díky, Airex připevňoval jsem připevňoval pomocí malých hřebíčků (cca. 1-1,5 mm x 25-30mm - Airex má 15mm). Pod ploché hlavičky hřebíčků jsem dával na kousky nastříhaný pivní tácky, taková česká vychytávka


Moderátoři: vilma, Pepa, david
Pantanal píše:Ahoj,
díky, Airex připevňoval jsem připevňoval pomocí malých hřebíčků (cca. 1-1,5 mm x 25-30mm - Airex má 15mm). Pod ploché hlavičky hřebíčků jsem dával na kousky nastříhaný pivní tácky, taková česká vychytávka, měl jsem jich k dispozici stovky, protože na statku, kde jsem to dělal byla dříve i hospoda
. Ale lze použít jinou podložku, z tvrdýho papíru. Po stuhnutí lepidla se hřebíčky vyndavaly kombinačkama.
jajarin píše:Ahoj, dá se někde u nás koupit airex, jeho složení a k čemu se používá jsem nenašel. Nejsem specialista hledání, tak pardon.
Nějaké stránky, prosím.
Pantanal píše:Ano, pásy Airexu se k sobě lepí rovnou, když se pády poklídají na kopito. K lepení jsem používal jsem CHS epoxy 324. Lepidlo se nechá stuhnout, pak se vyndají hřebíčky, ceké se to přebrousí a jde se laminovat.
Denis píše: Ja myslím že jadro z PVC vystihuje túto dobu. Ani dízel motory do áut sa dnes nekonštruujú na milion kilometrov. Ocelová loď má životnosť, ak sa o ňu dokáže majitel starať, takmer neobmedzenú. Akurát my tu nie sme neobmedzene. Má vôbec význam pri stavbe lode uvažovať, aby bola jej životnoosť 50 rokov a viac? Neviem akú životnosť bude mať sendvič z airexu, ja dúfam že primeranú. A pravdu máš, že s preglejky by som okrúhly trup robil len dosť ťažko
, ale vieme že sa dá..
RACEK píše:Před dvěma roky, jsem spouštěl loď naproti přes vodu. Mezi železničním mostem a Admirálem. Tam co dříve bývala opravna parníků. Je tam o hodně víc místa a větší klid. Jenom nevím jestli se tam ještě dá zajet, jeden čas tam byli ve vjezdu panely. Letos jsem tam nebyl.
Včera bylo v řece hodně málo vody, o 25 čísel méně než obvykle.
Držím palce ať to vyjde.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti