Časopis Yacht 4/2010
Moderátoři: MARIS, vilma, Pepa
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1814
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Časopis Yacht 4/2010
Ahoj, nemáte někdo náhodou doma časopis yacht číslo 4/2010 ? Pokud ano, oskenovali by jste mi článek o vozidle Westfalia Michelangelo, který by měl v tomhle čísle být? Díky
- indianajones
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 207
- Registrován: sob led 12, 2008 1:00 am
- Reputace: 7
- Bydliště: Slovensko
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1814
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
To Fum: máš SZ, Díky moc.
To indianajones: mám tohle auto v hledáčku, tedy jedno z trojlístku peugeot expert patagonia westfalia, Citroen Jumpy Westfalia a Fiat Scudo - Westfalia Michelangelo). Byl jsem se i na jedno už podívat a moc se nám líbí, mě to auto hodně oslovilo ale ceny zatím dost vysoké - budu si na něj muset ještě pár let počkat. Ovšem je to auto s kterým se dá jezdit denně, o víkendu vyrazit ve čtyřech (dva dospělí a dvě děti) na výlet, na týden dva na dovolenou a navíc má závěs na 2t. Takže zatím sbírám informace, atd. Pozitivní pro mě je, že se v tom se svými 192cm a 100kg všude vejdu i na vrchní postel na střeše. Zvažoval jsem ještě Californii od VW, ale spolehlivá T4 je už dost stará a navíc ceny hódně vysoké, T5 zas chronicky nespolehlivá a taky dost drahá. Navíc mě PSA vyhovuje a Scudo je beztak komplet PSA.
To indianajones: mám tohle auto v hledáčku, tedy jedno z trojlístku peugeot expert patagonia westfalia, Citroen Jumpy Westfalia a Fiat Scudo - Westfalia Michelangelo). Byl jsem se i na jedno už podívat a moc se nám líbí, mě to auto hodně oslovilo ale ceny zatím dost vysoké - budu si na něj muset ještě pár let počkat. Ovšem je to auto s kterým se dá jezdit denně, o víkendu vyrazit ve čtyřech (dva dospělí a dvě děti) na výlet, na týden dva na dovolenou a navíc má závěs na 2t. Takže zatím sbírám informace, atd. Pozitivní pro mě je, že se v tom se svými 192cm a 100kg všude vejdu i na vrchní postel na střeše. Zvažoval jsem ještě Californii od VW, ale spolehlivá T4 je už dost stará a navíc ceny hódně vysoké, T5 zas chronicky nespolehlivá a taky dost drahá. Navíc mě PSA vyhovuje a Scudo je beztak komplet PSA.
- indianajones
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 207
- Registrován: sob led 12, 2008 1:00 am
- Reputace: 7
- Bydliště: Slovensko
Charlie, presne viem o com hovoris. T4 je legenda spolahlivosti, preto si tak drzi cenu. Nebal by som sa do nej ist aj dnes. T5 je nespolahliva a hlavne interier uz nevyraba Westfalia a tym padom isla aj kvalita znacne dole. Westfaliu kupil Mercedes takze padla spolupraca s VW. Mne sa to Scudo velmi pacilo. Je sice dost uzke, ale dobre sa s nim jazdi. Pozeral som to, ked to bola novinka a vtedy bola cena slusne vybaveneho auta cca 45 tis €. Vtedy som mal za to novu, velmi dobre vybavenu vestavbu a k tomu jedno male osobne auto. Takze som do toho nesiel. Dnesne ceny novych neviem, ale minule som videl u Vas jazdenu rocnu za 700 000, co je relativne dobra cena. Pre dvoch je to velmi komfortne. Pre styroch len ak je vonku pekne. Tie metre stvorcove tam chybaju.
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1814
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Mě by to plně dostačovalo, dva dospělí a 2děti na jízdu paráda, zadní samostatné sadadla jsou super. Na spaníjaá s manželkou dole, děcka nahoře. A když bude ošklivo tak před boční šoupačky postavit stan a eventuelně stan i na zadní výklopné dveře. A jezdí se s tím pěkně, to je pravda. Já jel se 128k verzí, ta 163k to už musí uhánět hodně pěkně. No ceny jsou stále jak píšeš, ale já s ní počítám tak za 4roky a to už snad budou ceny příznivější.
Hlavně na běžné ježdění jde spodní postel vyndat a pak se dá se sedačkama kouzlit a kufr velice prostný. Nebo vyndat i zadní sedadla a je tam spousta místa na náklad. A když jsou další dvě sedačky je z toho 6ti místný van.
Hlavně na běžné ježdění jde spodní postel vyndat a pak se dá se sedačkama kouzlit a kufr velice prostný. Nebo vyndat i zadní sedadla a je tam spousta místa na náklad. A když jsou další dvě sedačky je z toho 6ti místný van.
- Rumex
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 343
- Registrován: ned čer 01, 2008 2:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Dětmarovice
Zdravím,
co takhle Opel Vivaro Life, je tam vestavba Westfalia, lavice vzadu se dá změnit v postel, pokud otočíte sedadla v prostřední řadě a vyklopíte boční stůl dá se i posedět. Taktéž se dají otáčet i přední sedadla. Sedadla jsou v kolejnicích, takže se dají různě posouvat. V bocích jsou přihrádky a malé skříňky. Ve stropě je zářivka. Bohužel nejde zvednout střecha. K autu se dá postavit předstan s kuchyní, stříškou, další ložnicí, nebo záchodem či sprchou.
Motor 2,5 99kw, nádrž na 90l nafty, tažné na 2t, spotřeba kolem 8l. Je to postavené na Renaultu Trafic a těch je tady mraky.
co takhle Opel Vivaro Life, je tam vestavba Westfalia, lavice vzadu se dá změnit v postel, pokud otočíte sedadla v prostřední řadě a vyklopíte boční stůl dá se i posedět. Taktéž se dají otáčet i přední sedadla. Sedadla jsou v kolejnicích, takže se dají různě posouvat. V bocích jsou přihrádky a malé skříňky. Ve stropě je zářivka. Bohužel nejde zvednout střecha. K autu se dá postavit předstan s kuchyní, stříškou, další ložnicí, nebo záchodem či sprchou.
Motor 2,5 99kw, nádrž na 90l nafty, tažné na 2t, spotřeba kolem 8l. Je to postavené na Renaultu Trafic a těch je tady mraky.
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1814
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Takových aut je více. Renault Trafik Generation, Ford Transit Euroline, Peugeot Expert Vagabond, Citroen Jumpy Oceanic, atd. Jsou to pěkně řešené auta, ale pro naše účely nepoužitelné, protože nemají zvedací střechu. (dá se na spoustu aut dodělat, ale taky to stojí ranec). Dost mě omezuje výška, protože chci auto pokud možno do 2m, abych neměl problémy s parkováním - garáže, podzemí, skoro všechny přímořský parkoviště ve Francii který jsou omezený výškovou bránou. A navíc budem potřebovat 4lůžka a více se mi líbí kuchyň napevno, než složená v v kufru.
Zatím mi Peugeot 607 vyhovuje a nechci se teď zbavoval absolutně spolehlivýho auta, ale za pár let budu řešit výměnu a to bych už chtěl jít do té Westfalie, Nejlíp v Peugeotu Expert, ale ostatní z trojlístku mi nevadí.
Zatím mi Peugeot 607 vyhovuje a nechci se teď zbavoval absolutně spolehlivýho auta, ale za pár let budu řešit výměnu a to bych už chtěl jít do té Westfalie, Nejlíp v Peugeotu Expert, ale ostatní z trojlístku mi nevadí.
- indianajones
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 207
- Registrován: sob led 12, 2008 1:00 am
- Reputace: 7
- Bydliště: Slovensko
- indianajones
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 207
- Registrován: sob led 12, 2008 1:00 am
- Reputace: 7
- Bydliště: Slovensko
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host