Teď už před několika lety jsem tu narazil na vlánko PLACHETNÍ CANOE kde Maxík řeší opravu a stavbu své krásky. No a když jsem pak shlédl na youtube pár videí bylo jasno: tohle musím mít

Splňuje to totiž mé současné požadavky na lehce transportovatelný člun/loď s možností uskladnění na mém garážovém stání.
Už na konci roku 2011 jsem zakoupil vrak kánoe "Orlice" - klasické otevřené kánoe o délce ca 5,1m. Bohužel kompletně chybí výdřeva, laminát je na několika místech prasklý, tak jsem se do renovace nepustil a loď zatím čeká v depozitu

Na jaře 2013 jsem v annonci našel další inzerát na zajímavou otevřenou kánoi, zdála se být v mnohem lepším stavu a tak jsem se stal majitelem 4,75m dlouhé otevřené kánoe "KROKODÝL"
Jedná se o laminátku stavěnou amatérskou stavbou zřejmě na pozitivním kopitě (?) sériově vyráběné kánoe (?) podobnou jsem tuším někde zahlédl.
Takhle vypadala po přivezení:
http://martinn2.rajce.idnes.cz/Lode#DSC_0062.jpg
Je na ní patrný "prošlap" ve středu, kde bylo prasklé výstužné žebro.
No a celkový pohled:
http://martinn2.rajce.idnes.cz/Lode#krokodyl1.jpg
http://martinn2.rajce.idnes.cz/Lode#krokodyl2.jpg
a "kvalita" laminátu:
http://martinn2.rajce.idnes.cz/Lode#krokodyl3.jpg
Dnes - červec 2013 - je jasné, že bych chtěl mít tuto loď jako "víceúčelovou" než jen jako čistokrevného oplachtěnce. Počítám s instalací motoru tummler (bez něj na Labi těžko), možná přidělání (odnímatelných) závěsů na vesla (takový "skif"

Vzhledem k výše uvedené víceučelovosti zachovávám kánoi jako otevřenou - a navíc se mi to tak líbí.
Přes zimu bych chtěl na kánoi dodělat boční plováky a tím zhotovit takový soc-trimaran
