No myslim, ze kdyz si vezmes mapu, neni prilis co resit. Anglie je preci ostrov. Jedine spojeni suchou nohou je tunelem z Francie, ale vlak je limitovan na 2.5m sirky, nadmerny naklad se nejspis neda ani tunelem prevezt. A ta cena - bylo by to jiste strasne drahe.
Takze jeste letadlo a lod. Nakladni letadlo bys take neuplatila. Zbyva tedy lod. Kontejner je taktez do 2.5m
specifikace zde, cimz zbyva jen lod formou doku nebo volne lozeni - nalozi ti tvou lod na nebo pod palubu.
I tak si myslim, ze cena bude vyssi nez rozdil cen mezi tvym vrakem a lynxem nalezene recke lode, ktera je navic plavbyschopna a kterou do Turecka dostanes podstatne snaz. Mozna se tady i s nekym dohodnes, kdo by to s tebou splul, pokud si na to netroufnes sama.
Dunaj je fakt kravina. Nejspis je to mysleno tak, ze bys preplula La Manche na lodi (bud sve nebo jako naklad), pak plula pres Francii kanalama na jih Francie, pripadne pres Swycarsko, Italii a pak zase po mori. Osobne bych si rozmyslel prepluti La Manche na lodi, u ktere nevim, v jakem je stavu a jak ji slape motor. Take by bylo treba poresit alespon rucku pro vpluti do pristavu, aby se na trdlisti zrovna neotacela lod s rejdarema, kdyz tam budes vplouvat apod. Mozna by to take slo, nevim, zda bys nemusela pockat az na sezonu, aby byly vsechny komory, kterych bude snad tisic otevrene. Porad si ale myslim, ze to bude ve finale min vyhodne, nez ta recka lod.
Cesta kanalama tady na foru popsana nekde je. V tom popise se zacinalo tusim Rynem, ale i tak to stale plati a trasa tam uvedena byla. Doporucoval bych zkusit pohledat starsi mapy treba na e-bay za par penez a zacit studovat. Pokud se pro to rozhodnes, urcite pak kup mapy aktualni a cele si to naplanuj a over kazdou komoru, ze je pruchozi. Nekdete opravy komor mohou trvat treba pul roku. Take projdi hloubky a sire, pripande zpusob placeni apod. Byva to v tech mapach.
A jedna rada z vlastni zkusenosti: Lod urcite nejezdi kupovat sama. V zadnem pripade. Zaplat si cloveka, ktery se tim zivi, idealne nekoho, kdo dela certifikace pro casco pojistky pro pojistovnu. Jakekoli vady, ktere najde, ztrojnasob. Ztrojnasob i uvazovanou cenu opravy. Take ti mohu smele rici, ze opravit lod stoji mozna vice, nez si ji postavit. A nikdy to uz nebude nova lod. Jde jen o to, ze kdyz jsi na tom treba jako ja a nemas extra penize, tak muzes s jistym rizikem plout hned. To pro mne bylo super. Ty ale naznacujes, ze to mas spise posunute k te praci na opravach - upravach lode.
Jak to pujdes koupit sama, tak se do te lodi zamilujes, budes akceptovat vsechny nedostatky a pak budes uz nadosmrti opravovat

A nekdo treba pak uz ani nevypluje.
---
A jinak by asi bylo lepsi, pokud si zalozis vlakno o sve lodi a budes vse kumulovat tam. Takhle je to pres tri vlakna a kdo to cele necetl, nevi, o cem je rec. A pokud tu nejaky ten patek vydrzis a tu cestu bys do toho vlakna i popsala a dala nam tam par fotek, byla bys vyslovene zlata.