- Reputace: 1
- Kontaktovat uživatele:
Řešení asi je stavba nového vleku...na oko = zažádat o stavbu vozíku s tím, že si ho obkreslíš tak jak je, doplníš novou nápravu s razítkem a novou žehličku s razítkem, seženeš podpis svářeče způsobilého na svařování takovéto konstrukce a podpis elektrikáře s vyhláškou 50. Dostaneš povolení na stavbu vozíku. Za týden dorazíš s výrazem unaveného stavitele na evidenčku jakože "máš postaveno" a následně pro značky...celá byrokracie stojí cca 5 tisíc (postup není osobní zkušeností
)
víc tady

víc tady
No měl jsem to takle přesně původně v plánu, a už jsem to jednou dělal. Dík za odkaz, ale už to mám všecko pročtené.
jen když jsem stavěl já vlek, tak nikdo po mě nechtěl vyhlášku 50, ale vše ostatní ano, možná jiný kraj jiný mrav.
Když já tu blbou birokracii nesnášim, zaplatíš tolik peněz, a změna na vozejku 0%, nejvíc mě dostává poplatek 2 000, za to že si mohu postavit vozík
spíš jestli tu není nějaký klička co se týče přestavby nebo tak, páč platit tolik za birokracii se mi nechce, ten vozík přeci jen zase takovou hodnotu nemá, a ty výlohy nejsou malé...
jen když jsem stavěl já vlek, tak nikdo po mě nechtěl vyhlášku 50, ale vše ostatní ano, možná jiný kraj jiný mrav.
Když já tu blbou birokracii nesnášim, zaplatíš tolik peněz, a změna na vozejku 0%, nejvíc mě dostává poplatek 2 000, za to že si mohu postavit vozík

spíš jestli tu není nějaký klička co se týče přestavby nebo tak, páč platit tolik za birokracii se mi nechce, ten vozík přeci jen zase takovou hodnotu nemá, a ty výlohy nejsou malé...
Charlie píše:Píšeš v prvním příspěvku, že ti chyběla akorát žehlička s typovým listem, to je takový problém si koupit za pár stokorun žehličku jak má být a dotáhnout tu "stavbu" do konce?
Ta žehlička byla nová, a měla evropskou homologaci, ale úředník neuměl německy a papír o schválění evropské homologace mi nevzal. Nicméně já mám problém s naším úředníkem, byl jsem tam za poslední dva týdny 5x, a stál tak 4 hodiny ve frontě. A zatím jsem nedostal ani povolení stavět vozík. Takže jsem zatím neplatil žádný poplatek, a hledám ještě jiný způsoby, jak k papírům i nelegální cestou. Protože mě prostě ty úřady pěkně serou!
Jo pro představu když jsem se úředníka ptal, jak dlouho by to mohlo celé trvat (z jejich strany) pověděl: "No na to celé máme 30 a 30 dnů, to máme dva měsíce. No jestli chcete vyjet tudle sezónu, tak to rozhodně nevyjedete."
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1814
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak kup vlek přihlášenej, kterej je cca stejně velkej, důležité je, aby měl stejný rozměr kol a výrobní číslo co je na přihlášeném vleku vyraž na ten tvůj pod loď a přehoď značku. Na STK budeš chodit s tím co koupíš a loď vozit na tom co máš. Běžná praxe dva vleky na jedněch papírech.
V malym TP se rozměry napíšou, a pokud je to vlek nákladní, tak je to ok, loď je taky náklad.
V malym TP se rozměry napíšou, a pokud je to vlek nákladní, tak je to ok, loď je taky náklad.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host