Felix píše:No nazdar. To bude hardcore...
vestavěný motor – snad proboha aspoň poznáš, kam se točí motor – tak se řiď podle toho
Felixi, zveřejněný návod má nějaké nepřesnosti:
1) většina motorů má řadicí táhlo dělené a rozebíratelné v dolní části nohy.
a) pod samostatným deklem nad dělicí rovinou převodovka / noha
b) je dostupný po odšroubování převodovky a jejím popotažení dolů, případně zařazením kvaltu vpřed / vzad – jak kde
c) způsob spojení je různý, od svorky na dva šroubky ( povoluje se a vyndá jen jeden a škvíra se eventuelně opatrně poroztáhne plochým šroubovákem ), po různé přešroubovací dlouhé matky – u těch je nutné při zpětné montáži dodržet správnou délku táhla
2) ve víku pumpy je simmering nebo „O“ kroužek. Před stahováním víka z hřídele je nutné hřídel předem důkladně očistit od karbonu a pod., jinak jde simmering kukat
3) vyplatí se nový impeller máznou vazelínou ( lopatky i futro )
4) při montáži impelleru zpět často unášecí jehla ráda nenápadně vypadne
5) vůle v otáčení hřídele, než se začne točit i impeller ( když s ní točíš vpravo / vlevo ) je značná a NENÍ závadou
6) víko pumpy je většinou plastové, případně je pod ním „O“ kroužek, a tím že se při utažení šroubů mírně napruží, nedovolí jim se časem povolit. já nikdy šrouby nelepil a taky se nikdy nepovolily.
7) některé impellery mají lopatky zahnuté a ty se při opačné montáži za provozu zničí – ve směru otáčení motoru musí být zahnuté dozadu po směru otáčení. To teda platí i pro rovné, i když ty se dokážou v nejhorším srovnat samy.

zkontrolovat spojovací gumu pumpa - vodní trubka v noze
je práce to tak na půl hoďky