Motokolo

Technické podpůrné prostředky pro jachting (auta. přívěsy, šífy).

Moderátoři: Pepa, david, vilma

Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7073
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 87
Bydliště: Bratislava

Motokolo

Příspěvekod Denis » pon říj 22, 2007 3:22 pm

Existujú pomocné motorčeky ktoré sa namontujú na bicykel. Neviete kto to predáva? Vďaka za info.
Uživatelský avatar
kojot
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 61
Registrován: úte čer 05, 2007 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod kojot » pon říj 22, 2007 4:03 pm

To Denis. V čechách pomocné motory ke kolům vyrábí fa. BODEČEK INDUSTRIES s.r.o. Adresu nemám,skus najít na googlu, myslím že firma sídlí v Brne.Tohle kolo měl u nás chlápek z vedlejší vesnice a jezdil s ním na pivo,než mu ho někdo ukradl.Chlubíval se že může chlastat a pak i jezdit bez postihu.Prý na to není potřeba řidičák.On teda měl celé kolo od tyhle firmy,ale možno prodávaj i samotné motorčeky. :mad:

www: http://www.bodecek.com/
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7073
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 87
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » pon říj 22, 2007 8:53 pm

Vďaka. Bodeček industries je super, škoda že motor je asi zastaralý, myslím tým na olej v benzíne 1:25, to je tuším horšie ako na Pionieri 21. Ale inak by to mohlo byť. Uvažujem ako riešiť niektoré moje naplánované trailer-sailer plavby a došiel som na riešenie s motokolom. Teda dovlečieš niekde loď a buď sa vrátiš loďou k autu, alebo dovezieš auto k lodi. Ak splavuješ rieku, alebo dlhší prieplav s komorami, tak cesta speť je obťiažna až nemožná. A k autu sa treba nejako dostať . Dá sa to samozrejme riešiť miestnymi verejnými spojmi, ale napríklad 3x prestupovať autobusom vo Fínsku, to si netrúfam. Takže jachtársku skladačku zo sebou, k nej motorček a 100-150 km je zvládnutelných.
Uživatelský avatar
simon
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 722
Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Dolni Kounice

Příspěvekod simon » pon říj 22, 2007 11:25 pm

Denis píše:Vďaka. Bodeček industries je super, škoda že motor je asi zastaralý, myslím tým na olej v benzíne 1:25, to je tuším horšie ako na Pionieri 21. Ale inak by to mohlo byť. Uvažujem ako riešiť niektoré moje naplánované trailer-sailer plavby a došiel som na riešenie s motokolom. Teda dovlečieš niekde loď a buď sa vrátiš loďou k autu, alebo dovezieš auto k lodi. Ak splavuješ rieku, alebo dlhší prieplav s komorami, tak cesta speť je obťiažna až nemožná. A k autu sa treba nejako dostať . Dá sa to samozrejme riešiť miestnymi verejnými spojmi, ale napríklad 3x prestupovať autobusom vo Fínsku, to si netrúfam. Takže jachtársku skladačku zo sebou, k nej motorček a 100-150 km je zvládnutelných.


vyrobce uvadi max 25km/h ... 150km pak znamena 6 hodin na plnej plyn s vetrem v zadech a z kopce. vazne pochybuju ze bys pak byl schopen z toho stroje jeste sam sesednout :)
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7073
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 87
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » úte říj 23, 2007 10:44 am

100 km denne zvládne priemerne trénovaný cyklista v rovinatom teréne s občasným stúpaním. To mám odskúšané sám na sebe. Štandartná rýchlosť po rovine je cca 17 km, priemerná rýchlosť asi 10 km hod. Maximálny denný výkon som mal 145 km, to je od rána do večera s prestávkami na jedenie. POZOR, s táborníckou výbavou! Mal som horský bicykel. Kamarát jazdí na galuskáči a nalahko až 250 km denne.
Problém pri použití bežného bicáku je jeho neskladnosť na lodi, protivietor a dážď. Takže ak by bolo zrážkové a veterné počasie, tak dám na seba šturmky a 20 km rýchlosťou valím do ciela. Tu stovku by som zvládol, ale na bicykli asi ťažko.
Uživatelský avatar
toma
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 73
Registrován: pon črc 16, 2007 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod toma » úte říj 23, 2007 3:07 pm

Já teda nevím Denisi, moc bych tomu motorku nevěřil. Maximálky udávané v technické specifikaci jsou většinou ideální stav - při běžné hmotnosti dospělého muže budou hodnoty o rychlosti a spotřebě asi odlišné. A při tom výkonu nevím nevím. Pokud jsem měl možnost vidět tato kola v akci, tak nešlapat se dalo jen při jízdě po rovině nebo z kopce - do kopce nebo proti i slabému větru si rozhodně přišlápneš, nehledě k tomu, že motor je stavěný na daný rozměr ráfků, kdoví, jak bude šlapat u malých ráfků jachtařské skládačky. K tomu každou chvíly dolévat benzín a předpokládám vzduchové chlazení, tedy při malé rychlosti a vysokých obrátkách budeš za chvíly zadírat - mám moped Stadion S 11 a ten nemá k přehřívání rozhodně daleko, a to jezdí rychleji. Nakonec budeš šlapat na malém kole a ještě budeš nadávat, že tě brzdí hmotnost a tření toho motorku. Tvé cyklistické výkony mi imponují, sám nedám denně víc jak 50. Soustředil bych se spíš na vývoj skladného kola - při šlapání se zahřeješ a nejsi odkázán na pochybnou techniku a budeš nejspíš rychlejší :) .
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7073
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 87
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » úte říj 23, 2007 4:40 pm

Len ako, resp. kam ten bicykel dať na moju 5 m lodičku? To je problém. A jachtárska skladačka, to je tak 10 km do mesta. Videl som na výstave v Dusseldorfe aj velké bicykle- skladačky, ale len tam. V katalogu ich žiaden obchod nemá.
K mojim cyklistickým výkonom, aj ja štandartne jazdím tak 20 km a stačí, ale keď si na cyklodovolenke a ráno zbalíš veci, tak máš celý deň len na prekonávanie vzdialenosti. Krásna trasa pre amatérov je povedla Dunaja cez Rakúsko. Vyrážali sme z Nemeckého Pasova do Bratislavy. Na týždeň je to super rodinná dovolenka vhodná aj pre deti.
Ale od tej doby čo ma seklo v krčných stavcoch a ortopéd mi trvalo zakázal bicyklovanie, tak jazdím samozrejme podstatne menej. Preto aj ten motorček.
Uživatelský avatar
stefin
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 145
Registrován: úte dub 10, 2007 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod stefin » stř říj 24, 2007 8:46 am

Ted si nevzpomenu kde, snad nekdo pomuze, ale videl jsem v nabidce kolobezky se spalovacim motorem. Dala se slozit do docela maleho balicku. Navic se v popisu mluvilo o elektronicky omezene maximalni rychlosti z bezpecnostnich duvodu na 25 km/hod, coz mi rika, ze kolobezka ma na vic, takze by tech 25 km/hod mohla uhanet i za mene priznivych okolnosti (mirny kopec apod). Nevyhoda je ale, ze si nesednes.
Uživatelský avatar
toma
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 73
Registrován: pon črc 16, 2007 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod toma » stř říj 24, 2007 9:38 am

No, dobrá motorová koloběžka by mohla být řešením. Při přímém náhonu a malých kolech bude při stejném výkonu motoru subjektivně výkonější a mohla by ledascos zvládnout. A dělají se i se sedačkami - Blatino od cz firmy Blata nebo i jiné, např. www.miniscooter.cz. Když si dáš do googlu "motorové koloběžky", vyjede ti toho mraky. Ale 100 km absolvovaných na takovém stroji je podle mě výkon sám pro sebe. A při poruše bych do doodrážet tedy nechtěl.
Uživatelský avatar
Tajomníček
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 47
Registrován: stř pro 28, 2005 1:56 pm
Reputace: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Tajomníček » stř říj 24, 2007 10:22 am

blatino od Blata môžem odporučiť.
www.blata.cz
má aj sedačku čo je pri rýchlej a dlhšej jazde veľkým prínosom, lebo keď sa len stojí na tej kolobežke a ideš 30km/h, tak sa musiš poriadne držať riaditok aby ti to neušlo.
kolobežka je malá, skladná a celkom ľahká cca 18kg. dá sa pohrať s karburátorom a zrušiť to obmedzemie výkonu, potom to už je ale održku. cca 45 kilový papír na tom išiel skoro 50, ja som sa neodvážil to tak hnať
chvíľu sa na to dá aj odrážať, hlavne dole kopcom :lol:
ak sa staráš aj o údržbu tak výskyt poruchy je malý, tento má 3 roky a úplne bez problému
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 8574
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 82
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » stř říj 24, 2007 11:04 am

Tento nápad vypadá dobře, ale 2 věci mi na tom nepasují:
1. vozidla nejsou připuštěna k provozu na veřejných komunikacích. Kolo s pomocným motorkem asi nebude mít problém.
2. OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE: 1,3 l , SPOTŘEBA PALIVA: 1 litr/40 km t.j. dojezd cca 52 km. Denis by si musel vzít bandasky s benzínem :D, to ale na kole s motorkem asi taky.
Uživatelský avatar
Tajomníček
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 47
Registrován: stř pro 28, 2005 1:56 pm
Reputace: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Tajomníček » stř říj 24, 2007 3:47 pm

čo si pamätám tak dve kolobežky môžu jazdiť po verejných komunikáciách, tie majú obmedzenie rýchlosti na 25km/h a sú myslím v rovnakej kategórii ako bycikel s pomocným motorom
ostatné nie sú určené pre prevádzku na verejných komunikáciách

tu som to teraz našiel na http://www.itest.cz/blatino.htm, kde sa píše:
"Spotřeba je opravdu lákavá. Na jeden litr benzínu ujede zhruba 40 km. Dle technických údajů výrobce jezdí rychlostí do 25 km/h - u modelů schválených pro silniční provoz. Model pro provoz mimo silnici jezdí kolem 40 km/h. My jsme testovali tu rychlejší. Ta je velmi výkonná avšak mohla by mít trochu tišší zvukový projev. Pokud jedete například po lesní silnici, kde je jinak naprosté ticho, tak si dobře uvědomíte těch pár decibelů navíc."
je to síce info z roku 2004, ale snáď to ešte stále je tak
no benzín to papá tak isto ako aj bycikel s pomocným motorom, len kolobežka je podstatne menšia na prevoz v člne
Uživatelský avatar
Finn
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 488
Registrován: stř úno 21, 2007 1:00 am
Reputace: 2
Bydliště: Penčice

pomocný motorek

Příspěvekod Finn » čtv lis 01, 2007 1:01 pm

Denisi, tady: http://www.motokola.cz/e-obchod.php?exe=3
pan Dobrovolný prodává pom.motorky na kola. Mohu doporučit, neboť sám jsem si u něj motorek Honda - čtyřtakt OHC koupil a najel jsem na něm za rok 5000km. Používám jej denně, jezdím na něm do práce, spotřeba 1l naturalu / 100km. Dle naší cz. vyhlášky můžeš jet na pom. motorek max. 25km/hod., ale jede bez problémů 40 - 45km/hod. Dlouhodobý průměr mám 28km/hod. Já jsem jej zabudoval na lehokolo, ale není problém jej zabudovat na jakékoliv kolo.
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7073
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 87
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » čtv lis 01, 2007 1:15 pm

To je ono! To nemá chybu, až na tu cenu, ale parametre sú perfektné, kvalita špičková, takže cena je dobrá. Je to štvortakt a náhon je možný po dohovore aj na skladačku. Dík, zaraďujem medzi strategické informácie.
Uživatelský avatar
Finn
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 488
Registrován: stř úno 21, 2007 1:00 am
Reputace: 2
Bydliště: Penčice

Příspěvekod Finn » čtv lis 01, 2007 1:51 pm

Ano, nemá chybu, kdybych ho neměl vyzkoušenej, nedoporučil bych ti ho. Ona se mi i ta cena pomalu vrací, protože v létě na popojížďky do 30km už nejezdím autem.
Uživatelský avatar
Jirina
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 27, 2010 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod Jirina » čtv srp 26, 2010 10:24 pm

Jak často měníš olej v motoru Honda GX 35 na motokole od Dobrovolného?
Uživatelský avatar
Finn
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 488
Registrován: stř úno 21, 2007 1:00 am
Reputace: 2
Bydliště: Penčice

Příspěvekod Finn » pát srp 27, 2010 6:14 am

Po cca 3000 km
Uživatelský avatar
samoliter
účet uživatele zrušen
Příspěvky: 336
Registrován: stř dub 30, 2008 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Ústí nad labem

Příspěvekod samoliter » pát srp 27, 2010 8:16 am

Ahoj Denisi. Tady jsou různé stránky o motokolech: http://www.atomiczombie.com/ . Na horní liště dej Bike plans. Pod obrázkem nějakého bicyklu dej info a vpravo vedle se ti objeví popis, fotky a video. Jsou to šlapací samohyby a elektro, ale pro inspiraci a okouknutí různých vychytávek.
Tady snad nejlepší: http://www.staton-inc.com/Results1.asp?Category=3 . Vlevo v oddíle Shop je třeba postupně procházet jednotlivé položky. Můžeš si to i objednat, nebo jen očíhnout, jak to mají vymyšlené, zmáknuté. Na pohon kola motorem s třecím válečkem zapomeň, menší účinnost a rychlé opotřebení pneumatiky.
A tady různé rady. http://www.nakole.cz/diskuse/11834-moto ... torem.html . Dlouho mi trvá, než se tato stránka otevře.
Tady: http://www.google.com/cse?cx=0051631891 ... ke-rady%2F . Máš přímo dvě stránky odkazů na vlákna o motokolech.
---------------------------
Tyto malé motorku jsou chlazené vzduchem. Mají nucené chlazení turbínou, jako pily, krovinořezy, sekačky, skůtry a pod. Jenom starší mopedy mají náporové chlazení vzduchem za jízdy. Na netu se dají sehnat motorizované sady, kity, přímo na montáž na kolo. Ale často jsou to ty obyčejné staré typy motorů, které číňani jen obšlehli, chlazené jen za jízdy. A taky ten šílený poměr oleje do benzínu, jako u starého pařezu, pincka, pňa. Ta Honda a pod. malé motory mají nucené chlazení a jsou konstrukčně, váhově a výkonově o 30 let vepředu.
Je možno použít i motor z pily. Sundáš lištu s řetězem, dáš ozubený kolečko, převod do pomala. Pohon bicyklovým řetězem, rozetu na zadní kolo z druhé strany, než je pedálový pohon.´
Tady motůrek: http://www.strojnivybaveni.cz/motory/benzinove-motory/ .
Motůrek z pily třeba tady: http://wms-trading.de/ . Vlevo vyber Garten Gerate. I cenově to vypadá slušně. Ta první pila 25 ccm, malý lehký motor, po sundání lišty, řetězu a nepotřebných krytů a madel, bude ještě lehčí. Nechat nucené chlazení turbínou a krycí plechy, které usmerňují proud vzduchu kolem válce. Event. dát přes to nějakou ochrannou mřížku, aby se člověk nespálil náhodným dotekem. Dát převod do pomala. Když dáš převod, aby po rovině to fičelo 50 - 60 km/h, tak v kopci se už bude dusit motor a nevyjede. Proto stačí dát převod tak, aby po rovině jelo tak 35 - 40 km, a do kopce to pomaly půjde.Výkon 1 Hp na tento účel stačí. Nebo můžeš dát silnější a potáhne dobře i do kopce. Ale podle zákona je to myslím do jednoho koně, kW?, Jestli jsi procházel ty diskuse NAKole, co je odkaz výš, tak někde tam jsou upřesnění, co má motokolo splňovat. Nebo se zeptej u Vás.
-------------------------
Mám taky problém s krční páteří, titanová deska a 6 šroubů už natrvalo. V bederní páteři 2 ploténky taky zlobí. Na kole se dá jezdit, držím se toho, co mi poradil primář. Dát dopředu vyšší trubku pod říditka, aby byl vzpřímený posez. Na klasickém provedení jseš natažený dopředu a dolu, hlavu máš zakloněnou dozadu, abys viděl před sebe. To pro krční páteř není dobré. Na to je právě dobrá skládačka, krátka stavba rámu, dáš výše říditka a máš vzpřímený posed. Pokud neseženeš odpružený bicykl, tak můžeš koupit odpruženou trubku pod sedlo. Je v ní zabudovaný tlumící element, dá se sehnat v odborných obchodech s kolama. Já jsem koupil u nás v bazeru skládačku za pár stovek a jezdím v pohodě. Po rovině není nejrychlejší, do kopce to jede slušně. Když je velké stoupání, tak chvíli tlačím kolo.
Uff, to jsem se nějak rozepsal. samoliter.
Naposledy upravil(a) samoliter dne pát srp 27, 2010 8:32 am, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 8574
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 82
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » pát srp 27, 2010 8:31 am

Když už jsme u těch skládaček...
Přišly na trh nové z. Seatec http://shop.jachting.info/index.php?mai ... ts_id=1564
Uživatelský avatar
tataS
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2377
Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
Reputace: 4
Bydliště: Praha

Příspěvekod tataS » pát srp 27, 2010 9:22 am

Bohužel ty skládačky většinou nemají přehazovačky. Ony by tam kvůli krátké vzdálenosti talíře od náboje špatně pracovali (zkoušel jsem různé typy ale max 3kolečka
jakž-takž fungují). Lepší je koupit systém Torpedo, který je v náboji zadního kola ( má převod +20%-1- -20% jsou i s více stupni ale již nekřesťansky drahé) a nechat
si vyplést kolo s ráfkem s patřičným počtem děr. U toho funguje i brzda v kole. Já to používám u staré skládačky Eska, kterou jsem si dal dohromady se samotných
dílů, když tady byli jenom ty polské šunty. Teď ještě kvůli stále větší lenosti ještě uvažuji o el. motoru v předním kole. Těch 200-300W by bylo dobrých. Ty ceny ale
moc dobré nejsou.

Dodatečně koukám, že to mají i ty kola v nabídce. Ale ty ceny.
Uživatelský avatar
samoliter
účet uživatele zrušen
Příspěvky: 336
Registrován: stř dub 30, 2008 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Ústí nad labem

Motor.

Příspěvekod samoliter » pát srp 27, 2010 10:17 am

Ahoj tataSi. V tomto odkazu: http://www.atomiczombie.com/main.aspx?click=plans . Je tam el.kolo Speedster Electric, Cyclebully E - trailer, Estyle electric BMX, a hlavně Longranger Electric. Koukni se na videa, jak to jezdí. Všechny mají motor v náboji kola. K těmto bezkartáčovám motorům je potřeba řídící jednotka a rukojeť s ovládáním plynu. Ten Speedster i Longranger vypadají bóží a na videu je vidět, jak parádně jede. Bohužel to video se ukazuje jen v malém okénku napravo. Kdysi měli jiné stránky a video bylo v plné velikosti.
Sparky Electric Mini má motor v rámu.
Nebo je možno udělat malý přívěsný vozík s el. motorem a baterií. Ten Cyclebully je moc dlouhý. Na pohon vozíku nějaké kolo, např: http://www.ecomotors.cz/nd.html .
Tady jsou taky nějaké elektrokola: http://wms-trading.de/index.php/cat/c12 ... bd33209563 .
Zkušenosti s pohonem ekola: http://ctirad.blogspot.com/ . Přečíst všechny jeho články.
Tady o zkušenosti na stavbě ekol: http://www.google.com/cse?cx=0051631891 ... diskuse%2F .
Pomalu procházet a číst, to nejvhodnější si uložit. samoliter.
Uživatelský avatar
tataS
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2377
Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
Reputace: 4
Bydliště: Praha

Příspěvekod tataS » pát srp 27, 2010 11:01 am

Řadu let jsem na Ampéru (kde jsme taky vystavovali) vídal českého výrobce, který měl prodejnu v Praze na Smíchově. Tím pádem vím celkem dobře co a jak je třeba.
To jsem ale byl o pár let mladší a šlapání nebyl problém. Věkem ale nějak lenoším. Do hospody na vsi ještě dojdu ale do města a hlavně zpět do kopce těch cca 5km
je stále delších a autobus jezdí jen 2x denně. Ještě že tam jsem jenom přes léto. A bude hůř.
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 8574
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 82
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » pát srp 27, 2010 11:36 am

Vyšší verze kola Seatec, vítěz testu německého Yachtu, je z hliníku a má 3 st. převodovku v náboji:
Obrázek
http://shop.jachting.info/index.php?mai ... ts_id=1565

Lze dodat i ve verzi elektrokola, bohužel ta cena. Jenom náhradní 10A Lithium-Ion baterie stojí přes 8000,-Kč
Uživatelský avatar
JK
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 275
Registrován: pát kvě 11, 2007 2:00 am
Reputace: 1

Příspěvekod JK » pát srp 27, 2010 2:49 pm

Libore, to je pěkné kolečko za docela slušnou cenu.
Mám už pár let Dahona (přijde mi že jsou hodně příbuzný) má 7 st. přehazovačku a holej bez blatníků a nosiče byl asi tak za 9.500,-
Tyhle kola se daj složit na cca 1/4 rozložený velikosti a jízdní vlastnosti jsou proti starý Esce hodně slušný. Parkování na ležato ve skříni v loděnici je obrovská výhoda.
Uživatelský avatar
fishmaster
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 747
Registrován: úte bře 09, 2010 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Libčice na Vltavou

Příspěvekod fishmaster » pát srp 27, 2010 5:22 pm

Já jsem měl motokolo,kde byl vestavěný motor do rámu.Mělo to spojku,plynový grip,jako na motorce a vlastní řetězový pohon.Dle převodů to jelo až 70km.Odkaz na www.motokolo.wz.cz/ .Jedná se o čínský motor,se kterým jsem jezdil po dobu,kdy jsem měl řidičák v čistírně.Jeden rok v plným zápřahu nebyl problém.Potom jsem to prodal dalšímu nešťastníkovi.Chodilo to jako pila.Na e.bay se prodávají i verze 150ccm.S 50ccm mě to tahalo kopec nekopec za jakéhokoliv počasí.Ty motorky,které mají náhon na zadní gumu jsem vyzkoušel a zavrhnul po první jízdě terénem za mokra.Nějak přestaly táhnout.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů