Sun Adriatic Yachtcharter MIllemium ACI Jezera
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- Benji
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 48
- Registrován: pát lis 16, 2007 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Zvolen
Sun Adriatic Yachtcharter MIllemium ACI Jezera
Bavaria 44 "Lica" v katastrofalnom stave = z jachty vytekalo palivo na co sme prisli az pri zaverecnom dotakovavani v marine kedy sme boli prekvapeni kolko sme toho spalili, hoci sme splapali na motor len obcac. Okrem toho lave kormidlo islo najskor ztuha,..a potom sa snim nedalo vobec tocit - nutna zastavka v ACI Trogir, kde sme boli nuteny vykonat vlastnymi silami GO riadenia.
Po dodvzdani lode nekonecne cakanie na vratenie kaucie (niekolko tyzdnov)
Po dodvzdani lode nekonecne cakanie na vratenie kaucie (niekolko tyzdnov)
- Johna
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 207
- Registrován: pon bře 05, 2007 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Čelákovice - Roztoky - Liberec
Ta samá chrterovka - Bavaria 36. Přebrání ihned, bez jakéhokoliv čekání. Vrácen přívěsný motor (nechtěli jsme ho). Naopak vyžádán spinakrový peň (bez problémů). Výměna pumpy na nafukovák, nefungoval měřič napětí baterií, ani ukazatel množství vody. Kormidelní kolo se šíleně vyklalo, opravili jsme to dočasně hned večer. Za pár dnů jsme zjistili, že nefunguje ani měřák paliva. Až na tyto problémy jinak loď v pořádku. S vrácením kauce zatím nevím, tento týden je na ní druhá parta (podle počasí si to musí "užívat").
- Benji
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 48
- Registrován: pát lis 16, 2007 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Zvolen
... este k tomu predchadzajucej info o "nadmernej spotrebe paliva" na B44 "Lica". Zistili sme to aj podla toho, ze pri dotankovani v ACI Jezera zostavala za nami uzasna duhova skvrna, ktora pri lodi zostala az do rana. Nikoho z chartrovky to vsak netrapilo.
Okrem toho mal nas druhy team od tej istej chartrovky prenajatu Bavariu 47 "Vela" , ktorej nefungoval hlbkomer, co sa im v Kornatoch vymstilo v podobe nabehnutia na plytcinu. Samozrejme lod bola poskodena a musela ist do Vodic do opravy kde si zauctovali snad vsetko co sa dalo. Samozrejme ze chartrovka celu kauciu za lod strhla.
Okrem toho mal nas druhy team od tej istej chartrovky prenajatu Bavariu 47 "Vela" , ktorej nefungoval hlbkomer, co sa im v Kornatoch vymstilo v podobe nabehnutia na plytcinu. Samozrejme lod bola poskodena a musela ist do Vodic do opravy kde si zauctovali snad vsetko co sa dalo. Samozrejme ze chartrovka celu kauciu za lod strhla.
- tomaskre
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 166
- Registrován: čtv úno 15, 2007 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Johna píše:Ta samá chrterovka - Bavaria 36. Přebrání ihned, bez jakéhokoliv čekání. Vrácen přívěsný motor (nechtěli jsme ho). Naopak vyžádán spinakrový peň (bez problémů). Výměna pumpy na nafukovák, nefungoval měřič napětí baterií, ani ukazatel množství vody. Kormidelní kolo se šíleně vyklalo, opravili jsme to dočasně hned večer. Za pár dnů jsme zjistili, že nefunguje ani měřák paliva. Až na tyto problémy jinak loď v pořádku. S vrácením kauce zatím nevím, tento týden je na ní druhá parta (podle počasí si to musí "užívat").
ahoj,
mohl by si prosím napsat jméno lodě? Za 14 dní tam objednaný dvě 36 a jednu 34. Loni naprostá spokojenost. Tak jsem zvědavej.
Díky Tom
- jojoch
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 127
- Registrován: úte dub 17, 2007 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
od téhle charterovky jsem si v Jezera (Jezerech? ...?
) půjčoval loďku několikrát, v době, kdy patřili mezi absolutně nejlevnější a navíc měli všechny ACI mariny zadara .. fakt je, že na každé lodi byla nějaká muška, ale nikdy ne závada bráníci týdennímu používání .. když jsem se bavil s člověkem z Yachtnetu, tvrdil, že je na tuto charterovku v poslední době hodně stížností .. moje zkušenost je opačná, jsou mimořádně ochotní .. ale s předáváním si hlavu nelámou - technik Damir vám ji předá během pěti minut (doporučuji pořádně prolézt, než vyplujete, a zkontrolovat stav vody a nafty fyzicky, budíky stopro fungovat nebudou) a po týdnu si ji ani nepřebere, jen mávne rukou
.. s kaucí nikdy žádné problémy, ani lasička, ani éčko .. v marině se dalo parkovat zadara, nikdo nic nekontroloval a slečně v charterovce bylo fuk, zda jsme přijeli autem nebo přišli pěšky .. a v Jezera je moc krásně, asi příští rok popluju zase odtamtud...


S/Y Gira, stav konec května 2007
špatně provedená instalace kotevního vrátku. Při vytahování řetěz padá na kabeláž až se vrátek zasekne a je třeba sedět u něj a řetěz rovnat. Stačily o 20cm delší kabely a chodilo by to dobře. Chyba není v bavárii, vrátek byl montován dodatečně. Veselo nám bylo při kotvení u Hvaru mezi loděma...
Přední koš drží jen Boží vůlí.
Nabíjení baterií nefunguje nebo byla jedna baterka tak slabá že vydržela jeden den bez zátěže a sama se vybila. Baterie k motoru ok.
Ukazatel vody nefunguje.
Zásuvka na 12V nefunguje.
Kabeláž je v neuvěřitelném bordelu-pojistky jsou pospojované např rádio se zásuvkou na 12V dohromady atd-dvířka s panelem otvírat jen v nouzi. Jinak se vám udělá špatně
Levoboční zadní nádrž na vodu je plná (dlouho) ale nejde z ní čerpat-na záchodě kde je třícestvný ventil na přepíná mezi přídovou a zadní nádrží je to zmotaný. V tom ventilu je ta otočná část z jinýho. Je teda třeba počítat s tím že je k dispozici jen přední nádrž.
Stropní osvětlení se rozsvěcí nejdříve vypínačem na panelu, potom u světýlek a nakonec ranou pěstí do stropu nad kuchyní...
Kuchynská baterie nedrží moc dobře v desce-aspon jednou denně se pokusit místním nářadím utáhnout...
Bimini nedrží. Nechytat se za něj, když je to potřeba.
Z kormidelního sloupku lezou vruty tam jak v desce z nějaký nasákavý dřevotřísky drží ukazatele přístrojů.
WC sme z nějakýho důvodu nemohli splachovat pumpou... už nevím v čem to bylo, ale při předání to bylo zaměstnanci milénia jedno, stejně jako ostatní záležitosti na které jsme upozorňovali.
pozitiva:
zachovalé plachty a motor ok. nádrž na naftu ok. lednice ok. kuchyně ok.
ACI Jezera-pěkné nábřeží, dobrá atmosféra. U sprch u břehu kotví karanan s teakovou palubou a se slovenskou registrací
špatně provedená instalace kotevního vrátku. Při vytahování řetěz padá na kabeláž až se vrátek zasekne a je třeba sedět u něj a řetěz rovnat. Stačily o 20cm delší kabely a chodilo by to dobře. Chyba není v bavárii, vrátek byl montován dodatečně. Veselo nám bylo při kotvení u Hvaru mezi loděma...
Přední koš drží jen Boží vůlí.
Nabíjení baterií nefunguje nebo byla jedna baterka tak slabá že vydržela jeden den bez zátěže a sama se vybila. Baterie k motoru ok.
Ukazatel vody nefunguje.
Zásuvka na 12V nefunguje.
Kabeláž je v neuvěřitelném bordelu-pojistky jsou pospojované např rádio se zásuvkou na 12V dohromady atd-dvířka s panelem otvírat jen v nouzi. Jinak se vám udělá špatně
Levoboční zadní nádrž na vodu je plná (dlouho) ale nejde z ní čerpat-na záchodě kde je třícestvný ventil na přepíná mezi přídovou a zadní nádrží je to zmotaný. V tom ventilu je ta otočná část z jinýho. Je teda třeba počítat s tím že je k dispozici jen přední nádrž.
Stropní osvětlení se rozsvěcí nejdříve vypínačem na panelu, potom u světýlek a nakonec ranou pěstí do stropu nad kuchyní...
Kuchynská baterie nedrží moc dobře v desce-aspon jednou denně se pokusit místním nářadím utáhnout...
Bimini nedrží. Nechytat se za něj, když je to potřeba.
Z kormidelního sloupku lezou vruty tam jak v desce z nějaký nasákavý dřevotřísky drží ukazatele přístrojů.
WC sme z nějakýho důvodu nemohli splachovat pumpou... už nevím v čem to bylo, ale při předání to bylo zaměstnanci milénia jedno, stejně jako ostatní záležitosti na které jsme upozorňovali.
pozitiva:
zachovalé plachty a motor ok. nádrž na naftu ok. lednice ok. kuchyně ok.
ACI Jezera-pěkné nábřeží, dobrá atmosféra. U sprch u břehu kotví karanan s teakovou palubou a se slovenskou registrací
- Lachtan
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 448
- Registrován: úte bře 25, 2008 1:00 am
- Reputace: 22
- Bydliště: Praha
Lavsa
Lavsa: To hlavní-plachty, lana a motoř super, gena snad nová. Na pravém stoperu byl výtah geny, pozor nesahat, pro rekreační jachtaře s rolfokem dosti riskantní! Autopilot u charterovek většinou nefunguje, takže nepoužívám, lidí za kormidlo je dostatek a jak jinak se to naučit. No není se čemu divit: kormidlo je dobrý opěradlo a autopilot někdo používá ve vlnách, často autopilot bojuje s nevyváženou lodí. Zjištěné závady rozhodně nahlašte. Je jasné, že vše nevydrží 6 let a nebojte se zde o kauci. Levý hořák špatně hoří. Chtěl jsem to pročistit, ale křížový šroubek uprostřed je úplně na dranc, nejde ten hořák vůbec vyndat. Nemají to ale ti Chorvati jednoduché, Bavaria by jistě nabídla výměnu celého dvouvařiče s troubou za pár tisíc... Ještě drobnost: Po vyčerpání jedné nádrže na vodu se čerpání prý automaticky přepne na druhou. Nám se po vyčerpání zaplo sice automaticky čerpadlo, ale nic neteklo několik minu tak jsme to raději vypnuli s tím, že se přeci nepřečerpává voda do tá prázdné nádrže. Nejspíš vzduchová bublina, ale nevím kde ji vycucnout. Ještě něco, u této lodi je přední vtok vody pod kotevním poklopem a není hned vidět, tak bacha abyste nevyjeli z 1 prázdnou nádrží. Ukazatel sice ukazuje 2 plné nádrže, ale kdoví, zda to není zaseklé u té přední. Nejlepší je vypustit ten sajrajt a napustit si čerstvou, nesmradlavou. Tato společnost mi vyhovuje, půjčuje lodě z 90 procent českým klientům, takže co si uvaříte to si sníte, zavady hlašte. Ahoj
- zdendaSzER
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 111
- Registrován: stř črc 23, 2008 2:00 am
- Reputace: 0
Benji píše:... este k tomu predchadzajucej info o "nadmernej spotrebe paliva" na B44 "Lica". Zistili sme to aj podla toho, ze pri dotankovani v ACI Jezera zostavala za nami uzasna duhova skvrna, ktora pri lodi zostala az do rana. Nikoho z chartrovky to vsak netrapilo.
Okrem toho mal nas druhy team od tej istej chartrovky prenajatu Bavariu 47 "Vela" , ktorej nefungoval hlbkomer, co sa im v Kornatoch vymstilo v podobe nabehnutia na plytcinu. Samozrejme lod bola poskodena a musela ist do Vodic do opravy kde si zauctovali snad vsetko co sa dalo. Samozrejme ze chartrovka celu kauciu za lod strhla.
Proboha, kdo pluje na hloubkoměr??
Já měl za to že mapa je důležitá..musím se stále učit.
Díky za info, mapy nechci, ale už nikdy nevypluji s nefungujícím hloubkoměrem..
- zdendaSzER
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 111
- Registrován: stř črc 23, 2008 2:00 am
- Reputace: 0
- Ferdinand
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 321
- Registrován: pát dub 21, 2006 1:07 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Předklášteří
Tak co se děje v SAY na Murteru ?
http://www.satrapa-yachting.cz/
Máte někdo taky nějaké pozitivní zkušenosti z letoška?

http://www.satrapa-yachting.cz/
Máte někdo taky nějaké pozitivní zkušenosti z letoška?
V sobotu jsem se vratil z Murteru, kde jsem mel bavarku 46 SATURN, ktera je udajne z roku 08, ale podle stavu lodi to pravda byt nemuze. Ale az na drobne zavady jako nefunkcni stav paliva, otacek a celkove ovladani motoru a na pevno pridelaneho stolu v salonu je v pohode. plachty vypadaji nove, jenom nejak za[pomeli na spiony. Predavani tam i zpet byla otazka peti minut. Nez jsem hodil lano na molo a dostal ho zpatky potapec byl z vody venku a nejevil velky zajem. Slecna v kancelari ochotna. Takze pokud se trosicku zamhouri oko nad malickostmi ( pro upresneni vypoctu pouzivam chorvatskou konstantu....rok vyroby+/- 2 roky) vse je v pohode. A navic patri i k cenove dostupnejsim...
Ahoj.
Takže kámoš se vrátil z Chorvatska ze SAY měl Bavaria 36 Boca.
Potom, co nás minulý rok chtěli zkasírovat za poškrábanou loď - samozřejmě to nebyla naše práce a technik ještě před přebíráním věděl, že je loď škrábnutá, letos už byli úspěšní a strhli mu 650 E.
450 E bylo za překroucený roll hlavní plachty, přitom při přebírání kámoš reklamoval špatnou funkci a technik mu poradil, jak tu plachtu vůbec vyrolovat - na konci to ale popřel.
200 E bylo jako záloha na případnou náhradu škody - někdo místní na ně vytáhnul, že mu poškrábali loď a poslal na ně policajty.
V AZ Euro nám potvrdili, že nejse první...
No takže pokud SAY (50% sleva na maríny jsou furt slušný peníze), tak poctivě přebrat a každou "ptákovinu" napsat do protokolu. My už máme zaplacený dvě lodě na říjen, takže budeme pojišťovat...
Takže kámoš se vrátil z Chorvatska ze SAY měl Bavaria 36 Boca.
Potom, co nás minulý rok chtěli zkasírovat za poškrábanou loď - samozřejmě to nebyla naše práce a technik ještě před přebíráním věděl, že je loď škrábnutá, letos už byli úspěšní a strhli mu 650 E.
450 E bylo za překroucený roll hlavní plachty, přitom při přebírání kámoš reklamoval špatnou funkci a technik mu poradil, jak tu plachtu vůbec vyrolovat - na konci to ale popřel.
200 E bylo jako záloha na případnou náhradu škody - někdo místní na ně vytáhnul, že mu poškrábali loď a poslal na ně policajty.
V AZ Euro nám potvrdili, že nejse první...
No takže pokud SAY (50% sleva na maríny jsou furt slušný peníze), tak poctivě přebrat a každou "ptákovinu" napsat do protokolu. My už máme zaplacený dvě lodě na říjen, takže budeme pojišťovat...

- Ferdinand
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 321
- Registrován: pát dub 21, 2006 1:07 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Předklášteří
Say - spokojenost.
Ze Say jsem měl vloni B 36 Arta (2005) při přebírání kontroluji plachty, kotevní vrátek, poškození lodě a vše fotím a zapisuji do předávacího protokolu. Při plavbě z Korčuly se uvolnil šekl na konci ráhna a plachta bez poškození vyvlála. Šekly vozím svoje náhradní, zkontroloval jsem i ostatní - všechny byly špatně dotažené. Stane se. Při přebírání byli technici napjatí, jen do vytažení plachet, potom už samý úsměv. Slečna v recepci příjemná, parkování za 3 Euro na den. Marína čistá, s pěkným příjemným prostředím. Závěr - byl jsem s nimi spokojený. Letos od nich jedu od 10.7. znovu na B 37 Nova, tak potom dám vědět.
Jen tak na okraj, letos při jachting-info regatce nám technici od NYA zapoměli pořádně zasunout - dát spojovací čep mezi ráhno a stěžeň. Při přebírání jsem to zjistil - prostě stane se.
Jen tak na okraj, letos při jachting-info regatce nám technici od NYA zapoměli pořádně zasunout - dát spojovací čep mezi ráhno a stěžeň. Při přebírání jsem to zjistil - prostě stane se.
Re: Say - spokojenost.
Ferdinand píše:Ze Say jsem měl vloni B 36 Arta (2005) při přebírání kontroluji plachty, kotevní vrátek, poškození lodě a vše fotím a zapisuji do předávacího protokolu. Při plavbě z Korčuly se uvolnil šekl na konci ráhna a plachta bez poškození vyvlála. Šekly vozím svoje náhradní, zkontroloval jsem i ostatní - všechny byly špatně dotažené. Stane se. Při přebírání byli technici napjatí, jen do vytažení plachet, potom už samý úsměv. Slečna v recepci příjemná, parkování za 3 Euro na den. Marína čistá, s pěkným příjemným prostředím. Závěr - byl jsem s nimi spokojený. Letos od nich jedu od 10.7. znovu na B 37 Nova, tak potom dám vědět.
Jen tak na okraj, letos při jachting-info regatce nám technici od NYA zapoměli pořádně zasunout - dát spojovací čep mezi ráhno a stěžeň. Při přebírání jsem to zjistil - prostě stane se.
Minulý rok (2009) jsem B37 NOVU měl. Vše v pohodě jen baterie v háji. Nebo dobíjení. Vzhledem k pozdnímu převzetí jsme vyplouvali v neděli, celou dobu od soboty dopoledne až do neděle ráno byla loď připojena na elektřinu. Lednici jsme vypnuli hned po vyplutí, přesto večer v salonu světla skomírala a kontrolky na panelu ukazovaly vybité baterie. V pondělí večer po celodení jízdě na motor jsem ani nerosvítil kotevní světlo.
- mikepr
- nováček na fóru
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř pro 03, 2008 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Brno venkov
Ahojte,
než jsem minulý týden vyrazil s touto společností, tak jsem toto vlákno četl. Neměl jsem dobrý pocit, že mám loď zrovna od nich.
Bohužel se potvrdilo vše, co je výše psáno.
Měli jsme Bavarii 36 "Arta". Abych varoval případné další nájemce, zde je shrnutí :
1. Ivana (pohledná zástupkyně v kanceláři) mi klidně předala CheckIn a řekla, ať si jdu loď sám prohlédnout a čemu nebudu rozumnět, tak se mnou potom probere personál. Šel jsem a toto byla CHYBA. Bez předávajícího už na loď nevlezu.
2. Problém se motal kolem kotvy. Motor prostě nejel. Když přišel zástupce SAY, prohlásil to za "maly problem". Nebyl malý. Motor předchozí posádka spálila. Opravovali to několik hodin v sobotu, pak jej museli vymontovat a odvézt na převinutí. Opravený motor nám dovezli až v neděli ve 14:00. Samozřejmě, že průběžně probíhalo dohadování, proč jsem na lodi sám, že jsem motor spálil já, apod. Kontaktoval jsem svoji charterovku a tam už věděli, že v Jezerech to takhle občas chodí.
Ještě zmíním to, že když namontovali nový motor, tak ho odmítli pořádně vyzkoušet. Pouze cukli dolů a nahoru. Věděl jsem proč. Řetěz se zasekával. Dokonce mi donesl lanko, abych ho ke kotvě uvázal a pomáhal motoru při vytahování.
Když jsem si motor vyzkoušel sám - odvinul a navinul jsem půl řetězu, tak borec normálně sbalil kufr a zdrhl.
3. Hlavní plachta byla ve stěžni zasukovaná. Pravda, sami si ji násilím vytáhli, ale svědčí to o tom jak loď přebírali.
4. Loď působí celkově velmi vybydleně. Nedrží kliky u dveří, nedrží desky na podlaze, upadené úchyty skříněk, apod. Jsou to celkem drobnosti, které by normální člověk s akučkem a pár šrouby opravil za den, nicméně to svědčí o péči, kterou zde lodím věnují.
5. Takže už ani nepřekvapí, že nešla teplá voda.
6. Hlavní motor nežhavil, ale tak napotřetí chytl - zaplať pánbůh.
7. No a perla na závěr - přídavný motor (60 EUR). Samozřejmě jsme jej při přebírání nastartovali. Jel, i vrtule se točila. Ovšem pouze do doby, než jsme ho strčili do vody. Jak se ukázalo, převod z motoru na vrtuli byl v háji. To točení na břehu způsoboval výfuk, který na tuto vrtuli směřoval. Je to další velké poučení pro příště.
Jen pro upřesnění, tento motor samozřejmě neměl řazení jaké se u některých vykytuje. Důkladně jsem ho celý prozkoumali. Musím říci, že jsme to však vzhledem k výše uvedeným problémům ani nehlásili, protože bych se vsadil, že by to svedli na nás.
Takže když to shrnu - SAY a Jezera já už nikdy, i když se nyní jedná o nějaké slevě (kompenzaci) na příští rok za zpoždění předání.
Všem přeju, ať se s podobnými zkušenostmi nesetkají.
Zdraví Mike
než jsem minulý týden vyrazil s touto společností, tak jsem toto vlákno četl. Neměl jsem dobrý pocit, že mám loď zrovna od nich.
Bohužel se potvrdilo vše, co je výše psáno.
Měli jsme Bavarii 36 "Arta". Abych varoval případné další nájemce, zde je shrnutí :
1. Ivana (pohledná zástupkyně v kanceláři) mi klidně předala CheckIn a řekla, ať si jdu loď sám prohlédnout a čemu nebudu rozumnět, tak se mnou potom probere personál. Šel jsem a toto byla CHYBA. Bez předávajícího už na loď nevlezu.
2. Problém se motal kolem kotvy. Motor prostě nejel. Když přišel zástupce SAY, prohlásil to za "maly problem". Nebyl malý. Motor předchozí posádka spálila. Opravovali to několik hodin v sobotu, pak jej museli vymontovat a odvézt na převinutí. Opravený motor nám dovezli až v neděli ve 14:00. Samozřejmě, že průběžně probíhalo dohadování, proč jsem na lodi sám, že jsem motor spálil já, apod. Kontaktoval jsem svoji charterovku a tam už věděli, že v Jezerech to takhle občas chodí.
Ještě zmíním to, že když namontovali nový motor, tak ho odmítli pořádně vyzkoušet. Pouze cukli dolů a nahoru. Věděl jsem proč. Řetěz se zasekával. Dokonce mi donesl lanko, abych ho ke kotvě uvázal a pomáhal motoru při vytahování.
Když jsem si motor vyzkoušel sám - odvinul a navinul jsem půl řetězu, tak borec normálně sbalil kufr a zdrhl.
3. Hlavní plachta byla ve stěžni zasukovaná. Pravda, sami si ji násilím vytáhli, ale svědčí to o tom jak loď přebírali.
4. Loď působí celkově velmi vybydleně. Nedrží kliky u dveří, nedrží desky na podlaze, upadené úchyty skříněk, apod. Jsou to celkem drobnosti, které by normální člověk s akučkem a pár šrouby opravil za den, nicméně to svědčí o péči, kterou zde lodím věnují.
5. Takže už ani nepřekvapí, že nešla teplá voda.
6. Hlavní motor nežhavil, ale tak napotřetí chytl - zaplať pánbůh.
7. No a perla na závěr - přídavný motor (60 EUR). Samozřejmě jsme jej při přebírání nastartovali. Jel, i vrtule se točila. Ovšem pouze do doby, než jsme ho strčili do vody. Jak se ukázalo, převod z motoru na vrtuli byl v háji. To točení na břehu způsoboval výfuk, který na tuto vrtuli směřoval. Je to další velké poučení pro příště.
Jen pro upřesnění, tento motor samozřejmě neměl řazení jaké se u některých vykytuje. Důkladně jsem ho celý prozkoumali. Musím říci, že jsme to však vzhledem k výše uvedeným problémům ani nehlásili, protože bych se vsadil, že by to svedli na nás.
Takže když to shrnu - SAY a Jezera já už nikdy, i když se nyní jedná o nějaké slevě (kompenzaci) na příští rok za zpoždění předání.
Všem přeju, ať se s podobnými zkušenostmi nesetkají.
Zdraví Mike
- Ferdinand
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 321
- Registrován: pát dub 21, 2006 1:07 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Předklášteří
Ano, je to tam zvláštní.
B 37 Nova r.v. 2007 - letos to předání probíhalo od asi 14,00 do 19,00. Totálně nevybavená loď, bez map, bez záchranné podkovy, bez byboatu, vesel atd. - postupně doplnili dle mých požadavků. Sebrali to z okolních lodí
Nešla vytočit kosatka, to opravili, v lodi bylo pod podlážkami hromadu vody, průběžně přitékala i v průběhu týdne. Kliky na dveřích jak po těžce prožitém týdnu s posádkou 120-ti kilových řízků. Kotevní vrátek se bránil delšímu chodu při navíjení, tak jsme pak řetězu pomáhali ručně.
Je potřeba si tam vše dopodrobna při přebrání prohlédnout, oni to asi moc nedělají.
Nicméně chování slušné a vstřícné. Potápěč na závěr prohlédl loď zespodu - no problem.
B 37 Nova r.v. 2007 - letos to předání probíhalo od asi 14,00 do 19,00. Totálně nevybavená loď, bez map, bez záchranné podkovy, bez byboatu, vesel atd. - postupně doplnili dle mých požadavků. Sebrali to z okolních lodí

Je potřeba si tam vše dopodrobna při přebrání prohlédnout, oni to asi moc nedělají.
Nicméně chování slušné a vstřícné. Potápěč na závěr prohlédl loď zespodu - no problem.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů