Tip na téma bakalářské práce

Povídání o jachtingu, moři a vodě kolem nás ...

Moderátoři: MARIS, vilma, Pepa

selinak
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Reputace: 0
Kontaktovat uživatele:

Tip na téma bakalářské práce

Příspěvekod selinak » čtv čer 06, 2013 10:22 pm

Ahoj
Protože jsem jako vy všichni velkým příznivcem jachtingu, rád bych ho zapojil do svého studia.

Studuji obor Biomedicínská technika a bioinformatika (Fakulta elektroniky a komunikačních technologií, VUT Brno),
podle (divnýho) názvu to vypadá, že je obor zaměřen jenom na přístroje v nemocnici a počítače, ale je to jinak...má docela velkej rozsah od chemie, lékařství, elektroniky až po technické obory....

Otázka je:
Nenapadá vás nějaké téma na bakalářskou práci, ve které by se dal skloubit můj obor a lodě?

Umíme udělat i dost nepředstavitelný věci...popusťte uzdu fantazii!!
(uskutečnitelný prasečiny: Regulace plynu/nastavení plachet a kormidla podle sklonu křivek EKG/EEG, speciální navigační systém elektrookulografie (EOG) pro MOB, něco na mořskou nemoc?)

Díky za případnou inspiraci!
Vladan
Felix
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Reputace: 152
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Felix » čtv čer 06, 2013 11:32 pm

Co třeba něco okolo vlivu spánkové deprivace a extrémního stresu při sólových dálkových závodech?
Lachtan
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Reputace: 22

Příspěvekod Lachtan » pát čer 07, 2013 8:16 am

Ahoj. Felix má dobrý nápad.Ta práce musí být podložena nějakými hmatatelnými daty, měřením některých fyzikálních a měřitelných biologických veličin ve velkém rozsahu. Petr Ondráček při své solo plavbě některá měření pravidelně prováděl. Musí být ovšem vybrán reprezentativní vzorek, tj. více měřících stanic - jachtařů a zde narážíme na nemalý problém. Už jen toto promyslet a připravit je spíše týmová práce. Je to velké sousto, nikdo to nejspíš nedělal nebo alespoň nepublikoval! Možná NASA nebo armáda.
Surcouf
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Reputace: 2