Označení dle EN Hutní označení ČSN DIN PN Korozivní odolnost Vhodnost k eloxáži Svařitelnost
dle EN
EN AW 5005 AMg1 3.3315 PA43 zvláště proti mořské vodě ano velmi dobrá
EN AW 5049 AlMg2Mn0,8 3.3527 zvláště proti mořské vodě ano velmi dobrá
EN AW 5052 AlMg2,5 3.3523 zvláště proti mořské vodě ano velmi dobrá
EN AW 5251 AlMg2Mn0,3 424412 3.3525 PA2 zvláště proti mořské vodě ano velmi dobrá
EN AW 5754 AlMg3 424413 3.3535 PA11 zvláště proti mořské vodě ano velmi dobrá
EN AW 5083 AlMg4,5Mn0,7 424415 3.3547 PA13 zvláště proti mořské vodě ne velmi dobrá
EN AW 6082 AlMgSi1Mn 424400 3.2315 PA4 zvláště proti mořské vodě ano velmi dobrá
Druhy slitin hliníku na moře.
Trailer sailers
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- phobos
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob úno 07, 2015 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: tynec nad labem
Zdravím tak jeste jednou, mám lod snu (pro mne) je to Phobos 27. Koupilm jsem ji v polsku a doladil s kamarádem Tomášem Linhartem do mé představy. Zabudovali jsme 17ps dieselovy motor , mořskou toaletu, máme tam sprchu ,teplou vodu ,topení, antifouling a hurá na moře(BALT). Jsem namořnicky začatečník ale nemám moc rád vedro a bezvětří tak jsem si vybral Balt a marinu Greifswaldu.
Lod jsem naložil na vozik a jel jsem. Jelikož jsem dopravce chápu úskalí nadrozměrných přeprav, povolení atd ale taky vím že co se vozí do 3m sirky neni s tim vetsinou problem ale problem klidne muze byt. Ja jsem to risknul , nikdo mě nechytl , nepremeroval nic.
Po prvním jedenactideni plavbe z manželkou a se psem jsem tam ještě byl 3x ,vždy od stredy do nedele , i ta vzdálenost do Greifswaldu 620Km je unosná. Celkem jsem naplul 750 mil a jsem z toho nadšený. Jen si dělám ůpravy na hlavní plachtě(třetí ref) instaluju bouřkovou kosatku a už se těší na duben až zase vyrazím.
Lod jsem naložil na vozik a jel jsem. Jelikož jsem dopravce chápu úskalí nadrozměrných přeprav, povolení atd ale taky vím že co se vozí do 3m sirky neni s tim vetsinou problem ale problem klidne muze byt. Ja jsem to risknul , nikdo mě nechytl , nepremeroval nic.
Po prvním jedenactideni plavbe z manželkou a se psem jsem tam ještě byl 3x ,vždy od stredy do nedele , i ta vzdálenost do Greifswaldu 620Km je unosná. Celkem jsem naplul 750 mil a jsem z toho nadšený. Jen si dělám ůpravy na hlavní plachtě(třetí ref) instaluju bouřkovou kosatku a už se těší na duben až zase vyrazím.
- Surcouf
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 493
- Registrován: ned lis 23, 2008 1:00 am
- Reputace: 2
- Bydliště: Praha
maximální transportovatelná plachetka 27 stop bez problémů "nadměrného nákladu" by mohla být VIKO 27.
délka 8,4, šíře 2,55, stojná výška 1,95, váha 1 900-2200, podle typu kýlu.
http://www.navikom.pl/index_pl.php?id=1 ... o27#viko27
délka 8,4, šíře 2,55, stojná výška 1,95, váha 1 900-2200, podle typu kýlu.
http://www.navikom.pl/index_pl.php?id=1 ... o27#viko27
- Zdenda12345
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1655
- Registrován: stř led 09, 2013 1:00 am
- Reputace: 73
- Bydliště: Lysá nad Labem
Surcouf píše:maximální transportovatelná plachetka 27 stop bez problémů "nadměrného nákladu" by mohla být VIKO 27.
délka 8,4, šíře 2,55, stojná výška 1,95, váha 1 900-2200, podle typu kýlu.
http://www.navikom.pl/index_pl.php?id=1 ... o27#viko27
Ještě dělaji verzi s vodním balastem. Transportní hmotnost je pak 1,6t.
- Zdenda12345
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1655
- Registrován: stř led 09, 2013 1:00 am
- Reputace: 73
- Bydliště: Lysá nad Labem
Pánové, patřím k té hrsti lidiček, co pluji na severu už asi 27let a až do dnešních dnů.
Těžko mne podezírat, že bych propagaci tohoto teritoria nebyl nakloněn.
Ale toto vlákno má název
Trailer sailers
Vyřešeno. Inkriminované příspěvky přesunuty do nového vlákna ........" Greifswald a okolí - informace k teritoriu "
Těžko mne podezírat, že bych propagaci tohoto teritoria nebyl nakloněn.
Ale toto vlákno má název
Trailer sailers

Vyřešeno. Inkriminované příspěvky přesunuty do nového vlákna ........" Greifswald a okolí - informace k teritoriu "
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti