1, při provozu motoru, má být odvzdušňovací víčko na nádrži otevřené nebo zavřené? Vzhledem k tomu, že hadice přívodu paliva je umístěná na horní stěnu nádrže, předpokládám, že v nádrži musí vzniknout podtlak, aby se palivo do hadice dostalo.
2, při cupování balónkem mi obstřikuje benzín palivovým konektorem kolem dutého čepu, na který je nasazen a kterým by mělo jít palivo dál do motoru. Mám špatnou přípojku? Musí to těsnit na fest-fest?
3, když nacupuju balonek bez připojeného konektoru a následně ho připojím, motor chvíli (minutu) běži, pak chcípne. Pohmatem jsem zjistil, že balonek se vyprázdnil. Znamená to, že motor "necucá" z nádrže palivo. Čím vším to může být? Tím, že přípojka dokonale netěsní, tudíž cucá vzduch kolem těsnění a nevytáhne tak benzín z nádrže? Nebo může být problém někde v motoru před karburátorem?
Díky moc předem za rady od zkušenějších a technicky lepších. Já mám ruce, jak s oblibou říká můj táta, posraný od Pánaboha

Jirka