
Labe v Děčíně nízká voda
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- dracik
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 128
- Registrován: pát zář 07, 2007 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Zemplínska Šírava
A ako je to vobec splavne?
O dva tyzdne mame v plane sa tadial plavit.
Z toho obrazku nie je jasne, ci vzadu na tej rieke stale nie je dva metre hlboke koryto.
Pozeram http://www.pla.cz/portal/sap/sk/index.htm a tam pisu, ze Usti nad Labem (Decin tam nie je) ma 192cm.
Vy co sa vyznate, tych 192cm je najhlbsie miesto, takze realita priemerne 150cm a horsie? Alebo co si pod tym predstavit?
O dva tyzdne mame v plane sa tadial plavit.
Z toho obrazku nie je jasne, ci vzadu na tej rieke stale nie je dva metre hlboke koryto.
Pozeram http://www.pla.cz/portal/sap/sk/index.htm a tam pisu, ze Usti nad Labem (Decin tam nie je) ma 192cm.
Vy co sa vyznate, tych 192cm je najhlbsie miesto, takze realita priemerne 150cm a horsie? Alebo co si pod tym predstavit?
- Felix
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1805
- Registrován: čtv zář 27, 2007 2:00 am
- Reputace: 152
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Dracik: přesné definice najdeš na http://www.lavdis.cz/index.php?pg=287&ln=cz
Ondra: to je foceno ze břehu pod bývalým skladem Českých přístavů, viď?
Ondra: to je foceno ze břehu pod bývalým skladem Českých přístavů, viď?
- ondra
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 392
- Registrován: stř zář 12, 2007 2:00 am
- Reputace: 3
- Bydliště: soutok Labe s Vltavou
S novou vládou ožívá myšlenka na labské jezy
21.7.2010 | info
Děčín l Stavba jezů na Labi zřejmě s nástupem nové vlády nabývá na aktuálnosti, shodují se obě strany sporu o splavnost největší české řeky. Ochránci přírody a občanští aktivisté varují před ekologickými škodami i ekonomickou nesmyslností mnohamiliardového projektu. Zástupci rejdařů zase doufají v to, že budou moci získat ztracené zakázky.
Poslední známý projekt z roku 2004 předpokládá stavbu jednoho jezu v Prostředním Žlebu u Děčína a výhledově i druhého v ústecké čtvrti Krásné Březno. Každý by mohl stát kolem dvou miliard korun a měl by napomoci lepší splavnosti řeky. Z ní se totiž za poslední dvě dekády prakticky vytratila nákladní doprava, což rejdaři přičítají právě čím dál rozkolísanějšímu stavu vody v řece.
"Ano, šanci na stavbu jezů opravdu cítíme. Dokonce bych řekl, že od roku 1990 je vůbec největší," řekl ředitel vodní sekce Svazu dopravy ČR Jiří Aster. Občanští aktivisté ale vidí situaci jinak. Vadí jim, že jezy nenávratně změní charakter Labe, které přestane být tekoucí řekou a změní se prakticky v soustavu stojatých nádrží.
Zdroj: čtk, E15, 21.7.2010
21.7.2010 | info
Děčín l Stavba jezů na Labi zřejmě s nástupem nové vlády nabývá na aktuálnosti, shodují se obě strany sporu o splavnost největší české řeky. Ochránci přírody a občanští aktivisté varují před ekologickými škodami i ekonomickou nesmyslností mnohamiliardového projektu. Zástupci rejdařů zase doufají v to, že budou moci získat ztracené zakázky.
Poslední známý projekt z roku 2004 předpokládá stavbu jednoho jezu v Prostředním Žlebu u Děčína a výhledově i druhého v ústecké čtvrti Krásné Březno. Každý by mohl stát kolem dvou miliard korun a měl by napomoci lepší splavnosti řeky. Z ní se totiž za poslední dvě dekády prakticky vytratila nákladní doprava, což rejdaři přičítají právě čím dál rozkolísanějšímu stavu vody v řece.
"Ano, šanci na stavbu jezů opravdu cítíme. Dokonce bych řekl, že od roku 1990 je vůbec největší," řekl ředitel vodní sekce Svazu dopravy ČR Jiří Aster. Občanští aktivisté ale vidí situaci jinak. Vadí jim, že jezy nenávratně změní charakter Labe, které přestane být tekoucí řekou a změní se prakticky v soustavu stojatých nádrží.
Zdroj: čtk, E15, 21.7.2010
- lynx
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 3537
- Registrován: pon říj 01, 2007 2:00 am
- Reputace: 418
- Bydliště: Praha
Výňatek z článku Splavnost Labe německýma očima
(bez úprav, celý článek je na http://www.arnika.org/aktuality/splavno ... kyma-ocima).
...
V Německu se usiluje o plavebni hloubku Labe 160 cm (= ponor 140 cm) po 345 dní v roce a 250 cm (=ponor 220 cm) po 180 dní v roce. Když ovšem o něco později tvrdí, že cíl české výstavby je s tím totožný, není to správné. Tzv. "Zadání 99" (aktuální podklady pro regulace dolniho Labe v ČR“) předpokládá zvýšení hloubky plavebního koryta na 190 cm, resp. 280 cm po 345, popř. 180 dnů v roce a tedy o 30 cm víc než je naplánováno v Německu.. Když porovnáme maximální hloubky ponoru na 345 dní popř. 180 dní v roce v ČR a Německu, zjistíme, že nyní je v německém úseku zajištěno 120 cm hloubky ponoru na 345 dní v roce. V úseku státní hranice – Děčín je to 110 cm, v úseku Děčín – Ústí nad Labem 95 cm (rozdíl 10 cm popř. 25 cm). Při srovnání hodnot na 180 dnů v roce činí tento rozdíl pouze 6 až 14 cm. Pokud srovnáme hloubku plavebního koryta českého a německého úseku, napadne nás: V Německu je nyní stanoveno 140 cm a je usilováno o 160 cm. V relevantním českém úseku je nyní na 345 dní v roce 160 cm (úsek státní hranice – Děčín) popř. 145 cm (Děčín – Ústí n. L.). To je značně více než v německém úseku Labe.
Vysvětlením je obvykle nezmiňovaná marže, tedy bezpečnostní rezerva pro přípustný ponor lodí. Zatímco v Německu je marže stanovena na 20 cm, v Česku je to 50 cm, což je podstatou problému. Kdyby se člověk pokusil německý úsek Labe prohloubit ze 160 cm na 190 cm, tak by to asi nejspíš nešlo ani u nás bez zdymadel. Nejedná se tedy o „dosažení stejných plavebních podmínek“, nýbrž o až do 30 cm hlubší výstavbu Labe v jejím českém úseku. Tvrdit, že v Česku jsou zdymadla nutností, poněvadž říční koryto je vytvořeno jinak a že spád je strmý je proto poloviční pravda. Ale nyní k výstavbě v Německu: jak už v úvodu bylo zřejmé, naráží úpravy na Labi v Německu na zvyšující se kritiku. Roste přitom význam ekonomických argumentů (u Magdeburgu jezdí v ročním průměru 10 lodí za den, většinou bez nákladu. Na německo-českých hranicích je to ještě méně).
Další pikantní argument je také skutečnost, že se v Německu běžící regulace Labe probiha na základě stavebneho povoleni z období nacismu (z let 1936 – 1938) – také proto se dostala výstavba oprávněně pod kritiku.
...
Tahle informace zaznívá pokaždé, když se o výstavbu plavebních komor začne zase bojovat.
Vy, kdož Labe znáte i v Německu, můžete to potvrdit? (Případně vyvrátit?)
Dík.
Petr
(bez úprav, celý článek je na http://www.arnika.org/aktuality/splavno ... kyma-ocima).
...
V Německu se usiluje o plavebni hloubku Labe 160 cm (= ponor 140 cm) po 345 dní v roce a 250 cm (=ponor 220 cm) po 180 dní v roce. Když ovšem o něco později tvrdí, že cíl české výstavby je s tím totožný, není to správné. Tzv. "Zadání 99" (aktuální podklady pro regulace dolniho Labe v ČR“) předpokládá zvýšení hloubky plavebního koryta na 190 cm, resp. 280 cm po 345, popř. 180 dnů v roce a tedy o 30 cm víc než je naplánováno v Německu.. Když porovnáme maximální hloubky ponoru na 345 dní popř. 180 dní v roce v ČR a Německu, zjistíme, že nyní je v německém úseku zajištěno 120 cm hloubky ponoru na 345 dní v roce. V úseku státní hranice – Děčín je to 110 cm, v úseku Děčín – Ústí nad Labem 95 cm (rozdíl 10 cm popř. 25 cm). Při srovnání hodnot na 180 dnů v roce činí tento rozdíl pouze 6 až 14 cm. Pokud srovnáme hloubku plavebního koryta českého a německého úseku, napadne nás: V Německu je nyní stanoveno 140 cm a je usilováno o 160 cm. V relevantním českém úseku je nyní na 345 dní v roce 160 cm (úsek státní hranice – Děčín) popř. 145 cm (Děčín – Ústí n. L.). To je značně více než v německém úseku Labe.
Vysvětlením je obvykle nezmiňovaná marže, tedy bezpečnostní rezerva pro přípustný ponor lodí. Zatímco v Německu je marže stanovena na 20 cm, v Česku je to 50 cm, což je podstatou problému. Kdyby se člověk pokusil německý úsek Labe prohloubit ze 160 cm na 190 cm, tak by to asi nejspíš nešlo ani u nás bez zdymadel. Nejedná se tedy o „dosažení stejných plavebních podmínek“, nýbrž o až do 30 cm hlubší výstavbu Labe v jejím českém úseku. Tvrdit, že v Česku jsou zdymadla nutností, poněvadž říční koryto je vytvořeno jinak a že spád je strmý je proto poloviční pravda. Ale nyní k výstavbě v Německu: jak už v úvodu bylo zřejmé, naráží úpravy na Labi v Německu na zvyšující se kritiku. Roste přitom význam ekonomických argumentů (u Magdeburgu jezdí v ročním průměru 10 lodí za den, většinou bez nákladu. Na německo-českých hranicích je to ještě méně).
Další pikantní argument je také skutečnost, že se v Německu běžící regulace Labe probiha na základě stavebneho povoleni z období nacismu (z let 1936 – 1938) – také proto se dostala výstavba oprávněně pod kritiku.
...
Tahle informace zaznívá pokaždé, když se o výstavbu plavebních komor začne zase bojovat.
Vy, kdož Labe znáte i v Německu, můžete to potvrdit? (Případně vyvrátit?)
Dík.
Petr
- Stanislav
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 593
- Registrován: pát dub 25, 2008 2:00 am
- Reputace: 50
- Bydliště: moře
ten článek od "ochráců přírody" je dost tendenční. Například argument že přes hranice pluje málo lodí - jak mají plout když jim stav vody nepovoluje plavbu? Nebo se nakládá na polovinu kapacity a to je potom ekonomicky nevýhodné. Plul jsem po Labi několikrát dolu i nahoru, (Vždy na plachetnici se složeným stěžněm), dolu na volnoběžné otáčky a v proudech u Děčína nebo v Magdeburgu jsem dosahoval rychlosti 18 km. Nahoru vždycky ve vleku za naloženým šífem a jak z Děčína tak z Magdeburgu museli na zdolání proudu přidávat postrk. Jednou při plavbě ze Střekova jsem měl na palubě i zarytého odpůrce jezů na Labi. Nedokázal mi vysvětlit co chce za přírodu chránit, když na jednom břehu vede silně frekventovaný železniční koridor a na druhém silnice a u Drážďan uznal že ty jezy asi opravdu nejsou o ochraně přírody, ale o konkurenci v dopravě atd.
- samoliter
- účet uživatele zrušen
- Příspěvky: 336
- Registrován: stř dub 30, 2008 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Ústí nad labem
Jezy na Labi.
Nejen konkurence v dopravě, ale především stavební firmy za pomoci lobistů na to tlačí. Práce na dva, tři roky, cena asi pár miliard, jako obvykle u nás to bude o 50 - 100 % předražené. A zase si namažou kapsy firmy, politici, kámoši a pod. Jak je u nás zvykem. samoliter.
- alffa
- Site building team
- Příspěvky: 3492
- Registrován: úte led 16, 2007 1:00 am
- Reputace: 2
- Bydliště: LOĎ
ondra píše:No, u nás už Zelení vypadli z vlády, tak snad je konečně nadějě...
Nojo no,
kdopak vám chlapci namluvil, že ZELENÝM jde o přírodu


Ale zpět k tomu Labi. Nevidím to vůbec růžově. Je mě to líto ale ta nová (řekněme pravicová ) vláda, nebude mít vzhledem k šetření, na „zbytné“ investice.

Protože politika „utahování opasků“, není nikdy populární, tak tato vláda bude ráda,
když se udrží jedno volební období.
Ty čtyři roky to stačí ZELENÍ blokovat levou zadní, i když nejsou ve vládě. Jako dálnice, tunely, atomovou energetiku, atd.

Leda bysme jim nakukali, že splavněním Labe by se mohla loď Greenpeace dostat až do Prahy a tam přímo pod Hradčany demonstrovat proti lovu Běluh na Vltavě. No na to nám ale asi neskočej.

Takže další vláda, SOCDEMO, ZELENÍ, možná LIDOVCI. A je vyřešeno, kolečko se opakuje.
Levicová vláda musí plnit všelijaké socialní špunprnágle, co naslibovala OBYČEJNÝM lidem a na „zbytné“ investice, zase nezbude.

Je mně z toho sice na blití, ale tak to vidím já, POUČENÝ OPTIMISTA.

Ahoj, alffa
- ondra
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 392
- Registrován: stř zář 12, 2007 2:00 am
- Reputace: 3
- Bydliště: soutok Labe s Vltavou
No jo, to se u nás dost těžko prosazuje, když se jedná o investici pro těch pár majitelů lodí (česky řečeno horních deset tisíc), když auta jezděj po rozmlácenejch silnicích.. Jestli ty silnice náhodou nejsou rozmlácený od těch přetíženejch kamiónů, jejichž kontejnery by klidně mohli vozit lodě..
mimochodem, to asi neklapne projekt toho nadšence, co chce do Prahy přitáhnout tu ruskou ponorku z Albánie a udělat z ní hospodu a muzeum, nebo co?
mimochodem, to asi neklapne projekt toho nadšence, co chce do Prahy přitáhnout tu ruskou ponorku z Albánie a udělat z ní hospodu a muzeum, nebo co?
- halladin
- vytrvalý návštěvník
- Příspěvky: 1809
- Registrován: pát srp 17, 2007 2:00 am
- Reputace: 2
- Bydliště: Nové Mlýny III
No, ono nejde jen o majitelé lodí. A už vůbec ne o bhaté jachtaře s nadupanými motoráky. Když pomineme nákladní dopravu, kdysi se u nás stavěly docela slušné nákladní lodě, schopné i příbřežní dopravy na moři, a vyvážely se.
Ale mám dojem, že už zkrachovaly.
A prý většina bývalých labských námořníků pracuje v Holandsku a jinde v Evropě - a přirozeně platí daně tam......
Ale mám dojem, že už zkrachovaly.
A prý většina bývalých labských námořníků pracuje v Holandsku a jinde v Evropě - a přirozeně platí daně tam......
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9349
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 191
- Kontaktovat uživatele:
Re: Labe v Děčíně nízká voda
Zveřejněna je nová dokumentace EIA na Plavební stupeň Děčín
Praha, 11. března 2016 – Dnes Ministerstvo životního prostředí zveřejnilo přepracovanou a doplněnou dokumentaci EIA na Plavební stupeň Děčín. Veřejnost i kompetentní úřady mají nyní možnost si dokumentaci prostudovat a uplatnit své připomínky.
„V dokumentaci široký tým expertů zohlednil veškeré připomínky Ministerstva životního prostředí, veřejnosti i SRN, které byly uplatněny vůči předchozí verzi dokumentace z ledna 2012, jež Ministerstvo životního prostředí vrátilo k dopracování,“ prohlásil ředitel Ředitelství vodních cest ČR Lubomír Fojtů. „ŘVC ČR nyní chystá několik besed s veřejností, kde bude o této stavbě i jednotlivých aspektech řešených v dokumentaci EIA otevřeně diskutováno. První akce se uskuteční 4. dubna v Děčíně pod patronátem ministra dopravy a primátorky města Děčín. Naváže se tak na úspěšně zahájený dialog konferencí Vodní doprava na Labi, která se uskutečnila 14.května 2015 za účasti ministrů dopravy i životního prostředí,“ dodal. Otevřenost předložené dokumentace EIA ze strany ŘVC ČR je umocněna zveřejněním podkladových studií, ze kterých Dokumentace EIA čerpá.
Hlavní novinky v této podobě dokumentace EIA jsou následující:
• Technické řešení doporučované varianty bylo na základě českých i německých připomínek zdokonaleno v oblasti bezpečné poproudé migrace ryb osazením tzv. fish-friendly turbín s velmi nízkým rizikem poranění ryb při průchodu turbínou. Jedná se o nejmodernější typ turbín vyvinutý v Nizozemí.
• Při zpracování nové dokumentace EIA byla věnována značná pozornost zejména prověření možné proveditelnosti tzv. bezjezových variant. Expertní posudek ČVUT ve výsledku doložil nevhodnost tohoto řešení a nezbytnost výstavby plavebního stupně.
• Je zpracován manipulační řád, který jednoznačně definuje způsoby manipulace na vodním díle a výpočty doložil, že nedojde k ovlivnění území SRN ani ke zhoršení odtokových poměrů, což dokládá i nezávislý posudek výzkumné instituce VÚV TGM.
• Dále bylo zpřesněno zdůvodnění veřejného zájmu na realizaci investiční akce a došlo k zohlednění všech relevantních připomínek z předchozího procesu EIA. Velký důraz je kladen na přehlednost biologických průzkumů a celkových závěrů, včetně jejich odůvodnění.
Plavební stupeň Děčín zajistí splavnost Labe do Děčína téměř po celý rok, kdy za stejných průtoků v řece bude možné lodě nakládat na ponor o přibližně 40 cm vyšší než nyní. Dosáhne se stejných parametrů, jako SRN přislíbilo zajistit na německém Labi. Díky polovičnímu spádu řeky tam není nutné stavět žádné jezy. Již nyní rozdíl ponorů v ČR a Německu představuje asi 30 cm ponoru. Zajištění trvalé splavnosti umožní, aby rejdaři poskytovali zákazníkům kontinuální a plánované přepravy a vyčlenili plavidla pro Labe bez rizika, že zůstanou na několik měsíců díky suchu uvězněny.
Na zbývajícím úseku mezi Děčínem a Ústím n.L., kde není jez, bude kombinací regulace hladiny, přípřeže a rozkládání nákladu zajištěno, že po 94 % dnů v roce očekávaný objem zboží dojede až do vnitrozemí.
Od dnešního dne je ve vestibulu Ministerstva dopravy v Praze přístupný nový interaktivní model Plavebního stupně Děčín, kde se moderní názornou formou může veřejnost seznámit s tímto projektem a jeho specifiky.
O Ředitelství vodních cest ČR
ŘVC ČR je organizační složkou státu, zřízenou Ministerstvem dopravy k zabezpečení přípravy a realizace výstavby a modernizace dopravně významných využívaných vodních cest a dalších staveb nutných pro provoz na vodních cestách.
Ředitelství vodních cest ČR rovněž provozuje veřejné přístavy a přístaviště.
Kontakt:
Ředitelství vodních cest ČR
Ing. Jan Bukovský, Ph.D.
vedoucí oddělení správy a provozu majetku a evropských agend, tiskový mluvčí
E: bukovsky@rvccr.cz T: 225 131 741 M: 602 772 631
Praha, 11. března 2016 – Dnes Ministerstvo životního prostředí zveřejnilo přepracovanou a doplněnou dokumentaci EIA na Plavební stupeň Děčín. Veřejnost i kompetentní úřady mají nyní možnost si dokumentaci prostudovat a uplatnit své připomínky.
„V dokumentaci široký tým expertů zohlednil veškeré připomínky Ministerstva životního prostředí, veřejnosti i SRN, které byly uplatněny vůči předchozí verzi dokumentace z ledna 2012, jež Ministerstvo životního prostředí vrátilo k dopracování,“ prohlásil ředitel Ředitelství vodních cest ČR Lubomír Fojtů. „ŘVC ČR nyní chystá několik besed s veřejností, kde bude o této stavbě i jednotlivých aspektech řešených v dokumentaci EIA otevřeně diskutováno. První akce se uskuteční 4. dubna v Děčíně pod patronátem ministra dopravy a primátorky města Děčín. Naváže se tak na úspěšně zahájený dialog konferencí Vodní doprava na Labi, která se uskutečnila 14.května 2015 za účasti ministrů dopravy i životního prostředí,“ dodal. Otevřenost předložené dokumentace EIA ze strany ŘVC ČR je umocněna zveřejněním podkladových studií, ze kterých Dokumentace EIA čerpá.
Hlavní novinky v této podobě dokumentace EIA jsou následující:
• Technické řešení doporučované varianty bylo na základě českých i německých připomínek zdokonaleno v oblasti bezpečné poproudé migrace ryb osazením tzv. fish-friendly turbín s velmi nízkým rizikem poranění ryb při průchodu turbínou. Jedná se o nejmodernější typ turbín vyvinutý v Nizozemí.
• Při zpracování nové dokumentace EIA byla věnována značná pozornost zejména prověření možné proveditelnosti tzv. bezjezových variant. Expertní posudek ČVUT ve výsledku doložil nevhodnost tohoto řešení a nezbytnost výstavby plavebního stupně.
• Je zpracován manipulační řád, který jednoznačně definuje způsoby manipulace na vodním díle a výpočty doložil, že nedojde k ovlivnění území SRN ani ke zhoršení odtokových poměrů, což dokládá i nezávislý posudek výzkumné instituce VÚV TGM.
• Dále bylo zpřesněno zdůvodnění veřejného zájmu na realizaci investiční akce a došlo k zohlednění všech relevantních připomínek z předchozího procesu EIA. Velký důraz je kladen na přehlednost biologických průzkumů a celkových závěrů, včetně jejich odůvodnění.
Plavební stupeň Děčín zajistí splavnost Labe do Děčína téměř po celý rok, kdy za stejných průtoků v řece bude možné lodě nakládat na ponor o přibližně 40 cm vyšší než nyní. Dosáhne se stejných parametrů, jako SRN přislíbilo zajistit na německém Labi. Díky polovičnímu spádu řeky tam není nutné stavět žádné jezy. Již nyní rozdíl ponorů v ČR a Německu představuje asi 30 cm ponoru. Zajištění trvalé splavnosti umožní, aby rejdaři poskytovali zákazníkům kontinuální a plánované přepravy a vyčlenili plavidla pro Labe bez rizika, že zůstanou na několik měsíců díky suchu uvězněny.
Na zbývajícím úseku mezi Děčínem a Ústím n.L., kde není jez, bude kombinací regulace hladiny, přípřeže a rozkládání nákladu zajištěno, že po 94 % dnů v roce očekávaný objem zboží dojede až do vnitrozemí.
Od dnešního dne je ve vestibulu Ministerstva dopravy v Praze přístupný nový interaktivní model Plavebního stupně Děčín, kde se moderní názornou formou může veřejnost seznámit s tímto projektem a jeho specifiky.
O Ředitelství vodních cest ČR
ŘVC ČR je organizační složkou státu, zřízenou Ministerstvem dopravy k zabezpečení přípravy a realizace výstavby a modernizace dopravně významných využívaných vodních cest a dalších staveb nutných pro provoz na vodních cestách.
Ředitelství vodních cest ČR rovněž provozuje veřejné přístavy a přístaviště.
Kontakt:
Ředitelství vodních cest ČR
Ing. Jan Bukovský, Ph.D.
vedoucí oddělení správy a provozu majetku a evropských agend, tiskový mluvčí
E: bukovsky@rvccr.cz T: 225 131 741 M: 602 772 631
- Karlos2
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 158
- Registrován: čtv úno 05, 2009 1:00 am
- Reputace: 62
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Labe v Děčíně nízká voda
Dobré poledne,
toho 4. dubna se zajdu podívat, a dozvím li se něco nového, podám informaci.
Jarda
toho 4. dubna se zajdu podívat, a dozvím li se něco nového, podám informaci.
Jarda
- Karlos2
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 158
- Registrován: čtv úno 05, 2009 1:00 am
- Reputace: 62
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Labe v Děčíně nízká voda
A ve čtvrtek 24.3. Bude na Cargo Galery nejaka dalsi diskuze. Lide z Decinska mohou přijíti od 13 hod.
Na internetu a na FB jsou uz nyni zhave diskuze, zejmena odpurcu stavby plavebniho stupně.
Cargo Galery kotvi uz od predvcerejska v Decine pod zamkem. Jarda.
Na internetu a na FB jsou uz nyni zhave diskuze, zejmena odpurcu stavby plavebniho stupně.
Cargo Galery kotvi uz od predvcerejska v Decine pod zamkem. Jarda.
Re: Labe v Děčíně nízká voda
Vizualizace plavebního stupně Děčín
http://decin.ctech-test.cz/
http://decin.ctech-test.cz/
- geronimo
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2519
- Registrován: čtv říj 26, 2006 2:00 am
- Reputace: 201
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Labe v Děčíně nízká voda
Nechápu, co na tom grýnpíčům vadí.... 

Re: Labe v Děčíně nízká voda
Nejspíš chtějí za to vadí řádnej bakšiš 

- MaM32
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 320
- Registrován: stř črc 30, 2014 2:00 am
- Reputace: 24
- Bydliště: Krnov
Re: Labe v Děčíně nízká voda
Miluji ty(zelení kreténi patří mezi ně),co kafrají do všeho bez kousku zodpovědnosti.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host