GO Orlíku 3
Moderátoři: vilma, Pepa, david
GO Orlíku 3
Renovuji Orlík 3 a potřeboval bych fotky původního stavu tohoto motoru. Hlavně pak krytu startování. Nabízím zpracovaná těsnění, jak papírová, tak klingeritová na výfuk. Mám to ve formátu pdf i dwg - stačí vytisknout a vystříhat.
-
- moderátor
- Příspěvky: 5887
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 234
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
Re: GO Orlíku 3
maxik1958 píše:
to jojo na fotce není orig, nebo novej model co neznám. orig bylo hliníkové jojo bez vlastního krytu
kryt setrváku byla kulatá bombírovaná poklička s dírou cca 15mm uprostřed, po obvodě zakroužená směrem dolů a na tom byla navlečená guma. Vývod na strartšpagát je tečně zavařená trubička s dírou cca 12 - 14mm? na konci s rozšířeným náběhem, by se lanko nebrbalo. Celá to drželo na nádrži třema šroubama M6 s čočkovou hlavou.
- shooter
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 392
- Registrován: pon pro 01, 2008 1:00 am
- Reputace: 8
- Bydliště: Pilsen(urqell)
Re: GO Orlíku 3
No tohle je originál Tesla Valašské meziříčí.(reprák).
Šutrák

Šutrák
Re: GO Orlíku 3
díky
mne jde hlavně o to aby to byl originální stav. snažím se motor uvést do původního stavu. navíjení šňůry mám originální ale kryt se nezachoval 


- profesorikebara
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 39
- Registrován: ned pro 01, 2013 1:00 am
- Reputace: 0
Re: GO Orlíku 3
Ahoj,někde ho mám.musím prohledat. Není po repasi.ještě jsem to nedosáhl do konce. Je poklepany.ale snad ho najdu
- maxik1958
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř pro 16, 2009 1:00 am
- Reputace: 36
- Bydliště: PRAHA 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO Orlíku 3
shooter píše:No tohle je originál Tesla Valašské meziříčí.(reprák).![]()
Šutrák
Proto jsem to sem daval


Re: GO Orlíku 3
profesorikebara píše:Ahoj,někde ho mám.musím prohledat. Není po repasi.ještě jsem to nedosáhl do konce. Je poklepany.ale snad ho najdu
děkuji


Re: GO Orlíku 3
Ahoj,posilám foto svého orlíku a orlice po go.Orlík používám jako pohon právě té orlice.Pokusím se dát video.Je tam ještě motor před go.Kdyby jsi ještě potřeboval s čímkoliv poradit,rád pomužu motor znám do šroubku 

- copy
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1391
- Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
- Reputace: 28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO Orlíku 3
kde sa tej kanoi uchytáva motor?
Re: GO Orlíku 3
Ahoj,v neděli se chystám na vodu,tak dám nové foto i z držákem.Mám na videu i za chodu,ale soubor je moc velkej abych to sem dal.
- Drak70
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 64
- Registrován: stř led 01, 2014 1:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Praha
Re: GO Orlíku 3
Moc hezký,i ta orlice co jí kouká cedulka ☺
- copy
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1391
- Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
- Reputace: 28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO Orlíku 3
dakujem za foto, neslo mi to do hlavy, kde sa to uchytava
- sedivak
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 360
- Registrován: čtv zář 18, 2008 2:00 am
- Reputace: 6
- Bydliště: Stará Boleslav
Re: GO Orlíku 3
Dobrý nápad.
To musí s tou kánojí slušně upalovat. Máš to změřený?
To musí s tou kánojí slušně upalovat. Máš to změřený?

Re: GO Orlíku 3
Rychlost při ideálnim chodu motoru 10 km,při plnym plynu 12km.Spotřeba 1l na hodinu.Po celkový repasy chytá na první škubnutí,jak teplej tak studenej.Pro mne ideální cestovní kanoe. 

- copy
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1391
- Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
- Reputace: 28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO Orlíku 3
Boli kedysi časy, že sa v Československu vyrábali motorové člny, prívesné motory, plachetnice..
- sedivak
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 360
- Registrován: čtv zář 18, 2008 2:00 am
- Reputace: 6
- Bydliště: Stará Boleslav
Re: GO Orlíku 3
Máš moc pěkný motor i loďku 

-
- nováček na fóru
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned črc 24, 2016 10:30 am
- Reputace: 2
- Bydliště: Kašperské Hory,Dlouhá 376
Re: GO Orlíku 3
Dobrý den, chci si pořídit motor Orlík nebo Tümller a měl bych na vás pár otázek. Jak transportujete motor k vodě??Může ležet motor na bok aniž by vytekl benzin z nádrže, z karburátoru asi vyteče tam je plováková komora. Parkuji pramici na Lipně a motor bych chtěl vozit v kufru v autě. Z hlediska transportu by byl asi lepší Tümller, ale vadí mě zase dlouhá hřídel za lodí při chytání ryb.
- maxik1958
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř pro 16, 2009 1:00 am
- Reputace: 36
- Bydliště: PRAHA 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO Orlíku 3
Jakýkoli motor s karburátorem se přepravuje tak, že při poslední jízdě zavřeš přívod paliva z nádrže, a vyjedeš do chcípnutí, pak z něj nic neteče..... 

Re: GO Orlíku 3
lukas1.3 píše:Dobrý den, chci si pořídit motor Orlík nebo Tümller a měl bych na vás pár otázek. Jak transportujete motor k vodě??Může ležet motor na bok aniž by vytekl benzin z nádrže, z karburátoru asi vyteče tam je plováková komora. Parkuji pramici na Lipně a motor bych chtěl vozit v kufru v autě. Z hlediska transportu by byl asi lepší Tümller, ale vadí mě zase dlouhá hřídel za lodí při chytání ryb.
Ahoj,přesně jak psal maxik.Ja vozim motor válcem-vrtulí dolu,karburátorem nahoru.Pod motor hadr a je to.

Re: GO Orlíku 3
Já už mám motor také téměř dodělaný. Bohužel jsem stále nevěděl, jak přesně udělat ten kryt startování jak jsem ho kompletně vyklepal nový a z původního zničeného jsem použil pouze tu trubku na startšpagát. Teď koukám na fotky, co sem dával Butch a na tom startování je ještě cosi připomínající houbu.
Mám k tomu pár otázek, je to tam originální? Otáčí se to při startování? Pokud ano jak je to tam ke startování přidělané? Nebo to slouží k nošení? Jakou to původně mělo barvu?
O tom chcípání jsem také uvažoval, jak se ti to osvědčilo?
Jinak máš moc pěkně opravený motor. Já bych ho chtěl mít v origo "jahoďáckých" barvách. Předem děkuji za odpověď. 




Re: GO Orlíku 3
Ahoj,tak houba mě pobavila
Není to origoš součástka.Hřídelka co kouká skrz naviják startováni se u starších modelů musí při startování zamáčknout-slouží jako spojka navijáku s klikou.Ta hřídel má průměr 8mm a při startováni a zamáčknutí se protočí v dlani.Nezjistil jsem co na konci hřídele bylo,tak jsem tam dal,jak říkáš houbu
Startování je príjemnější
Co se týká chcípáku,tak ten bych tipoval na originál.Umístění u heftu plynu ideální.Já měnil i karburátor jikov za mikuni.Jikov už z výroby moc netěsní hlavně kolem cupáku a já mám motor vedle lodi a nechtěl jsem dělat mastný oka
Tak honě štěstí s dokončením a zašli foto až bude hotovo.




Re: GO Orlíku 3
Jsem rád, že jsem tě pobavil.
Já mám jiný typ startování, při zatažení za startšpagát se to samo spojí s klikovou hřídelí. Já vlastním dva motory téměř kompletní a ani na jednom z nich to chcípání není a motor se zháší úplným ubráním plynu. Mně se to chcípání jak ho máš, udělané ty moc líbí. Nedokážu si totiž představit, jak na rozhoupané lodi šteluju volnoběh tak, aby mi motor nechcípl.
Na druhou stranu si myslím, že to chcípání je tak řešené kvůli chlazení aby byli dostatečné otáčky motoru pro koloběh vody. Ono to náporové chlazení i tak asi nebude nic moc.
Ještě bych se tě chtěl, zeptat jaký používáš olej po mazání motoru?



Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti