Forelle HB 125 4,5 PS

Firmy, technika, servis, údržba, zkušenosti apod.

Moderátoři: vilma, Pepa, david

Uživatelský avatar
PRWOcK
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 122
Registrován: sob srp 27, 2011 2:00 am
Reputace: 3
Bydliště: Všudezdejší

Forelle HB 125 4,5 PS

Příspěvekod PRWOcK » úte čer 30, 2015 10:02 pm

Zdar a sílu,
nevíte náhodou někdo kde, a jestli vůbec se dají sehnat díly zapalování do HB 125? Kladívka, kondík, nebo jestli se dá nějakym zázrakem sehnat kompletní magneto? A nebo úplně nejlíp nějakej upgrade na bezkontakt? Uvítám veškerý typy na vylepšení tohoto motoru.
Díky ;-)
Uživatelský avatar
maxik1958
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2549
Registrován: stř pro 16, 2009 1:00 am
Reputace: 36
Bydliště: PRAHA 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod maxik1958 » stř črc 01, 2015 12:53 am

Zapalovani je komplet shodny s Forellou, a je jich plny Ebay http://www.ebay.de/itm/Forelle-Grundpla ... 4880670d13 nemozne ihned, zazraky do 3 dnu :roll: ja ted jedno HBecko restauruju..... ;)
Uživatelský avatar
maxik1958
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2549
Registrován: stř pro 16, 2009 1:00 am
Reputace: 36
Bydliště: PRAHA 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod maxik1958 » stř črc 01, 2015 7:12 am

Uživatelský avatar
PRWOcK
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 122
Registrován: sob srp 27, 2011 2:00 am
Reputace: 3
Bydliště: Všudezdejší

Příspěvekod PRWOcK » stř črc 01, 2015 10:36 am

Motor mám 2dny a plul jsem s nim jen před koupí, všechno funguje jak má ale budu radši když si povezu jedno zapaování náhradní... Jinak se na tom snad nemá co podělat ne?
Nebo si mám dát pozor ještě na něco... Vycházim z toho že v tý době se nevyráběli věci s životností 2 roky jako teď, ale co kdyby :-D
Díky
Uživatelský avatar
PRWOcK
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 122
Registrován: sob srp 27, 2011 2:00 am
Reputace: 3
Bydliště: Všudezdejší

Příspěvekod PRWOcK » stř črc 01, 2015 10:47 am

Ještě jedna na Maxika...
Prej to málo chladí v nízkejch točkách, jde tohle nějak pořešit, nebo to nejni tak horký?
Neřikám že s tim budu plout jen na volnoběh, ale občas určitě zvolnim a nerad bych to uvařil. Co by tenhle výkon řekl na třílistej šroub? Do chladící násosky by tlačil vodu asi líp, ale aby zas nedusil motor. Taky by šel asi hůř startovat s tim věčnym kvaltem :-D
(taky je otázkoa jestli by tam nějakej jinej šroub pasoval)
Nejradši bych ho nechal v originále dokud bude chodit.
Uživatelský avatar
maxik1958
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2549
Registrován: stř pro 16, 2009 1:00 am
Reputace: 36
Bydliště: PRAHA 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod maxik1958 » stř črc 01, 2015 1:40 pm

Urcite se snaz ho zachovat v originale, je to opravdu kus historie, kamarad mi na ten muj bude dokonce malovat ten krasnej znak, ja jsem ho sehnal uz castecne restaurovanej, teda celej v laku, a zbytek nekompletni a zarezlej. Ale uz je po vybrusu a jak domazlim svou Forellu, je na rade. Chlazeni v nizkych otackach je vzdycky pri naporovem chlazeni problem
Uživatelský avatar
PRWOcK
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 122
Registrován: sob srp 27, 2011 2:00 am
Reputace: 3
Bydliště: Všudezdejší

Příspěvekod PRWOcK » stř črc 01, 2015 1:55 pm

Mám dilema jestli ho nechat v origo kladívkový šedý barvě a airbrushem si stříknout znak, kterej je ještě trochu vidět, nebo ho stříknout do airbrushe celej.. Ale origo má taky svoje kouzlo, kór u motoru kterej vypadá jako něco mezi poštovní schránkou a mrazákem...
Kdybys sem dal nějaký fotky, tak bych se rád kouknul a inspiroval se.
Hlavně doufám že nebudou problémy se zapalovánim, jinak se snad nemá co pos.
Jediný co je nepůvodní je podávací pumpa. Taky jsem k němu dostal takovou malou divnou nádrž, která se prej montuje nad dekl, na žádnym obrázku jsem jí ale neviděl namontovanou, tak ani nevim jestli tam patří, vypadá stejně jak ta z Tummlera.

Taky je mi divný že na odkazu cos poslal na ebay má magneto dvě cívky, to moje má tři...???
Uživatelský avatar
maxik1958
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2549
Registrován: stř pro 16, 2009 1:00 am
Reputace: 36
Bydliště: PRAHA 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod maxik1958 » stř črc 01, 2015 11:45 pm

Musím fotky někam nahrát mám jich hodně, a tady plný album :( asi udělám vlákno na starychlodich, a hodím sem odkaz. Ta nádrž není origo, origo je z motoru vyvedený tlak do nádrže, který pak tlačí benzin do karbecu. Stejně to má i 6ti koňová Forella. Lidi to řešily nádrží se samospádem, aby neměli k nádrži dvě hadice. Stejně řešený podávání paliva měli i starý Konigy. Chci to zkusit zprovoznit. Kdybys chtěl mám jednu nárž hnanou tlakem od motoru navíc. Co se týče magneta, na co 3 cívky? Jedna na jiskru druhá na pozičky :) Možná tam už někdo narouboval něco z dvouválce? Třeba z Neptuna, nevím....... :?
Uživatelský avatar
maxik1958
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2549
Registrován: stř pro 16, 2009 1:00 am
Reputace: 36
Bydliště: PRAHA 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod maxik1958 » pát črc 03, 2015 10:09 am

Bohumil
nováček na fóru
nováček na fóru
Příspěvky: 1
Registrován: ned čer 07, 2020 4:18 pm
Reputace: 0

Re: Forelle HB 125 4,5 PS

Příspěvekod Bohumil » ned čer 07, 2020 4:23 pm

Kdo mě prosím o tom co řekne ?neni tam žádný štítek nic jen jsem dohledal ze je to asi motor forella
Přílohy
BD18D531-5000-4FA3-8802-16DCC826192C.jpeg
9C01AB18-A0FA-4042-A843-8F68D3A51531.jpeg
Uživatelský avatar
maxik1958
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2549
Registrován: stř pro 16, 2009 1:00 am
Reputace: 36
Bydliště: PRAHA 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Forelle HB 125 4,5 PS

Příspěvekod maxik1958 » pon čer 08, 2020 3:25 pm

Je to tak, a vypadá to na 7,5 koňku

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host