mates T4 píše:Já si nemyslím, že SPS a policajti jsou pitomci. Myslím si, že ti věděli o těchto motorech a problematice dřív, než jsem já ho našel na netu...Na Mercury jsem certifikát neměl, nevozil a nějak mě to ani netrápilo... Na štítku měl 3,7 kw a to stačilo... Ale to je i na té Selvě..
A to jsem ho nijak neladil, jak jsem ho vybalil z krabice, tak jezdí, šrouby na motoru jsou přetřené barvou...
Je pravda, že když mě budou chtít dostat, tak mě dostanou. Tak se na vodě chovám tak, aby neměli sebemenší důvod.
Tímto se nějak neobhajuji, riziko beru na sebe.
Jen bych chtěl ještě hodit do placu mojí zkušenost z min.týdne. Jel jsem na vodě -sám ve člunu z ryb na pohodu ve skluzu, předjíždí mě gumák Bush 360 se Suzuki 5, jel ve skluzu stejně jak já... V něm chlap, ženská a dítě..... Pozdravili jsme se a koukal jsem, jak mu to frčí... Já jel cca na 1/3 plynu. Potkali jsme se cca za 15min u vytahovaní lodě a fakt to byla 5hp.
Tak mi teď řekni, proč by nemohla pětka jet ve skluzu ve třech... A na štítku máme to stejné....
neviem ako je to na iných vodách...ja jazdím na Dunaji a Malom Dunaji...pár krát som už postretol policajné hliadky...váčšinou to skončilo pozdravom...minulý rok na Malom Dunaji ma oslovili či je všetko v poriadku a dali sme krátku reč na tému pytliactvo, lebo riešili ponaťahované šnúry...o výkone motora neprišlo na reč i keď som tesne predtým išiel v jasnom sklze a ubral až ked som videl isť oproti ich čln...uberám vždy ked sa míňam s iným člnom...jednak sa mi to zdá slušnosťou a jednak nikdy nemôžem vedieť aké skúsenosti sú na druhej strane a či ho neohrozím svojou plavbou...inak je to ale dosť polemické, lebo plavba vo výtlaku produkuje váčšie vlny ako plavba v sklze a určitá rýchlosť vo výtlaku je pre druhý čln nebezpečnejšia ako keď sa míňa rýchlejšie...ale to je na inú tému
