Chtel bych Vam predstavit svoji novou krasavici. Ehm....... Mno jeste ne krasavici, ale bude. Tak jak je u mne zvykem, zase davam dokupy to co jiny hodil na smetak. Do lodi prastil blesk a sla pod vodu. Prorazeny kohout, puvodni majitel zachranil motor ( ikdyz o tom nevedel), pokousel se ho nastartovat. Spalil starter, zanesl palivove cerpadlo mixem slane vody a stareho paliva a od te doby lod stala na suchu a bez pece. Dneska motor slape jako hodinky- Perkins 401-7, 50koni. Popraskana takelaz pasuje z moji stare lodi - Irwin 30- se stejnym steznem. Predni steh je jina velikost - ten mam nahradni, ostatni je minimalni rozdil, kde staci dat redukci k prodlouzeni. Vnitrni poskozeni je na pohled nehezke, ale protoze uz vim jak na to, je to otazka minimalnho materialu a zbytek je prace. Ta je moje, takze je zadarmo

. Oprava , nater paluby a takove veci, to delam porad, takze neni problem, krome casu. Vzhled a prubeh prace je na
http://picasaweb.google.com/pajasaltydog/Irwin37#
. Data a originalni papiry od vyrobce
http://www.irwinyachts.com/Centercockpi ... ockpit.htm
Je to Irwin 37, prvni verze, rozdil je, ma bowsprit a oplachteni ketch a shoal draft, tak jako MK III , jinak vnitrni usporadani je stejne jako u prvni verze.
Neni to lod puvodne myslena na ocean i kdyz par jich uz obeplulo svet. Ve slabem vetru si akorat zahrajete karty a ohryzete si nehty, dela ji dobre vitr od 20 uzlu vyse, to je idealni vitr .
2 loznice, centralni kokpit, 2 koupelny a misto pro preplavby pro 6 lidi komfort . No udelal jsem si radost.
