Poraďte jaký motor 2,5 HP
Moderátoři: vilma, Pepa, david
Když čtu, jak křečovitě jsi nucen řešit používání motoru, nestálo by za to, zamyslet se, jak zrcadlo vyztužit, aby na něm mohlo být kormidlo i motor.
Vysazovat za plavby motor a nasazovat kormidlo je, jak zde již bylo řečeno, přinejmenším zoufalství. Utopení jednoho či druhého je jen otázkou času.
To nehovořím o tom, že ti za plavby a kotvení bude neustále na lodi překážet pohozený, v náklonech mlátící se motor.
Vyztužení zracdla není věc až tak složitá, rozhodně ne nemožná.
Vysazovat za plavby motor a nasazovat kormidlo je, jak zde již bylo řečeno, přinejmenším zoufalství. Utopení jednoho či druhého je jen otázkou času.
To nehovořím o tom, že ti za plavby a kotvení bude neustále na lodi překážet pohozený, v náklonech mlátící se motor.
Vyztužení zracdla není věc až tak složitá, rozhodně ne nemožná.
- Piwas
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 21
- Registrován: pon bře 30, 2015 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Tábor
Souhlasím s tím, že vysazování kormidla a nandavání motoru za plavby je zoufalství a hlavně nebezpečný, protože v tu chvíli loď neovládám. V reálu to spíš dopadne tak, že se dopředu rozhodnu jestli plachty nebo motor. Motor plánuji dát do přídě jen v situaci, že pojedu na plachty dál s rizikem, že chcípne vítr, pak u břehu v klidu pohon přehodím. Zrcadlo by určitě vyztužit šlo, už jsem o tom přemýšlel, ale asi by to nedělalo dobrotu na tak malé lodi mít váhu motoru na jedné straně kvůli vyvážení.
- JPfish
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 154
- Registrován: pát čer 13, 2014 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Chvaletice
Když jsem poptával tu Suzuki 2,5HP u jednoho prodejce dostal jsem tuto odpoveď.
Bohužel tento motor nemáme skladem a ani ho žádnému klientovy nenabízíme, jelikož jde o motor ne valné kvalitu vyrobený v Thajsku.
Tento motor nebyl ani ve fabrice nikdy nastartován a musí se teprve sladit karburátor s motorem. Pokud budete mít zájem, o kvalitní motor nabídnu Vám
A následuje odkaz na tu Yamahu 2,5HP.Tak nevím,jestli ten motor Suzuki 2,5HP je tak hodně špatný a ta Yamaha o hodně lepší.Ta váha Suzuki rozhodně je zajímavá,ale jestli je to na úkor kvality to netuším,jen jsem zkopíroval obsah emailu na můj poptávaný motor.
Bohužel tento motor nemáme skladem a ani ho žádnému klientovy nenabízíme, jelikož jde o motor ne valné kvalitu vyrobený v Thajsku.
Tento motor nebyl ani ve fabrice nikdy nastartován a musí se teprve sladit karburátor s motorem. Pokud budete mít zájem, o kvalitní motor nabídnu Vám
A následuje odkaz na tu Yamahu 2,5HP.Tak nevím,jestli ten motor Suzuki 2,5HP je tak hodně špatný a ta Yamaha o hodně lepší.Ta váha Suzuki rozhodně je zajímavá,ale jestli je to na úkor kvality to netuším,jen jsem zkopíroval obsah emailu na můj poptávaný motor.
Piwas píše:Souhlasím s tím, že vysazování kormidla a nandavání motoru za plavby je zoufalství a hlavně nebezpečný, protože v tu chvíli loď neovládám. V reálu to spíš dopadne tak, že se dopředu rozhodnu jestli plachty nebo motor. Motor plánuji dát do přídě jen v situaci, že pojedu na plachty dál s rizikem, že chcípne vítr, pak u břehu v klidu pohon přehodím. Zrcadlo by určitě vyztužit šlo, už jsem o tom přemýšlel, ale asi by to nedělalo dobrotu na tak malé lodi mít váhu motoru na jedné straně kvůli vyvážení.
Ahoj Piwasi,
dovol několik praktických zkušeností. Na Finnovi, který teď předělávám na nový trimaránek, jsem měl zavěšenou Yamahu 2,5 HP s krátkou nohou, s Finnem to utíká jenom na volnoběh.
1/ Vřele nedoporučuji dát na vyztužení 18mm bukovou překližku (to je ta zdrsněná na podlahy vozíků, nedrží na ní barva a šrouby v ní shnijou - zjistil jsem včera). Normální borová vodovzdorná překližka by měla být v pohodě. Motor visel cca 8 cm nad hranou zrcadla.
2/ mít motor připravený k okamžitému nastartování je k nezaplacení, zase konkrétně, jak jsem byl ve Švédsku rád, když Yamaha chytla na první škubnutí, když nás vlny tlačily na skálu. Představa, že bych měl někam lézt a nasazovat motor, mne děsí ze sna, stejně by motor skončil na dně, jak napsal Pepa.
3/ Vyvážení lodě, nevím kolik vážíš, ale pokud jezdíte ve dvou a s bagáží, tak těch 18 kg motoru je o ničem a pro závodění asi motor nebudeš používat.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host