Nejsem vyhraněný, že bych říkal ty papíry jsou dobré, ty jsou blbé. A hlavně nejsem sběratel. Je mě šumafuk co mám, nejlépe co nejméně. Je mě šumafuk co má kdo druhý. Stačí když se člověk podívá jak vede loď.
Jako naprosto zásadní k bezpečnému vedení lodě dostatečnou praxi a nějaké buňky.
Nevím Sachmet jestli máš papíry MD, nebo jestli ti někdo referoval. Možná
"vy všichni víte že dostat béčko není nijak těžké", já to ale nevím. Příprava/školení zabrala po dobu tří týdnů nějakých 60 hodin čistého času výuky. A vyučovali tam takové kapacity jako František Novotný. Zkouška zabrala kolem šesti hodin, jenom první dvě hodiny nás František honil po La Manche. Pak kolečko všech předmětů. Zkoušky rádio další dopoledne a pak intenzivní celotýdenní tréning na moři (140 h).
Jestli někdo říká že toto je lehko získaném tak prostě nevím co si o tom mám myslet.
Prodlužování MD mě nijak neobtěžuje a pokud projdou alespoň některé chystané změny uváděné v jiném vlákně, není co řešit. HR "C" je srovnatelně drahé, v cizím jazyce, prodlužovat se musí, na českou vlajku (předpokládám) neplatí.
Nicméně, přeji vám ať se vám to vydaří a ať se vrátíte spokojeni. Jsem i rád že jsi se ozvala. No a když pak písnete jak to probíhalo, určitě budou místní rádi.
Když teda budeš mít čas.
