Vltava
Moderátoři: Pepa, david, vilma
- geus
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2096
- Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
- Reputace: 39
- Bydliště: Ústí-Brná
Re: Vltava
Jasne s trochou stesti
- ondra
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 392
- Registrován: stř zář 12, 2007 2:00 am
- Reputace: 3
- Bydliště: soutok Labe s Vltavou
Re: Vltava
Kanal a mala komora jsou v provozu.
Kazdopadne, pokud ten gumak ma kolecka, tech 50 metru ho ve Vrananech prevezes.
Kazdopadne, pokud ten gumak ma kolecka, tech 50 metru ho ve Vrananech prevezes.
Re: Vltava
ja na labi byl v lete a to se nedalo po vltave plout,komora byla zavrena.pak uz jen v zari chorvatsko.kolecka na gumaku mam.ale kdyz uz bude komora otevrena,neni co resit.diky moc
- geus
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2096
- Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
- Reputace: 39
- Bydliště: Ústí-Brná
Re: Vltava
Ahoj. Chtel jsem se zeptat Vltavaků kolik je ted u vas poplatek za 1m2 na vltave za molo treba molo 5x2 m diky
- RACEK
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1114
- Registrován: pát čer 26, 2009 2:00 am
- Reputace: 100
- Bydliště: Praha
Re: Vltava
Staré smlouvy platí to co mají ve smlouvě, nějaké drobné nebo taky nic.
Nově uzavíráné smlouvy jsou na molo 2x3m pro registrované plavidlo za 3.000,- Kč a smlouvy na mola bez možnosti stání registrovaných plavidel za 1.000,-Kč.
Nově uzavíráné smlouvy jsou na molo 2x3m pro registrované plavidlo za 3.000,- Kč a smlouvy na mola bez možnosti stání registrovaných plavidel za 1.000,-Kč.
- geus
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2096
- Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
- Reputace: 39
- Bydliště: Ústí-Brná
Re: Vltava
Aha nam na Labi vypovedeli vsechny smlouvy s tim ,ze budou nove. A za nove penize. Mluvil.jsem s lidma v klubu a tam jim to misto kdysi 40tis rocne ted vychazi na 400tis. Tak jsou z toho spatny a u nas v klubu to vychazi na 260tis . Takze spousta lidi uvazuje ze si to odveze a pak se vlastne tem zbyvajicim poplatky jeste zvysi. Soused mi rikal ze tam volal a pry soukroma osoba bez iča. Tak molo 1m za 300 a za reg.lod 4tis plus zabor na brehu 1m2 55 za pozemek. Platil jsem 2700 za komplet a podle noveho to vychazi na 9 a to uz je docela rána.
- RACEK
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1114
- Registrován: pát čer 26, 2009 2:00 am
- Reputace: 100
- Bydliště: Praha
Re: Vltava
Na Vltavě byli také velké tlaky na kluby, aby uzavřeli nové smlouvy.
Ti co si vzali právníky, tak mají smlouvy původní a platí jako dřív.
No a ti co přepodapsali smlouvu za novou platí a platí.
Ti co si vzali právníky, tak mají smlouvy původní a platí jako dřív.
No a ti co přepodapsali smlouvu za novou platí a platí.
- geus
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2096
- Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
- Reputace: 39
- Bydliště: Ústí-Brná
Re: Vltava
Tak to je velice zajimave. Dle meho by to melo vsem platit stejne. Tady je nekde neco spatne ,protoze povodi labe rika ,ze chce srovnat podminky Labe s Vltavou a stejne platby takze by meli vsichni kdyz uz tak platit stejne.
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9330
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 191
- Kontaktovat uživatele:
TZ: Davle bude mít veřejné přístaviště pro malá plavidla
TZ: Davle bude mít veřejné přístaviště pro malá plavidla
Davle bude mít veřejné přístaviště pro malá plavidla
Davle, 20. dubna 2023 –
V Davli na Vltavě se rozběhly práce na výstavbě veřejného přístaviště pro malá plavidla. Davle se tak stane další lokalitou, kde bude možné zdarma až na 48 hodin vyvázat plavidlo a za poplatek doplnit pitnou vodu nebo připojit loď na elektřinu. Ředitelství vodních cest ČR zde u pravého břehu po proudu za starým davelským mostem buduje plovoucí molo pro 10 malých plavidel.
„Přístaviště bude dokončeno v listopadu 2023 a plavidlům bude sloužit od dubna příštího roku. Jedná se o první veřejné přístaviště pro rekreační plavidla putující mezi Prahou a Slapskou přehradou, kde jsou doposud jen omezené možnosti přistání u několika soukromých mol. Přístaviště nabídne vyvázání s pohodlným a bezpečným přístupem na břeh pro návštěvu městyse i pro přenocování. Mimo plavební sezónu a při zastavení plavby nebudou u mola stát žádná plavidla a výložníky budou sklopeny, aby netvořily žádnou překážku v proudu řeky“, říká Lubomír Fojtů, ředitel Ředitelství vodních cest ČR, které je investorem a provozovatelem přístaviště. Stavba je součástí rozsáhlého záměru výstavby souvislé sítě veřejných přístavišť na Labi a Vltavě.
Plovoucí molo s dřevěnou palubou bude mít délku 52 m, šířku 2,5 m a lávka zajistí bezbariérový přístup na břeh. K hlavnímu molu bude připevněno 5 šikmých výložníků, které umožní vyvázání 10 malých plavidel maximální délky 20 m. Odběr vody a elektřiny do plavidel bude pomocí tří odběrných sloupků s ovládáním čipovou Přístavní kartou, tak jako na jiných přístavištích Ředitelství vodních cest ČR.
„Na stavbě přístaviště nyní budou až do konce května probíhat pouze práce na výstavbě kotevních bloků na břehu a inženýrských sítí. Výroba nosné konstrukce plovoucího mola s železobetonovými plováky bude probíhat v dílnách mimo Davli a vlastní osazení plovoucího mola na místo pak proběhne koncem léta,“ uvádí Roman Krupička za zhotovitele stavby firmu LABSKÁ, strojní a stavební společnost s.r.o. „Vlastní stavba přístaviště se dotkne okolního prostředí a silničního provozu jen minimálně. V blízkosti našeho staveniště zároveň v rámci stavby jiného investora probíhá překládka vytěženého materiálu z lodí na nákladní vozidla a jeho odvoz,“ dodává.
Stavební náklady modernizace ve výši 19,8 mil. Kč bez DPH financuje Státní fond dopravní infrastruktury.
O Ředitelství vodních cest ČR
ŘVC ČR je organizační složkou státu, zřízenou Ministerstvem dopravy k zabezpečení přípravy a realizace výstavby a modernizace dopravně významných využívaných vodních cest a dalších staveb nutných pro provoz na vodních cestách.
Ředitelství vodních cest ČR rovněž provozuje veřejné přístavy a přístaviště i remorkér BESKYDY.
Kontakt:
Ing. Jan Bukovský, Ph.D.
Ředitelství vodních cest ČR
vedoucí oddělení strategických projektů a kybernetické bezpečnosti, zástupce ředitele, tiskový mluvčí
Davle bude mít veřejné přístaviště pro malá plavidla
Davle, 20. dubna 2023 –
V Davli na Vltavě se rozběhly práce na výstavbě veřejného přístaviště pro malá plavidla. Davle se tak stane další lokalitou, kde bude možné zdarma až na 48 hodin vyvázat plavidlo a za poplatek doplnit pitnou vodu nebo připojit loď na elektřinu. Ředitelství vodních cest ČR zde u pravého břehu po proudu za starým davelským mostem buduje plovoucí molo pro 10 malých plavidel.
„Přístaviště bude dokončeno v listopadu 2023 a plavidlům bude sloužit od dubna příštího roku. Jedná se o první veřejné přístaviště pro rekreační plavidla putující mezi Prahou a Slapskou přehradou, kde jsou doposud jen omezené možnosti přistání u několika soukromých mol. Přístaviště nabídne vyvázání s pohodlným a bezpečným přístupem na břeh pro návštěvu městyse i pro přenocování. Mimo plavební sezónu a při zastavení plavby nebudou u mola stát žádná plavidla a výložníky budou sklopeny, aby netvořily žádnou překážku v proudu řeky“, říká Lubomír Fojtů, ředitel Ředitelství vodních cest ČR, které je investorem a provozovatelem přístaviště. Stavba je součástí rozsáhlého záměru výstavby souvislé sítě veřejných přístavišť na Labi a Vltavě.
Plovoucí molo s dřevěnou palubou bude mít délku 52 m, šířku 2,5 m a lávka zajistí bezbariérový přístup na břeh. K hlavnímu molu bude připevněno 5 šikmých výložníků, které umožní vyvázání 10 malých plavidel maximální délky 20 m. Odběr vody a elektřiny do plavidel bude pomocí tří odběrných sloupků s ovládáním čipovou Přístavní kartou, tak jako na jiných přístavištích Ředitelství vodních cest ČR.
„Na stavbě přístaviště nyní budou až do konce května probíhat pouze práce na výstavbě kotevních bloků na břehu a inženýrských sítí. Výroba nosné konstrukce plovoucího mola s železobetonovými plováky bude probíhat v dílnách mimo Davli a vlastní osazení plovoucího mola na místo pak proběhne koncem léta,“ uvádí Roman Krupička za zhotovitele stavby firmu LABSKÁ, strojní a stavební společnost s.r.o. „Vlastní stavba přístaviště se dotkne okolního prostředí a silničního provozu jen minimálně. V blízkosti našeho staveniště zároveň v rámci stavby jiného investora probíhá překládka vytěženého materiálu z lodí na nákladní vozidla a jeho odvoz,“ dodává.
Stavební náklady modernizace ve výši 19,8 mil. Kč bez DPH financuje Státní fond dopravní infrastruktury.
O Ředitelství vodních cest ČR
ŘVC ČR je organizační složkou státu, zřízenou Ministerstvem dopravy k zabezpečení přípravy a realizace výstavby a modernizace dopravně významných využívaných vodních cest a dalších staveb nutných pro provoz na vodních cestách.
Ředitelství vodních cest ČR rovněž provozuje veřejné přístavy a přístaviště i remorkér BESKYDY.
Kontakt:
Ing. Jan Bukovský, Ph.D.
Ředitelství vodních cest ČR
vedoucí oddělení strategických projektů a kybernetické bezpečnosti, zástupce ředitele, tiskový mluvčí
-
- moderátor
- Příspěvky: 5881
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 232
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
Re: Vltava
Tak zatím se jen tak šťourají v nose. Za cca měsíc a půl pokáceli čtyři stromy a vyhrabali jednu jámu. Jezdím kolem každý den.
- geronimo
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2504
- Registrován: čtv říj 26, 2006 2:00 am
- Reputace: 201
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vltava
Video z klubové plavby z Českých Budějovic na Mělník v roce 2020... ( za covidu)
najdete ZDE
najdete ZDE
- shooter
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 392
- Registrován: pon pro 01, 2008 1:00 am
- Reputace: 8
- Bydliště: Pilsen(urqell)
Re: Vltava
Ahoj
To je jak jsme se potkali na Zvíkově? Mimochodem pěkný video
Šutrák
To je jak jsme se potkali na Zvíkově? Mimochodem pěkný video
Šutrák
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti